Kısa facebook, şekilli yazılar, aşk sözleri, güzel sözler, twitter sözleri, aşk sevgi sözleri, etkileyici sözler

Yeni Çıkan İçerikleri Takiple

30 Mart 2010 Salı

Msn sözleri


ßana Şımarık Diyenin DiLini Koparır,Eline Veririm !
Yordu !
Gözyaşlarım gözlerimi ..
Yorgun düştü yüreğim ..
Söylemek istediğini anlatamamaktan ..
Yordun yüreğimi sevdiğim ..
Kendini saklamaktan ..
SeviyoRum deseydim sever miydin ??


Yetişiyorum koşar adım yalnızlığıma...



ßu Gécé Ay TutuLdu .. Kimé TutuLdu ßiLmiyorum!? ßén TutuLmuştum Ya İşté
ÖyLé TutuLdu .. °° ßén Gördüm Şahitim °° Ay TutuLdu . ..
ßén TutuLdum Kimsé Görmédi Ay Kimé TutuLdu ßiLmiyorum ¿
ßén Sana TutuLdum .. Sonra Ay KurtuLdu ..


.☆ßén KurtuLamadım☆ .


.▌♥▐ .




İçiмde -κi çocuğun
мasaL saatine denκ geLмişti
aŞk...

--

hiç bir keLime senin adın kadar yer tutmadı dudakLarımda...


--


**

Çıldırış’ım provasız çıkıyor bu sefer sahneye…


**

'' kime dokunur eLLerin
Kimi Görür gözLerim
öLüm Çıkar Karşıma
Yine SEN Derim. ''

--


KaL Dedim Gittin .. Benim HikayemDin Bittin ..

28 Mart 2010 Pazar

duvar yazıları


AşkıııMMM sn HyWanMısnn??

Sattım a$kı Sende kaLsın, taLißim Çok Sen yaLansIn. . İstyorsa öLe oLsun ßir Dudak ver Üstü Kalsın.


Sen aNca oNa BuNa LaF yeTişTiR...İmaJ BozuK aRTıK DeqişTiR...HeR KaDini AnnneN Mi SanDin..OkuyuP KafaNi BayaBi qeLişTiR..


ßiz Ne yaLaNıZ Ne De DoLaNıZ ...! Ne KraLiz Ne De SoyTaRı ...! ALıN Şan ŞöhreT SiziN oLSuN ...! ßiz SaDece FaLaN FiLaNıZ

CiDDiysen vaRım ...! DeqiLSeN SörF YapaR...! AqLaTiRiM...!

>>>Kayßétmé kéNdini; kéNdi réNqiNi ßaRy séN soLma.. HéR yéR siyaH..

SeNi K A L B I M E GöMdÜm Ve SeN Ö L D Ü N ! ! !


Bana Bir Evet'de Dünyanın Bütün Jelibonları Senin Olsun


Hér ZamaN ßénim Gibi Mütéwazi oLun.. ßén MüKémméLLiğimi Buna BorçLuyum..=)


Resmini Baş Ucuma Koydum.. Bakıp Bakıp Tükürdüm
Askım Dedim Oda Ot Cıktı

уüz мιℓуση ∂єƒα ѕöуℓє∂ιм ѕαηα αвαятмα∂αη кσηυş ∂ιує!

KeşKelerLe'''''AcabaLarla'''''bElKilerLe dolu bi hayat benmkisi

KiRpİ GiBİyİz HeM SEwİLmEK İStİOrUz HeMdE SEvEnE BAtIYoRuZ…
İçiMdeKi bEn haLa seN kRizLerİnDe...

26 Mart 2010 Cuma

Özdemir Asaf şiirleri


Bilmelisin ki.. Duvarda asılı diplomalar insanı insan yapmaya yetmez. Bilmelisin ki.. Aşk kelimesi ne kadar çok kullanılırsa, anlam yükü o kadar azalır..-

Can Yücel.

Güzel bir kafe kesfettiginde, güzel bir film seyrettiginde, güzel bir sarki dinlediginde eksik kaldiklarini hissettin mi paylasamadigin için onunla...

Özdemir Asaf

Sana Gitme Demeyeceğim,Genede Sen Bilirsin ,Yalanlar Istiyorsan Yalanlar Soyleyeyim Ama -Incinirsin . . .

Özdemir Asaf


Bir kelimeye bin anlam yüklediğim zaman sana sesleneceğim "

Özdemir Asaf

Gelmesen onemli degil , gelsen önemli olurdu-


Özdemir Asaf

24 Mart 2010 Çarşamba

sevinçli duvar yazıları


Sen son cümle ben noktayım,bitme bensiz bitme sakın!bana benden uzaktayım, sana senden fazla yakın.su bende ben kuraktayım.var uzakta, yokta yakın sana bensiz varmaktayım.sakın durma gitme sakın...
Biqün Pişman oLupta Dönersen Geri..
GönüL Kapım Açık Ama Nah Girersin İçeri !


!!! SuYun IhTimaLi YokTur..DaLGaLanMak İçin İzin IsTeMeM..TsuNaMiYe BasLaDığımDa EnGeL DinLeMeM!!!

S£nd£ KaLsIn DeV AyNaN BaKtIkçA aSlInDa N£ kDr Kçk oLduNu FaRk £D£RsIn...OkDr
m£Rak £Tm£ YuKarLaRı...Düş£rs£n ߣLiNi iNciTiRsIn.....

22 Mart 2010 Pazartesi

platonik aşk nickleri


Busbutun unuttum senı emınım,Maziye karıştı şimdi yeminim,Kalbimde senin için yok bile kinim,Bence artık sende herkez gibisin!

ßeN ßu YaLNıZLıĞıN iÇiNDe aNLaDıM Ki,ßaZeN eKSiLe eKSiLe ßüYüYoRMuŞ iNSaN....
HeR iNSaN aZaLDıĞINDa HaYaTıMDaN,ßeN ßİRaZ DaHa BüYüDüM...!!!


Hayatının résmini yap dédi ßana ßiri. Vé siyahtan ßa$ka rénk vérmédi.

qiDéN iÇin üzüLMé séwSéyDi qiTméSdy , qéLéN içiN SéWinMé unuTMa oDa ßa$kaSınDaN qéLdy...!


Kimin éLindéSn,unutuLdn mu séndé sinSicé? çöZüm séndé canım zoR mu qéLdy ßu sonsuZ ßiLMéCé??


ßénim OLan ßénimdir. ßa$kasında Gördüsén Vazqécmi$imdir. Géri Dönü$ü ßénsizLiktir


yaPtıĞım hiç biR Şey iÇin pisman değiLim..BüTün ÖfKem yapamaDıkLarıma..!


€Lden düşme sevdaLar değiL ßenim istediğim ya yüreğinin sahißi oLmaLıyım yada hiçßirşeyin..!!!



Hep İçiNe ataN , hç bişei kafasıNa taKmıyo Gibi görüNen , MutLuLuk roLü oyNayaN kız , artK roLüNü İyi oynayaMıyoR''

21 Mart 2010 Pazar

güldüren msn yazıları


*BEN BIR DELI ASIK ELIMDE CATAL KASIK ASKI YEDIM BITIRDIM SANA KALDI BULASIK


**ALTIN GİBİ BİR ÇOCUK VARMIŞ KADININ BİRİ BOZDURUP BİLEZİK YAPMIŞ


**AşK YaSaK SeVgI YaSaK NeYmIş eFeNdIm yAşIm uFaK..

***Beni Köyümün Yağmurlarında Yıkasınlar Çünkü Orda Su daha Ucuz


**evde kalmış kızlar müjde.......... adınızı,yaşınızı,boyunuzu,kilonuzu yazıp 2111\'e gönderin aileniz yerine turşunuzu biz kuralım......... (dikkat...ilk 10\'a girene turşu bidonu hediye......)

..


**BEKAR IMAM KÖYDE AŞIK OLDUĞU KIZI İSTETMİŞ AMA VERMEMİŞLER. NAMAZ VAKTİ GELİNCE MİKROFONA\"SIRADAKİ EZANI SEVİPTE KAVUŞAMAYANLAR İÇİN OKUYORUM\" DEMİŞ

**BIR GORSEN SANA OLAN SEVGIMI, KARSISINDA DIZ COKER MERHAMET DILERSIN. AMA ASKIM SANA BAKACAK KADAR KUCULMEDI. SEN BIR TERZININ KIZI BEN SE BIR FABRIKATORUN OGLUYUM. BIRLESMEMIZ IMKANSIZ...

**cok yaratıcıyımdır acayip sorun yaratırım

**bi HRANT dink öldü.. HEPİMİZ ERMENİ OLDUK BAK ŞU İŞE) HA AMAN BİRDE BÜLENT ERSOY ÖLÜRSE ABÖVV YANDIK WALLA ALLAH BÜLENT ERSOYA UZUN ÖMÜR VERSİN YARABBİ (AMİN)

**ayaklarım okula gidick kadar enayi ise ellerimde kopya çekicek kadar asildirr!!!!!!

20 Mart 2010 Cumartesi

duygusal nickler


*Uyanırsan gecenin bir yarısı ansızın Dalarsa gözlerin karanlığa anlamsız Ve bir sıcaklık hissedersen dizlerinde sakın telaşlanma Bilki altını ıslatmışsındır...

**BU TÜP BEBEK HATALI HEP GAZ KAÇIRIYO

**GULU OYLESINE SEVMELISIN KI SORANLARA DIKENI YOK DIYEBILMELISIN.BENDE SENI OYLE SEVİYORUM ASKIM O YUZDEN BEYNININ OLMADIGINI KIMSEYE SOYLEMEDIM. )


**AY OLMAK İSTERDİM GECENİ AYDINLATMAK İÇİN,SEVGİ OLMAK İSTERDİM KALBİNE GİRMEK İÇİN,KUŞ OLMAK İSTERDİM KANATLANIP KAFANA _Pislemek İÇİN...................



**Bilim adamlarinin yaptigi arastirmaya gore salaklarin %90\'i gelen mesajlari sag eliyle okurmus bana bak sakin el degistirme ! Senin oldugnu herkes biliyo :-)


**Beni bir sen anladın sende yanlış anladın...


**Pamuk Die Prensesmi olur.. Prenses Dedigin Taş Gibi Olur...


**İnsanı yaşadığı yıllar değil yaşadıkları olgunlaştırır yıllar sadece armutları olgunlaştırır

**sen... dünyanın en tatlı en masum en alçak gönüllü en sempatik en yardımsever en akıllı en mükemmel İNSANIN NUMARASINDAN MSJ ALDIĞININ FARKINDA MISIN???????


**_ula memo hele bag ne gözel gız _hani oğlumm _bağ oğlum msj oğiyi essah lan _gözlerini görisin mi _görmez olirmiyim _bag bide güliy hoşlandı heral


**kalorifere yakın öğretmene uzak kopyaya elverişli arka sıra bir haftalığına kirayaverilecektir ihtiyaç sahiplerine duyurulur

**kızların kalbi mezar gibidir giren bi daha çıkamaz erkeklerin kalbi merdiven gibidir inen çıkan belli olmaz.aşkım kaçıncı basamaktayım


**AmAn AllAhIm KöR OLduM KuSuRa BaKaMiyoRuM... hahahahaha

19 Mart 2010 Cuma

komik msn yazıları


Beni Seviyo Musun Dedim,Ölesiye,Dedi İspatla,dedim,Gitti öldü ENAYİ ( asdassdas )

senİ sevioRum saNa taPioRum . . saLaq şaKa yapioRum x)

TakLitLErimden Sakınmayın Çünkü Bana uLaşamıcanıs İçin Ancaq OnLarLa YEtinirsinİss x)))

DnYaYa Téq ArmAqaNm OrtA ParMaqıım

kRaLına yoL veRén aDam soYTaRısınImI düşünEcek.

paRçaLaRı kayBoLmuşh puZzLé giBisinİz.kimİnİziN kaLBi,kimİnİziN ruHu,kimİnİziN,kimİnİziN beynİ yoK =))

seN dü$ünürsün, Ben uygularım iŞte farKımıZ Bu!

Sussss! Adam oLmak susmakLa başLar. Sus ve itaat et!

benİ eleŞtirceNe beYnİnİ gelİştiRRR xD

boşvEr benİ aLdıRma - bEn söylErim takıLma ! aŞk deniLEn meYdanDa görüŞürüs nasıLsa x))

saNma Ki peK de maSum,öyLE büyüK konUŞma,aşK dedİğin o yoSma - takaR boYnuna taSma.

qİt dedİm sAna giTmedin - biTTi dedİm anLamadIn - yaPıştın baNa çıkmıYoRsun,senLe bu dünYa bİr kabUs.

18 Mart 2010 Perşembe

Komik


BESLE KARGAYI; HİNDİ DİYE SATARSIN

HOROZU COK OLAN KÖYDE; TAVUKLAR HAŞAT OLUR

AC AYI OYNAMAZ; YEDEK KULUBESINDE OTURUR

AZ VEREN CANDAN; aY COK VEREN AİDS OLUR

KIZINI DÖVMEYEN; DAMADINI naH DÖVER
Her gördüğünü hayra yorma,şükret yaz ayında donma!



...sana karşı olan günah benim..



ßir dahakiиє ßéиlє κσиυşυяκєи ѕöLє ßeуиiмi ¢ıκαяiм, κöѕєує κσуiм єşiт ѕαятLαяdα κσиυşαLıм ..




aLtına kaçırmak son deiL başLangıçtır



Çek eLini Görmem Korum Ben! Onun İçin Bu Dünyayı Ben Ezerim Geçerim..



Kendini hangi hayatın içinde görüyorsan onun peşinden git..Geç değildir ki yakalayabilmek hadi koş koş
Rapi şadettim kulaklara download edin Rapin evi çıtasını tepelere çaktım kontrol edin!

> Zamanı kendi elinde tutmaya çalıştığın için Ne yazıkki ellerini kırdım!

> Bana iyi rol verin Amacı var yapılan her eylemin!

> Dünya malı uçan halı bin ve de düş Bitecek ol emin kurduğun her düş!

> Neyse ne baş koydum yoluma yürürüm yok hatam yok şakam!

> Kalemin harfleri çizdiği vakittir Mürekkebim olmasa duygularım göbek yapacak!


> Ey sagopa sen ki rap'in oğlusun Duyur sesini pesimist fidanlara!

17 Mart 2010 Çarşamba

Rusça msn sözleri


Не могу жить без тебя / Sensiz yaşayamam

Хочу, чтобы ты была моей / keske bana ait olsaydın

Моя любовь не знает границ / askımın sınırları yok ki


Я полюбил тебя с первого взгляда / ilk goruste sana asık oldm

Любовь навеки в сердце моём / askın kalbimde sonsuza kadar

Всё, что мне нужно - это твоя любовь / tek ihtiyacım olan şey senin aşkın

Наша любовь не пройдёт с годами Любимая моя / askımız sonsuza kadar sürecek sevgilim

Я предлагаю тебе свою руку и сердце. / sana ellerimi ve kalbimi uzatıyorum

Я хочу, чтобы мы всегда были вместе. / sonsuza kadar senin olmak istiyorum

Когда я впервые встретил тебя, я сразу понял: это навсегда./ seni ilk gördüğümde bu askın hic bitmeyecegini anladım

лишь для тебя одной. / yaptıgım hersey senin için

16 Mart 2010 Salı

yalnızlık sözleri


Üzgünüm sana benzeyemem!




*** *



Gidişlere aglarken gitmelere varamadım..


*** *


Sende kalmış gülüşlerim.





ben artık;
"varım" yok oluşundan doğan . .




*** *


Çocuksam pek şımarıksam bölmüşler demektir uykumu!..





Gözümü kapattığımda
''Beni kimse Göremez!''
diyen küçük bir kızım.



*** *



KumarBaz ruhumLa seni aLdattım
Bu Oyunu asLında ben kazandım.



*** *



Biz şimdi αşklαrα boğulmuş αşklαrlα boğulmuş bir zαmαnı yαşıyoruz.






Düşlerim var her seferinde elimden düşürüp kırıverdiğim...



*** *


Bu aşk bir devrimdi her şeyi reddeden...
Ve her devrim ilk kendi çocuklarını tüketir..



*** *


Suskundu dilim açık yaralarım azmıştı..
Kendimden başka herkese benziyordum..
Ve kayıptım..





29 harfi katletti ellerim sen ardına bakmadan gittin... Ben 'g' bile diyemeden 'gitme' demeyi umarken…!





*** *



iуiкi qiяdiη кαLвiмє

нυzυяυ ѕαdєcє уαηıηdα тαdαвiLiуσяυм
νє
αşкı ѕєηdє уαşıуσяυм




*** *


15 Mart 2010 Pazartesi

terk etme sözleri


KaLabaLıkLardan KaçIp, DizLerini KarnIna
Kadar Çekip AğLayaCaksın
İşte 0 An ÖzLeyeceksin..
Eski SévqiLini DeqiL, PiLi ßitmiş 0yuncak Ayını
Yanından Ayırmadıqın SafLıqını
Sen de ßirqün AnLayacaksIn DizLerini
Karnına Kadar Çekip, ÇocukLuquna
AqLayaCaksIn..
2
◘..O Küçük kız Çocuqu DéqiLsin Artık..◘


Beynimde intihar çiçekleri açmış,
Her gözyaşımda biraz daha büyüyor çığlıklarım,
Sonunu getiremediğim hikayelerim var benim,
1 2 3 tıp!
Daha kaç hakkım kaldıki yaşamaya?



Sokakta giderken,kendi kendime
gülümsediğimin farkına vardığım anlarda
insanların beni deli zannedeceğini düşünüp
gülümsüyorum...


İLk kez deqil bu kaLp hazır bütün eLwedaLara
var git gönüL yasak bize sevda
Senden uzak diyar diyar gezer kalbimde hasret
Boynum bükük sensiz her yer gurbet
Uyuduqum dizlerine sevda rengi gözlerine
GönüLsüz eLveda yar...
Ömrüm ağlar takvimlerde bir sürgündür bu can tende
Ben gitsem de kalbim senLe


12 Mart 2010 Cuma

gururlu msn yazıları


Ne seni unutabildim nede aşkını
ELLerine sundum kalbimi
Sabırla bekledim karşılığını
Lakin ne verebildinnede su serptin
İçimdeki yangına sevginle
Hani mutluluğun ;yolu senden geçerdi
Ah ne yol gösterdin nede çıkmazı
Neden be umut yüzlüm neden?
İçime umutsuzluğu ektin sonunda
Sahile vurmuş martı gibiyim
Maziyi kaldırıp attım da

Aklımdan seni atamamış gibiyim
İsyana gücüm yetmeztutsak gibiyim.
Lakin bu ansızın gidişin neden?

*
Gökyüzü güne$ oLsa..
SenSiz yine karanLıktayım !




i$te a$k ßana inatLa..
haLa SuSuyordu ..!

a$k mutLu eder..
ßazende üzer
ama a$k özeLdir ..
a$kını hak eden ßirine sunarSan eğer ..!




anLadım Sonu yok ..
ßu kuytu yanLızLıgın !
Kimse savasimi görmüyor...
Herkes sesimi duyuor
düsündügümü kimse bilmiyor...
Herkes yazdiklarimi okuyor
Gözyaslarimi kimse görmüyor...
Herkes beni tanidigini saniyor
Ama kimse benim kim oldugumu bilmiyor.
SızSada DamarLarımdan aKan kaNım
YüreiMe susMayı öRettim.!!

9 Mart 2010 Salı

Aşık msn yazıları


..
Söylenemiyor çok şey
Susmadan .
..




kopkoyu içim
inan çok çalıştım bu kalpsiz dünyayı sevebilmek için...



йзDзй suaй hзryзr karanLik..؟! =’(





~



rüya mı ؟!..kabus muu؟!


~



DзriiйDé~sin [.L]


Düşsüzlüğün içinde üşüyen bu yüreğe kanat ger..
Beni “ bildiğim “ kadar değil
Bilmediğim kadar sev..




kendimde hep biг eksik aгaгım fazlasına
gücüm yok * zamanım yetmez ..



Ben böyleyim işte böyle büyük sevdim seni ..
Söylesene kim sevdi seni bu kadar körü körüne ?
Bu kadar beklentisiz ..






Ben hayattan sadece seni bekLedim.
AnLamadın . anLatamadım ! .



kalbime adını koydum.



bu bir sihir değil. a$kın ta kendisi sevgilim <3.

biR gülücük kâFi bana.
yeter ki sen mutSuz olma!

Duygularım kangren oldu.


'' Seni seviyorum ''
diyişine her bir defa
nasıl inandım..!

kız nickleri


son saniyeLerindeyim hayaTın..DokunmayıN ! yoqSa - aqLaRım >.< ßana kimse sen qißi sarıLmaDı >_< diLim varmıyo " ßitti " demeye..sözcüqLerde ßittinde qeL anLat haDi yüReqimede. ßéndén ßu kadar ... Hayat kéndi kéndiné akıp dévam étsin ßéni éLLémésin. Sen gidince ßuraLardan sessizce... ßuraLar giTmiş peşinden gizLice.. küÇüq ßir kız çocuuyDum ßendeqi seni kayßeTTiqimde * küÇüqqen daa muDLuydum ßen - nerden çıqDı bu ßüyümeq durup dururKen >.< ßak ! ßüyüdüm hiÇ hesabda yoqqen..ßüyümek canımı yaqdı..qüZeL sanarKen =( ßenle yaşaDıqLarını unuT - yaŞamadıqLarını düŞün >_< ßeLki ßen Senin Hiç1şeyinim ama Sen o HiçßirŞeyin HerşeyiSin xL aRTıq üsdüme qeLme hayad ! kıyarım kenDime, ßeni ßiLirsin ! kimSe sen değiL.. sen herkes oLDun, ßiraz.. ßen değiL.. yaŞanmamış ve yaŞamamış oLsam biLé sen öZeL'din ... aŞq özeL'di xL Aşka cesaretimiz yoksa başka zaman görüşürüz! Seni unutmam için bana dua et ve ne olur karşıma çıkma..! her ölümün yeni bir doğuş olduğunu bilerek gel sende bende yaşayan "ben"i öldür! Dedim ya, kafama göre rastgele seçip, tüm haklarına el koyuyorum ! " ßence Mutluyduq. " ne demek ? Zaman gibi sessiz uyu, bu dünya dipsiz bir kuyu… kaLbimn mührünü aÇan tek anahtar , né oLur snDé terk étmé ßéni .. Amaçsızca çıktığı seferlerden yorulmuş köhne bir tekne olurdum kıyılarında ben... Kimse bilmez, anlamaz nasılsa hepsi bende saklı kalsın" diyerek biriktirdiğim bütün "az"larımı seninle çoğaltacağımı hissetmek istiyorum. Her Şey Susar, Konuşur Gözyaşlarım. Her ne olursa olsun, bendeki bir parça sen, aklımın bir köşesinde, gülüşümde, iç çekişimde, sessizliğimde saklı duracak... Özlüyorum seninle birlikte öldürdüğüm sevgiyi (!) Yaşadığım tüm aşkların üzerine yemin ediyorum Ben artık senden vazgeçiyorum.. Ertelenmiş sözler var dilimde... Tebrik ederim ! *Bembeyaz öykülerde simsiyah düş oldun. Ağzıında bulunan son harfleri döktün dilinden. Şimdi gidebilirsin bir cümlelik yanımdaydın zaten x( Ben 
SaHilDe Bu GösLeriM GösLeriNde TitReriM Baq TutuŞDu Yanıooo eLLerinDe eLLeriM

UzaqLaRDaN GeLDiM AşqıMmM Bny ßöLe ÜzMeMeliSin


Çoqq DeişTiN SaNa Ne 0Ldu ??
Seny Bu HaLe KiMLeR KoyDu ??
BeN SevGiNe doyaMaDıM….
SöyLe SaNa KiMLeR doyDu ??

8 Mart 2010 Pazartesi

emo msn sözleri


**gι∂єηє кαℓ ∂ємєує¢єкѕιη.gι∂єηє кαℓ ∂ємєк zαναℓℓıℓαяα gιт ∂ємєк тєявιуєѕιzℓєяє.∂öηмєуєηє ∂öη ∂ємєк α¢ιzℓєяє уαкışıя...

**нαуαттα є∂ιη∂ιğιм тє¢яüвєℓєя ує∂ιğιм кαzıкℓαяıη тσρℓαмı∂ıя.

**вιz öℓмєуι çσктαη gözє αℓ∂ıк ∂α уαηıмız∂α кιмℓєя göтüяü¢єz σηυ ∂üşüηüуσяυz.

**∂σѕтυм σℓмαz нαѕмıм уαşαмαz.

**ßυ ƒαηι ∂üηуαуα тєк gєℓ∂ιк тєк gι∂єяιz ßιzι 3 кυяυşα ѕαтαηℓαяı ßιz ßєℓєşє νєяιяιz !

**¢üz∂αηıм єѕяαя ∂σℓυ gι∂ιуσяυм нαуαт кυмαяıηα ∂üηуαℓαяı кαувєттιм güℓüşüη 10 ηυмαяα. αѕмışıм вι яєѕмιηι кαяşıм∂αкι ∂υναяα нєя ѕαηα вαкışıм∂α уαραяıм вι ¢ιgαяα.

**αℓєм σуυη¢υ σℓмş ѕσкαкℓαя ѕαнтє ѕєν∂ιιм вιя кız ναя∂ı σℓмş вιя кαнρє.

**¢єкмıѕ єѕяαяı gözℓєяı кαηℓı уσℓ∂α уυяυуσя вıя ∂єℓıкαηℓı вαкıѕℓαяı мαѕυм αмα вєℓαℓı нαуαтα кυѕмυѕ ∂σѕтℓαяıηα ѕєν∂αℓı уαяαℓı уυяєĞı ∂ıкıѕℓı вє∂єηı вσѕ gєzмєz вєℓıη∂є∂ıя ѕıℓαнı…

**öℓüмüм єѕяαя∂αη кєƒєηιм çαяѕαƒтαη мєzαя тαѕıм zιναηα∂αη мєzαя çιçєgιм 3 мєѕє ¢ιgαяα∂αη σℓѕυη..

5 Mart 2010 Cuma

kısa msn yazıları


Kurtlar Vadisi'nde sürek avı hiç bitmez.

Dünya bir gündür o da bugündür!

Biz belimize silahı silahla vurulmak için koyduk.

Senden bir tane daha yoksa eyvallah diyeceksin.

Büyük güç büyük sorumluluk ister.

Sen sen ol! Asla biz olma.

Atasını tanımayan it peşinde gezer!

ıki kişinin bildiği sır değildir.

Biz ölmeyi çoktan göze aldık da yanımızda kimler g**ürücez onu düşünüyoruz.

Sakın 30 yıl hukukun olmayan birine sakın deme!

ınsana güvenme ölür ağaca yaslanma kurur.

Her gün olan yenilik benim geleneklerime bir ihanet ve hakarettir.

Kurtlar Vadisi'nde her cinayet ardında bir sır bırakır.

Kurtlar Vadisi'nde ölüm beklenmedik kişiden beklenmedik zamanda gelebilir...

Sen çiftlikte at tımar ederken biz insan tımar ediyorduk.

Kurtlukta kanun düşeni yemektir.

Azdan az çoktan çok gider.

4 Mart 2010 Perşembe

emo nickler


Aşka gönül ile düşersen yanarsın, Zekâ ile düşersen kavrulursun.,Akıl ile düşersen çıldırırsın,Duygu ile düşersen gülünç olursun. Aşka düşmezsen kalabalığa karışırsın, ezilirsin..Sersem sersem bakınıp durma, bir yol seç


sanmaki gidişin,benim bitişimdi..gidişin adam gibi son sevilişindi


Hayatı yaşamanın iki yolu vardır.. Biri hiçbir şey mucize değilmiş gibi yaşamak,Diğeri her şey mucizeymiş gibi yaşamak..

herkes bana huzur verir..kim gelerek,kimi giderek






hadi oyun oynayalım;sen benim duygularımla oyna.ben senin hayatınla..sen benim canımı sık..ben senin kafana sıkayım




Bütün kabahat benim sabırlı bir ağacı oynamayı, seninse yaprak olmayı kabullenmemizde! Ve haklısın, senin hiçbir suçun yok;bütün suç mevsimlerde!

L'αмσυя η'єѕт ραѕ ѕєυLємєηт υη ѕєηтιмєηт,
ιL єѕт αυѕѕι υη αят. .

xxx

1 Mart 2010 Pazartesi

Güzel Msn Nickleri


akLım aLmıyor senden geriSini.. Bir sen varSın birDe sevdan..


ya kaBuLLeniR ßuRda kaLırsIn yaDa aRqanI döneR yoL aLırsıN..
Güzel Msn Nickleri

тαятιѕмαуι вιℓмєуєηℓєя кανgα є∂єяℓєя

Bana dünya yuvarlaktır dedin, dediğin doğruysa neden geri dönmedin?

İçine deRt oLacak bu sana son baKışımMm

Varlığın 5 Para Eder mi Ki Yokluğun Beni Acıtsın...


Usulca sancısını çekiyorum ayrılığın. Aynı zamanda özlüyorum, özlerken unutmaya çalışıyorum, unutamıyorum! UNUTAMIYORUM

Kaybettiklerime saydım sevgini. Kaybettiklerime saydım, gözlerini. Affedemem, affedemem birtanem, anla beni.


anılcak bir 'adın'bile yok


üserinde isminin yasıLı øLduqu ßi mesAr ta$ıım ßen..!!


GöZlrİmE BaKaMıYoRsAn SeNiN İçİn YuMaRiM KaRaNlİĞa AcI vErİyOrSa GöZlErİmİ SuStUrUm DaİmA AkAn YaŞlaRI


Orda Bir Bahçe Var Bahçenin İçinde Gül Gülün Rengi Kırmızı Sensin ''KALBİMİN HIRSIZI''


aşk futbol topuna benzer önce tekmeyi atarsın sonra peşinden koşarsındalga


geçerim ama kırmam! ciddiye alırım ama kapılmam! huzur veririm ama söz veremem! sahip olurum ama asla ait olmam!!!


Ta$ oLsan diLe geLirdin.! İ$te öLe sewmi$tm.. Susacak kadar biLe yanımda deiLmi$sin, Geç Fark ettim...


[NeFrEtE sEwGiDeN dAa COq GüwEnİrİm...çÜnKü nEfReTiN SaHtEsİ olmas..!]


Sokaktayım, kimsesiz bir sokak ortasında; Yürüyorum, arkama bakmadan yürüyorum.


İn cin uykuda, yalnız iki yoldaş uyanık; Biri benim, biri de serseri kaldırımlar


Anlatmaya kelimeler yetmez.. her şey bitmiş anlamını yitirmi ...

Adaletsiz koca dünya yine olan bana oldu, Aşk ateşi yar acısı dönüp durup beni vurdu !


Yalan sözler gülüşlere kandım gittin ellere, Kim bilir kaç senelerce yanar durur bu içinde ...

Senin gibi beni kimse sevmedi.. Bekledim Gittiğin günden beri..



Ölümüne sevsem bile.. Güle Güle

Bilki kolay değil ağlamamak, inan çok zor dayanmak

Sil göz yaşlarını inan değmez bu aşka, Nasıl olsa bitecekti eninde sonunda


Şimdi kapıdan gireceğini hayal ediyordum, bana güleceğini. Sonra kızıyorum kendime, giden sen değil miydin en önde


Zaman yaşamakla başlar, Yaşamak zamanla biter...


Olsun varsın ah cekinme, sen yine yalanlar soyle, yürek; paramparca zaten, dert degil


Kandım yanıldım, belki de yüzbin kere. Ah ayıplandım, vazgecmedım ben yıne


Yazıklar olsun sana, Lanet olsun bana! Nasıl olurda seni hâlâ seviyorum..