Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Nisan 26

KIZ nickleri

Dün ßeLki ßir önceki gün hayaL kurduğum kentteyim..
ßeLki HaLa Sendeyim.
ßuqünLerde ßende ßi haLLer var kéndimi tanıyamıyorum.

Karnım aç ßoqazım kuru odam ßana dar qeLiyor ama ßén çok mutLuyum !

Renkli nickler
Açıp ßaktm kaLßime ßir İsim Kazınmış kimseLere anLatamazmışım..
Dönüp ßaktım aynaya qözLerim yaşarmış ßide derLer aqLayamazmışım.
 
YoruLduğumu farkettim ßuqün..

Né kadar çok şey götürmüşsün ßenden
Hiç farkettirmeden.

KIZ nickleri
Küf Kokuyor CaddeLer Virajlarında ßoğuLuorum.
AğıtLar Kendi Kendini Yakıor !
KırıLıp DöküLüorum Yavaş Yavaş
TopLama


Aşk uyudu ranzaLarda.

DüşLer Eskidi Gitti.
IsLığıma Gömüyorum.
KaLbimdeki ŚözLeri.



Hepimiz kurmadık mı ßir yığın düş ?

ßazıları ßelki ütopyalarımızdı.
Ama ßir çocuğun düşü kadar kadar masum değildi hiçßiri.


Güzel KIZ sözleri
YokLuqunun Hücrésindén Kaçıorum ßu qece.
MéLankoLia DüşLérin Yeşerdiqi DuvarLarım Var AkLımın OdaLarında.
YokLuqun Yarattıqı ßoşLukLarın ésiRindé yaşıorum.
... Sırf SiqaRa içmék için yemek yemeLerim qißidir Séni SevmeLerim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ya nicklerininz baya bi bayat...:DxD

Adsız dedi ki...

fytdtydy