Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Haziran 2

Mutsuzluk nickleri

Aşk diyorLar aDına
SözüM oNa geLip geÇermi$ !!
Bak geçmedi hala ?..

º°‘¨qerçek miydi tutunmaya çalı$tıklarım ?
hediye süsü werilmi$ ayrılıklarım...¨‘°º
hadi güLümse

sevdıgının senı sevdıgı zaman deıL plotonık sevdıgın zamanda guLumse..
hersey iyi gıttıgınde deıL bi felakettn sonrada güL..


Düşün ki Herkes Aynı ..
Kimsenin Diğerinden Bir Farkı Yok!
Fikirler Aynı,Bakışlar Aynı.
Ne Tez Ne Antitez Ne de Sentez
Solunum Bile Artık Fotosentez(!)

géri sayıyorum ;
üç , iki , bir , sıfır , éksi bir
gittikçé soğuyor bu düş
saydam artık gözlérim
ki bu iyiyé işarét . ..

yalan söyleme sözleri
Susmak zorunda kaLdıkLarınız war mı yıLdızınız parLasada??
Susmak zorunda kaLdıkLarınız bir hiçten ibaret oLsada..

~~

anLamsızca bakTım yinee gideceqinden eminken..
susTum bekLedim saDece göKkuşaqına tutunmuş
hayaLLeRimi izLeRken


seyR-i aLem cok boştuR.. bu insanLaR nahoştuR

Karanlıkta Kar yağıyor
Ve ben ne yarın,
ne dün,
ne bu akşam
Onu sevmekten başka bir şey Yapamam.
Şekilli nickler , şekilli msn nickleri , msn nickler
Seversen Mutlu oLursun Derdin ya Anne,
Yalanmıs..
Mutsuzum ve hala seviyorum..
Mutsuzluk nickleri
 

YokLuqunda Aynalar Kesti Kücük Yüreqimi..

> уαℓηızℓıк ραуℓαşıℓмαz

> İnsan anlamıyor, yalnız kalmadan, yalnızlığın zorluğunu. Şimdi anladım, senden ayrıldım ben bittim!

> Bizimkisi platonik! Aşkların en aşka yakını!

> Ben seni unutmak için sevseydim sana olan tutkunluğumu kalbime değil günesin çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım!

> İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüpte kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar..

Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun!

> Beni sevmiyorsun diye sanmaki kalbim yetimdir. Ölürümde yalvarmam Aşkım Asaletimdir!

> Seni seviyorum. Ucunda unutulmak, ayrılmak olsa da seni seviyorum.

> Aşk dudaktan çıkan bir kelimde değil gözlerden akan yaştır.Maksat bir sevgili uğruna ölmek değil uğrunda ölünecek bir sevgili bulmaktır.

> Deniz kumlardaki izleri siler ama hiç birşey kalbimdeki sevgini silemez.

> En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme , unutmaki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar.

> Seni yüz kişi seviyorsa bilki içlerinde ben de varım. Seni 10 kişi seviyorsa onlardan biri benim. Seni bir kişi seviyorsa o benim. Eğer seni hiçkimse sevmiyorsa bilki aşkından ölmüşümdür!

Her doqum qünümde neden bir yaş kücüLdüm??
seviyorum deme nickleri

Kaliteni qösterdin şimdi satışlarda mısın??

Bir korsan oLup tek qözle aqlasam daha az qözyası akar mı yanaklarımdn..?


Mezarlar vazqeçilmez insanlarla doludur

0 yorum: