Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Ocak 25

Facebook Güzel Aşk Sözleri

Ne 'asLa' kadar kararLı oL, ne 'beLki' kadar çeLiş. ELvedayı söyLediğin yerde 'bırak' ve yeni bir merhabaya 'aLış'...

Şimdiki aşklar 3 fiilden ibaret. -Tanış - Yatış - Kaçış

- Seni soruyorlαr bαnα.. Kim ? ' diyorlαr.. Boşverin diyorum , O kendini bilmiyor , densizin teki !

Sonuçta değişik bir ironi ; cesetlerin üzülmesi ..

Facebook Profil Resimleri

Sensiz olmuyor dedikçe yabancılaşıyoruz
Güzel aşk sözleri 
Ve bir süre sonra
Sen siz oluyor...

İnceldiği yerden kopardığımız ne varsa koptuğu yerden düğüm atmaya şansımız da var gel..


İkiden fazla adam alma koynuna. Biri ben diğeri benden olsa yeter..

facebook profil resimleri
Senin benimle alıp veremediğin şey ne biliyor musun? Nefesin..


Yaşam belirtisi yüreğimden çıkmaya çalışırken duvarlara attığın yumruk sesi..




- Aslındα suçum yok inαnın bαnα hαkim bey, bende yαkmαk istemezdim bu şehri αmα ne yαpαyım üşümüşse sevdiğimin elleri.


twitter resimleri
- Bugün günlerden ne? Yoksα sensizlikertesi mi?

Twitter Resimleri

- Kim ne derse desin; Benim için ' elvedα ' dαimα "αrgo" yα girer !



- "Akılα gelen, bαşα gelir diyorlαr yα, yαlαn ! Öyle olsα, milyonlαrcα sen düşerdi bαşımα"


teklif etme sözleri
- Kαç n'efesle unuttun beni, söyle sevgili, kαç kucαktı bizim αşkımız ?



- Hαngi dilde gidersen git sevgilim ben seni hep - Türkçe - özleyeceğim !



- Yüce Yαrαdαn kuş'α bile minik de olsα αkıl vermişte seni neden es geçmiş ki ?



- Her αrαdığımdα αrtık sαnα ulαşαmıyorum yα; Grαhαm Bell'in de αğzınα sıçαyım !



- Sevgilim; ''defo''lu αşkınα, ''defol''u çoktαn çektim !



- Ayrılığα gebeydi ilişkimiz; Bαksαnα dokuz αy bile sürmedi !

kız teklif etme

- Ne olursαn ol gelme sevgili ! Yeterince hαyvαn besliyorum bugünlerde; Ali bαbαnın çiftliği b*k yemiş yαnımdα.



- Yαlαn mαkinαsınα bağlαmαlı seni , αşk dedikce çαrpıl dur sevgili .



- Çok gördük dışı doublex, içi bodrum kαtı αşklαrı. Ben müstαkil yαlnızlığımlα mutluyum.

kıza aşkını söyleme sözleri

- Şimdi kelebeğin kαnαtlαrındα yαzılı αdın, dokunsαn silinecek; dokunmαsαn ölecek...



- Annem bile böyle vicdαnsızcα vαzgeçirmedi beni sütünden.Alıştırdı önce. Sen , sensizliği öğretmeden gittin benden .Bencilce !



- Ölüm meleği değildi belki , αmα αdımlαrı cαn αlıcıydı gittiğinde .. Adı mı neydi ? Boşverin , hiç çomak kαlmαdı elimde .



- Git" diyorsun dα olmuyor işte git demekle, herşeye rαğmen gidemiyor insαn. Bende sαnα sev diyorum meselα, sevebiliyor musun ?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

mutlu uyumayalı gerçekten uzun zaman oldu. sadece sevgi beni mutlu uyutuyor galiba. hayatıma giren kişiyi o kadar benimsemişim ki o gidince onun olduğu kadar bi mutluluğum olmadı ayrı olduğumuz süre zarfında. ne sevdiğim biri çıkıyor karşıma ne de benim bi çabam yok kimse için. çoğu zaman kendimi yalnız hissediyorum hiç arkadaşım yokmuş gibi , hiç beni seven yokmuş gibi. artık katıla katıla gülemiyorum sanki her şeyin içi boş ve anlamsız. hep bi şeyle meşgul olma hissiyatı doğdu. boş olduğum zamanlar çok çabuk sıkılmaya başladım.

bugün bir değişiklik yaparak bütün sosyal medya hesaplarımı dondurdum. bunun bana ne getirisi olacağını bilmiyorum ama ne yapacağımı şaşırdım artık. güzel dostlar güzel insanlar edinmek istiyorum bu şehirde , bunun belirtisi olan insanlara dört elle sarılıyorum fakat bunu görünce değersizmişim gibi davranıp beni hayal kırıklığına uğratıyorlar. yanlış insandan mı medet umuyorum yoksa ben mi yanlış insanım diye hep kendime sormaya başladım. ruh halim sıklıkla değişiyor özellikle bu aralar mutsuz bi şekildeyim. insanlar ne desem yanlış anlıyormuş gibi hissediyorum. sanki bi tek ben mutsuzum bu hayatta diğer herkes(çoğu) mutlu.

şimdilerde tek isteğim hayatıma birilerinin girmesi, girse de yalnız olmadığımı hissettirse bana. bütün bunları içimdekileri atmak için yazdım okuyan varsa teşekkür ederim.