Ana içeriğe atla

Ünlü Sözler

Kuş sütünü falan s*ktir et.Demlediğin çay ve sen ol yeter soframda yeter.

Alıntı




Var mısın yok yere ağlamaya ?

İsmet Özel





Seni düşünmez insanlar.
Sadece öyleymiş gibi yapıp, öyle olduğuna inandırırlar.

Alıntı

ünlü aşk sözleri


Acıyı parmak uçlarında hissetmeyen kişiden yazar olmuyor.

Alper Canıgüz



"Çalışanlar, kötülük düşünmeye vakit bulamazlar Çalışmayanlar ise, kendilerini kötülükten kurtaramazlar..*"

- Hz. Ali




Kız, sol gözüne çektiği eyelınerı milimi milimine sağ gözüne de çekiyor sen kalkmış beni sevebilir misin diyorsun.
Canını alır ruhun duymaz.

Alıntı

Hepimiz, dünyayı kendi küçük anahtar deliklerimizden görmüyor muyuz?
Before Sunset


'Suskun kadınları sevme, yaraları açılır!
soyunmuş bir kadın kederli bir gevezedir'
Nar'ın babası



Mesela "özlemek" diye bir şey var; Gereksiz sıkıntı.
Alıntı




Eğer birileri seni geleceğinde görmüyorsa, onları geçmişte bırakmanın vakti gelmiştir demektir.
Elif Şafak


ünlü sözler


Sen ordan bi canım dersin benim kalbim kaburgamın altına sığmaz burda..
|Can Yücel.




"Kendimi bana hiçbir şey kazandırmayan insanlar için harcamaktan tiksiniyorum."
|Simone De Beauvoir.



Yorma kendini, bırak hayatına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin.
Bukowski




Besmele ile başlanmayan her şey noksan kalır.
Tıpkı 'beynin' gibi.

Sinem Tetik

Acı mı çekiyorum yoksa acımı beni çekiyor bilmiyorum.

Elif Kethüda

facebook sözleri


Sustukça birikiyor içimde kelimeler,
çığlık çığlığa söyleyemediklerim.

Kuzey Güney



Kur`an’ın ilk emri: OKU. Var mı okuyan? Ey ham insan: Oku ve yan!”

Ömer Faruk Dönmez



Yoruldu kadın.
Güçlü olmaya çalışmaktan.
Her gece unutmaya çalışmaktan.
Her sabah hatırlamaktan, yoruldu.





Müzik ruhun gıdasıdır.
Ama sevdiğinle beraber dinlediğin müzik varya;
İşte bütün mineraller, kalsiyumlar, vitaminler ondadır

Alıntı



Kadından meleklik bekliyorsan, ona cennetini sunacaksın.

' Can Yücel '



Allah korkusundan ağlamak, cehennem ateşinden kurtulmaya sebep olur.

' Hz Hüseyin '




Geride bıraktıkların mı var?
Boşver.
Sana iyi gelen insanların geride ne işi var?

Elif Şafak





Sen ordan bi canım dersin benim kalbim kaburgamın altına sığmaz burda..

|Can Yücel.





" - Ayakkabılar eskir be Ali'm, her şey eskir. Bak sen hâlâ sevdiğim adamsın, sen eskime. "

| Mustafa Kutlu / Uzun Hikaye




Ağladım.. Çünkü seninle konuşamadım. Ağladım, çünkü sen beni görmüyorsun. Ve ben seni seviyorum.

Behzat Ç.


Kıymet bilmek;
Kaybedince arkasından ağlamak değil,
yanındayken sımsıkı sarılmaktır..

Hz.Mevlâna




Ben, dün inandığım yağan yağmura, bugün ıslanmadan inandım !

Turgut Uyar




Ey kalbin üzerinde titreyen hüzün;
Acıya Bismillah, ateşe Bismillah, gözyaşına Bismillah.

Nazan Bekiroğlu


Ve adam oğluna dedi;
+ Bak oğlum.
Öyle kadınlar var ki; saçlarına rüzgar bile değmemiştir.
illa ki seveceksen, işte böyle bir kadını sev.

Osman Nuri Ünsal




“Vakit geçireceğine değil; ömür geçireceğine hayatını verir kadın.”

A Lot Like Love




Eğer birileri seni geleceğinde görmüyorsa, onları geçmişte bırakmanın vakti gelmiştir demektir.

Elif Şafak

Yorumlar

  1. Hey very nice blog!

    Here is my site ... stourport on severn worcestershire

    YanıtlaSil
  2. I could not resist commenting. Perfectly written!

    My webpage; Www.Propertywide.co.uk

    YanıtlaSil
  3. What's up everyone, it's my first pay a quick visit at this web site, and paragraph is truly fruitful for me, keep
    up posting such articles.

    My web blog; garage rubber mats

    YanıtlaSil
  4. A gold plated Swiss watch can sell for over $4,000. First, essentially the most fast and convenient place to acquire is
    e - Bay and online stores. Whether you have decided on a certain name or not, there can be a
    few other considerations worth looking into.

    Here is my blog post - http://socialbizconnect.com/index.php?do=/blog/298408/locating-speedy-methods-of-luxury-watches/

    YanıtlaSil
  5. I really like it when individuals come together and share opinions.
    Great blog, stick with
    it!

    my page; new phones

    YanıtlaSil
  6. You have made some really good points there. I checked on the web to learn more about the issue and found most
    individuals will go along with your views on this website.


    Check out my weblog ... customer service solution

    YanıtlaSil
  7. Hello there! This article could not be written much better!
    Going through this post reminds me of my previous roommate!
    He constantly kept talking about this. I'll forward this post to him. Fairly certain he's
    going to have a great read. I appreciate you for sharing!


    Here is my web-site Real estate values

    YanıtlaSil
  8. Howdy, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just wondering if you get a lot of spam comments?

    If so how do you reduce it, any plugin or anything you can suggest?
    I get so much lately it's driving me crazy so any assistance is very much appreciated.

    Feel free to visit my site money market saving account **

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Aşk Sözleri ya da Güzel Komik Yazılar Paylaş Sende Bizimle Herkes Gibi, Şimdi Moda Bu !

Bu blogdaki popüler yayınlar

Renkli şekilli sözler

Renkli şekilli sözler

Göz£êrïmdê Pêrdê$ïñ ßâktıqım Hêr ¥êrdê$ïñ ¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ !

●●●мυтℓυℓυк вιℓє α¢ı ωєяισ ¢üηкü ѕσηυ ωαя вιℓισяυм...●●●

qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR !!

DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...

$eYtaNmIsIN? MeLeKmİSİn? SaNkİ ßeNdEn YüReKLiMiSiN?

$eytanıN teK suçuU meLeqe tecavüzZ etmesiymiş$$ !

.. kim séwér béni bén kéndimi séwmésém?? Hér$ey béndé ba$Lar béndé biTér..!!!

güLLeRim devRiLiyoR gençLiğim savRuLuyoR vedaLaR yoRdu beni biLdiğin gibi değiL...

insanLıK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !

yoK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içinn !

aşKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!

karizma msn nick


yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeniİ !

deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRakK !

'' İnanıyorsan Savunduklarına, Arkasında Duracaksın...Gerek Yok Cellada Çıkarıldığında Darağacına, Tabureye Sen Vuracaksın!''

senin maRKa oLduqunN yeRd…

Morali bozuk nickler

yeNi * !


ѕαηкi вiяαz ραяçαℓı вυℓυтℓυ giвi *
яαнαтѕız є∂iℓмєк iѕтємiуσ...вiяαz нυzυя..υzαααα!!!
уєηi уüzℓєя тαηıмαк iѕтємiуσ нαуαтıη∂αкiℓєя σηα уєтєя..*
∂üηуα υмяυη∂α ∂iiℓ..

Güneş varsa en uçTa...
Morali bozuk nickler , moralsiz msn nickleri
GözLerimde bir yoL varsa bitmiyor tükenmiyorsa

Eğer, bi cennet varsa en uçta

GözLerimi her kapattığımda

Seni duysam sadece başucumda..! (:

HayaLden de oLsa



ѕαℓℓαηıяѕα∂α уıкıℓмαz тαнтıм (:














İnsan bazen kaybolmak ister.
kendi kendine kalmayı özler.
Hayaller kurmayı sever.
Gerçekler bazen az gelir,
Bu dünya bazen dar gelir,
Bu hayat boş gelir,
keyifLi bi qün.
Yinede keyifLi bi qün
..







küÇüKLüğüMdeN beri hep merak eTTim gök kuşaının 7 Rengının hıkayesıNı..sonra anLadm bızım hayatımızda gök ku$aının renkLeri ..' Her qüN dei$ik RenkLeriN içiNde ya$ııoRz..yagmur yagdıkdan soNra güNe$n cıkmasının anLamsızLıgı gbi. .













Bi Süre yaLnızLıa,SessizLie ihtiyacım Var sanırım.Bu denLi aqıR ŞeyLeri tek başıma kaLdıramıyorum.







BıraKında Kendime RenkLi Bi Dünya Yaratıyım.Sadeceo ve ben.Dünyan…

Hayat nickleri

hayat bo$ eğLen co$$

yoq canımın içi kaLbim dayanmzz oLduu $imdi!nede sewmi$im emanet ßu yürek
sanki..kaLbim ağLıyor..ta$ deiLki ßu yüreq dayanmıor...!!

öLürqen biLe yanımda oL sewgiLimm..cennet ßiLe çekiLmez snszz ahh ben
neyLeyim...
koLay yoL yoq oLmaya giden,ağır ağır yoLa dönüLür eLßet..


sana deLi gißi a$ıkken tükettiin bu kaLße yan...

istersen aL canımıda kurtuLayım..zaten kaLßim oLmadan ne kadar ya$arım..???

korkuorum geLen günden her gün daha fazLa..eLimde deiL nefretim ßüyüyor insanLara......

yüxsek doz a$k aLıp ßurda mutLu öLsek ya..

YasakLandın!! Hep SakLandığın bu KaLpten kovuLdun Sen.Isınıp Uyumayı Unut,SarıLıp AğLamayıda Günaydın Gittim Ben....


geçer demek inan Zzor çünkü a$k senin adın.!!!

ßana seni sewen 1kaLp biLe bırakmadın..



*yasıyorum bunuda biL ..!! gidiyorum adımı siL .. acıyorum yaramı deşş!


*gözümün yasını sildim bn.. kosmam kmsenin pesnden..


*gülüslerim vrdı bnm.. bn kmm bn nerdeim?? tm krsya gcrkn bıraktıın o el bnm!

*asıksan korkuyrsn kyp.. sewpte susuyrsn ayıp!…