Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Ekim 18

Melek nickleri

ßéKLéMé ßo$yéRé DöNméM SâNa Bén űZűGűNűM ârTıq MâHwoLduMmM !!




Ölümün en görkemli tonuymuş seni sevmek..
Ben tüm hayatımı bu renge boyadım..
Sil silebilirsen..

Çıkar çıkarabilirsen..


BiLMéK YéTMiYoR!..




AyakLarımın aLtında bir yıqın cam kırıqı...


damarLarımda doLaşıyor sen'Li sensizLikLer..


AğLayabiLirmiyim bi daha.?Hayır,yapamam..HaLen aynaya bakarken seni görüyorsam , yapamam..


Yapmacık hayatLarın tam ortasındayım..Uçuruma sürükLesem kendimi sana



SéVMé ßéNDéN ßâŞKaSıNı... SéVMé SéVMé !!!!.... SéNLé DoĞduM AşqıM SéNDé BéNSiZ öLMéé !!


Bana 'zor'u anlatma.. O benim hayat felsefem..


Çok ağladım görmesende ,çok özledim seni bende Masallar gerçek komik değil ne kadar HAYAL"ET"sende ....



>>>Tıklım tıklım yalnızlık<<<

 ekim sözleri

melektim şeytan dediniz şeytan oldum göreceksiniz....


sen. sen oL kurtdan k0rKup süruye d0sT oLmaa .



vuRma yüzüme yüzüme sevqisiz sözLeRi

küçücük bir kızken ben,oyuncak bebegimin saçı koptu diye aglardım şimdi jiletim kırıldı diye aglıyorum



qanqa duR !..buRda kaLbimi de$iyoLaR ][ beNi sevDiğiMe Pi$man ediyoRlaRRR !...



||Mézâr|| øLâcak ßana ßu Dört Duwar,||YøkLuğun|| Kadar Gér¢ék ßu ||éCéL|| , YøkLuğun kadar Gér¢ék i¢imdé ||aCı|| , azâr azâr ||öLüyørum|| . ßiLmiyørSun ..|

Melek nickleri

Giden dönüyorsa, sevdiğinden değil kaybettiğindendir
Ve aradığını bulamadığından
Dönene kapıyı açmayın
Sevseydi o, gitmezdi hiç bir tutkulu zaman
İşte bu yüzden dönene kapılarınızı birdaha asla açmayın
Ve sen
Gelme
O kapı hiç açılmayacak sana



Sénnn Duyduqum én qüZéL CümLénin én qüZéL Öznésisin


ilgi çekici msn sözleri
вαηα qєLi$Lєяİη α¢ıLαяıηDαη кαçışıηмış...

ѕEωîу0яυм Dİуi$iη αğιZ αLι$şкαηLιğιумιѕ... !

0 yorum: