Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Aralık 29

2011 YILBAŞI NİCKLERİ

Taş DuvarLar Ördüm Yine Etrafıma.

Kimseyi KaLßime Almaz Oldum*


BaZeN AnLaTMaK ZoR GeLDi KoRkTuM, BaZeN CeSuRDuM AmA SeN YoKTuN...Ve ArTıK SöYLüYoRuM "SENİ ÇOK SEVİYORUM":
2011 kIZ nickleri

ßir metaL gezinioR ßedenimde,
karnımın sıcakLığıyLa ürPeriorum.
ßeqle öLüm qeLiorum*


2011 msn avatarları




Ey,2 AdımLık YérKüré
Sénin ßütün aRka ßahçéLérini
Gördüm ßén ..

"ßén séni séviyorum ama..."Larına kar$ıLık,
"...ama ßén séni séviyorum"Larım vardı..
qittikcé dévrikLé$ti..
SiLdim héßsini..


aşqımı gömer misin kaLbine >.<


bir keşkeye daa yer yok kalbimde ,
birLikte öLecek miyiz ? msn avatarları

 2011 msn nickleri   
KuşKum YoKTu Béni BıRaKıp GiDeCeqinDen


KısKanıRım Seni Ben HeRKesDen <3


SıcaK Bir GüLüşTü DüşLeRimi SüsLüYen <3


ÖzqürLüqüm KaDaR Çok SevioRum Seni xD


Sen icimdeki,én kücük hücrede dolasan..ték haad sinyaLimsn bnm =)

ßana bak zayıfLamış gördüm seni ! Karakter oLarak tabiki xD ehehehe


SeninLe ßen...
akLa kara qißiyiz ...!
2011 YILBAŞI NİCKLERİ  avatarlar

kurumu$ yapRakLar qißiyiz..
Sen ayrı yerde ßen ayrı yerDe ...!


Gökyüzü Yine
SeSsiz ve ağLarcaSına ...!


Gidip tek nefeste ve bir seste...
İkiye bölecek penceremden dünyayı dudaklarım...


..Uzaktaki ya[kı]nım..

'' kime dokunur eLLerin
Kimi Görür gözLerim
öLüm Çıkar Karşıma
Yine SEN Derim. ''

YarınLar Kadar Yakın içimdeki Fırtına ..

" Çok parçaLandım parçaLandıkça çoğaLdım "

Sevdim Sandım
SeviLdim Sanırdım
Sonra uyandım..
Sonunda ßen AnLadım ..


Hani oLur ya ßazen, Kaçarsın Herşeyden
Hani oLur ya ßezen.. Şarkı ßiter aniden .. ^^


Áşk uyudu ranzaLarda,
DüşLer Eskidi Gitti..
IsLığıma Gömüyorum
KaLbimdeki SözLeri ..

0 yorum: