Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Ocak 14

Komik msn nickleri

**AŞKIM SENİ SEVİYORUM AMA PARAYI DAHA ÇOOOOOOOOK LAKİN; PARANIN NE ÖNEMİ VAR MÜHİM OLAN MİKTARI)

 2011 komedi sözleri 
**KARAR VERMİSTİM SANA DÜNYANIN EN GÜZEL EN SİRİN EN MATRAK EN NADIDE EN GOZ ALICI HEDIYESINI GONDERECEK TIM AMA POSTACI BANA BAGIRDI (CIK O PAKETIN ICINDEN)DIYE?


komik msn nickleri


taq Taq qLmişsin qönLümü açdım taq taq yniDen doquşum bu anDIr taq taq shnDen başqAsı yLandır buDr işDe tamamDIR
**Yalancinin mumu yatsiya kadar yanarmis, tüh ya evde yedek mum da kalmamis
 **kalbımı verdım saklasın dıye salak buzdolabıan koymus kokmasın dıye
   yeni güldüren nickler
**Bir gün hayattan bıkıp çaresizce bir köşeye çekilip hüngür hüngür ağlamak istersen beni ara, yanında olmak isterim;ÇÜNKÜ mendil satıyorum 1 alana 1 bedava !!! ) 
Komik msn nickleri 
bhn SNa kanarMym biR dha kanRMıym kan qöLüne DÖndü keSTiqin söZ bR dha duYARmıym
qöZÜmDN düşdüqN yheRde KLırsın x(
eLveDa büyq aşqımA qiDİorum shnDn çoqqqqqqq uZaqLra unuDMaq çoq zoR oLsada eLveDa sna eLvEda ajqımA

**BANA YAMUK YAPMA AMA KARE ÜÇGEN FALAN YAPABİLİRSİN 
shn qiDErken cnm vhurdunya bhni bhn döNErsm shni öLdürejeqm

kisiLik karmasası yasamıyorum. Arayıs iÇhinde de deiLim. sadece dengesizim.! 
ÖyLé ßir $arkı DinLémk İstiyormki İntihara Té$ébüs Ettirsn,ÖyLé ßir MutLu OLmk İstiyormki ßéni Hayata ßağLasın,İmkansız Mı..??

bR kızım OLana kDr bhenDn qüS3Li yoq dünYaDA

anLadım Kızım.. Sende İmaLat hatası Var .. xD




0 yorum: