Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Aralık 23

KIrgIn msn nickleri

Rengarenk bir yumağım, dolanıyorum hayata..
“Şimdi”mi kaybettim, zaman da beni…
Saçlarım kök salıyor toprağa, tutunduğum ruhani ölüm..
Al sende kalsın hayat bağlarım,tırnaklarımla yetinirim ben..
Kanaya kanaya bulurum kendimi….

Harap oldu duygular,ezildi umutlar, kırıldı can..

Sayende aşk özürLüyüm..
özür diliyorum ...




Kim hesaplayabilir ki gönül kırıklarımın hacmini?

Kıldan ince hasretimin keskinliği ve atomdan ağır sevdamın yok edici yakıcılığında, 
bir ben biliyorum gecelerin bitimsiz uzunluğunu...
2011 yIlbaşI sözleri
Yazmakla tamamlayamıyorum kendimi...
Bana bile kendini anlatamamış beni anlatıyorum sana.
Olur da anlam bulurum diye yüreğinde... 
Anla(ya)mıyorsun.

Şimdi aşkına kör bakıyorum..

KIrgIn msn nickleri 
geçmiş olsuna bile gelme ,
geç/m/ez..!
Rolümüzü yanlış oynadık..
Perde acımasızca kapandı yüzümüze, bir daha açılmamak üzere..
Üzerimize yıkılan dekorun altında kaldık..
Harap oldu duygular,ezildi umutlar, kırıldı can..
Ve can kırıkları batmaya başladı en can alıcı yerlere
kırgınlıklarımı emanetçiye bıraktım 
2011 kIrIlmIş msn sözleri 

geri dönüp alır mıyım..


/..bilmiyorum !
Beni anladığında aşk'ı da anlayacaksın
belki de artık hiçbir şeyi bilmeni istemiyorum.
/.istemek beklemek demek...
/..beklemek ise kanamalı bir isyandır göğsüme yapışan
/göğsümün bilinmezlere değil,../..sevda RH + düşlere ihtiyacı var / /

0 yorum: