Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Ocak 4

2011 duygusal msn nickleri

Kiмśe ĐéiŁiм
KiмśeyŁé ĐéiŁiм
kéηĐiм ĐéiŁiм
kéηĐiмiη hi¢ ĐéiŁiм
βurĐa déiŁiм
orĐa hi¢ oŁмi¢aм .
TakıLmış PLak Gbi Kendinizi TekrarLıyorsunuzz




Eskiden yeni insanlarla tanışmayı severdim
şimdi kime baksam tanıdık geliyor
Herkes aynı kişiliğe bürünmüş . .
Darmadağan sabahLarın sahiLinde
YıkıLmış evler deprem sonrası içimde bir çığLık!
Kirpiksiz gözler uykuya varmaz-varıLacak yerLer oLmaLı?
Rehin bırakıLmış şah damarımdan kanım aksınki
Adım intihar kaLsın sende!





Küçük BiЯ Kız Büyütmü$tüm Bén içimde Kaybettim $imdi Onu BiЯyerLeЯde... Yok'yЯé



ßir kaÇ DamLa qözya$ı aKar qözümDen ama NapabiLirim ki ßenimde Ruhum KaYıp HayaTın İçiNde .. KaLbım kıRık paRam paRca ßır HaLde ama KaranLıqın $arTı ßudur MuTLu oLmaLıyıM beLkı De


yepyeni nickler
Yanıyorum kendi derdime...Ne var elimde kalan...Bu dünya ztn yalan...


««BeNi kayBetmeYi Ba$aRaNıkaZanMak İçİn asLa uĞra$mAm»»

kuSSam kâc întîhâr cIkâr îcîmdên? kêSSêm kâc ayrîLîk akâr ßîlêklêrîmdên?

ßu laf bana çok ters geliyo. Ne o öyle oraya tikla buraya tikla. Erkek adam tiklamaz BASAR ! Ne öyle tik tik.
2011 duygusal msn nickleri
Ne ßir Kızı Kendimize köLe Edecek Kadar KüçüLdük Ne De ßir Kızın uğruna köLe oLacak Kadar aLcaLmadık !

Senin içinde ßen ßitmi$ oLsaydim ßenim içimde sen ya$iyor oLmazdin.. '

öLümden neden Korkacaqım ki ? ßen VArken O yOktur o qeLincede ßen oLmayacaqım..
ağlatan msn sözleri
Yine de ben toparLadım yerden kaLbimin kırıkLarını.. Sırf ayakLarına batmasın diye. . .

|..ѕσηѕυzLυкDα кαчвσLαй нαчαLLєяiiм..|

hEm qidenedir bu şEhiR hem qeLecek oLana oda biRaz oyaLanıp qideR nasıLsa.

SöZ v€rDiN ! s€n ߀NiMDiN . . . Niy€ YhOkSuN ¿?
Kapatıyorum sayfamı...
Seni yazmak geceler boyu sana fazla bile..
Tasıyamazsın cümlelerimi!


Neyin peşinde geçti bi öмür ?
Bir hαyαliммi vαrdı ?
Sürekli sorulαn sorulαrın bir αnlαмı olmαlı . .


ßazEn kaRanLIk ßİLe güzeL


bénı hıc bırakma korkuLarLa wé yanLızLıkLa doLu
bu pémbé hayaL dünyasında...


Fαzlα bαkmα burdαn déĞil.
Bulutlαrα αit o..
Mélék démék mi géçti içindén?.
Bırαk kirlétmé! .
Géçirmé içindén...

0 yorum: