Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Şubat 28

Msn Nickleri

mutluluğa az mı rastlanır sahiden bu hayatta
Ağzı olan konuşuyor ! Yüreği olan da sevse ya .. yoksa yetinmeyi mi bilmez insanoğlu az'la ?

Yarasında dikişi olana acı mı sorulur ?
Çek bakışlarını gözlerimden Aşk bu şeytan doldurur ..

Başım önde bu aralar Suçlu olduğumdan değil !
Görülmeye değer hiçbirşey kalmadığından..
saçma nickler
Ruhumun dibi tutmuş senin yüzünden ve;
aklıma sinmişsin *


Tek 'S' harfi neleri degistiriyor bak
Sonsuz ve Onsuz ~!
Msn Nickleri

Herkesin kaderi kendi elindeyse ver elini,
Bir olsun ikimizin kaderi..

~ Öyle içten kii. . Öyle yüreğimin en derininde kii yerin. . Çıkarı yok. . Çıkası yok. . Çıkarasım yok. .

~ Seni bana zorlamıyorum,
Beni buna sen zorluyorsun..
(:
güzel sözler
~ Özür dilemek;
Sizin haksız olduğunuzkarşı tarafın haklı olduğu manasına gelmez.
"Karşınızdaki insana verdiğiniz değerin egonuzdan yüksek olduğunu ifade eder".

~ Bir adam karısına arabasının kapısını acıyorsa emin olabilirsiniz: Ya arabası yenidir, ya da karısı...

~ Ağzı olan konuşuyor ! Yüreği olan da sevse ya ..

~ "Bu kız beni kesiyor ya" diye ego yapan erkek. Unutma ki, kızlar da tipe bakarak dalga geçme yetkisine sahip canlılardır.
=D

1 yorum:

Adsız dedi ki...

~ "Bu kız beni kesiyor ya" diye ego yapan erkek. Unutma ki, kızlar da tipe bakarak dalga geçme yetkisine sahip canlılardır.

en qüzeli buydu
:D