Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Kasım 5

ŞarkI nickleri

Bu yılın en iyi çıkış yapanı Tarkan iyi biliyorsunuz. Msn nickleri üzerinde de bu böyle. Ne zaman düştü ki Tarkan demeyin, uyuşturucu vakasını iyi biliyorsunuz.

Bu yeni ben de kim
Aynada bakıştığım?
Bu yeni ben, ben miyim
Kendimle tanıştığım?

Tarkan şarkIsI nickleri
Dünümle bugünüm
Can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu
Geçmişimin karması

Biz de size kullanmanız için Tarkan 'ın Öp Şarkı Sözleri ni takdim ediyoruz her bir satır nick olarak kullanılabilir gençler.

Yıkadı günahlarımdan
Beni masumiyeti
Cennetten gelen
Bir melekti sanki

Her şeyim tastamam
Yapmaya çalıştığım
Yazlığım kışlığım
Bir de yanına yakıştığım

ŞarkI nickleri
Dünümle bugünüm
Can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu
Geçmişimin karması

Çok deli bir şarkı, ben sevgilimle dinliyorum. Bizim şarkımız olabilirdi tabi daha önce çıksaydı.

Yıkadı günahlarımdan
Beni masumiyeti
Cennetten gelen
Bir melekti sanki


Ben o şelale saçlara
O ay, o hilal kaşlara
O süzme bal dudaklara
Öp öp öp öp doyamadım


Sütten ak o gerdana
Bir çıkar ki meydana
Gel de uyma şeytana
Bak bak bak bak duramadım

0 yorum: