Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Ağustos 29

özleme nickleri

Seni çekerim her nefesimde
Sen adım adım uzaklaşırken benden, çöküp kaldı bedenim olduğu yere

Ben seni kavuşmak için değil, kavuşmayı özlemek için sevdim

YALAN DÜNYA DA ELBET
GERÇEKTEN SEVEN BİRİ VARDIR


KADER BANA DÜŞMAN OLSA DA ..
ELBET BİRGÜN BARIŞIRIZ ..
BEKLERİZ .. O GÜNE KADAR ..
Şimdi hangi şehre sığınırım hangi kapılarda bulurum izini

Okunmaz bende mutluluğun izi..

Ve aklım terk etti beni, senin ardından..

şimdi hangi şehre sığınırım, hangi kapılarda bulurum izini…

Şimdi ne okunur, ucuna kan bıraktığın dudağımda

  özlem sözleri
Gözlerime yuva yapmış hüzün kırıkları, bata çıka yaşıyorum bu koca yalnızlığı

En keskin susmalarda öldürdün beni,harflerimi de acılı adıma gömdün. Kara yazılarda okudum hikayemi..
  hasret msn nickler
Yar... durma öyle uzakta, öteden estirme ayrılık rüzgarını.

Solgun düşler derledim yarına, saklımda büyüttüm ismini..

Yokuşlara dayanmaz ömrüm,idam et bu ayrılığı.

yarası içinde saklı bir bedenin son duaları…

Başımı ellerimin arasına ne ilk nede son alışım. İlk acım değil ama en büyük acımsın.

göz yaşlarımı sel misali akıttım da yeryüzüne bir yüreğine akıtamadım..deli gönlümü nelere susturdum;nelere göz yumdurdum.nelerden vazgeçtim;de ßir sana söz geçiremedim..

yüreğim sana çok yakın
ama sen bana çok uzaksın

Gidişin değil, bir umutla dönersin diye beklemek öldürdü beni..
özleme nickleri
hayalin yanımda bakıyorum sadece,dokunsam kIrgIn kaybolacak biliyorum,dokunamıyorum...

Ayaklarıma dolaşıyor gözyaşlarım
Hüzün avcısı

Kollarımda sensizliğin kelepçeleri

Yüreğimde sevdanın zincirleri


ஐ ¤¤¤◦•._.•◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦ нϋzϋи аvcısı ◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦•._.•◦¤¤¤ஐۣۜ

Baktığım her yere gizledim seni

Hasrete alışık değil ki gönlüm

Daha el sallarken özledim seni

Sensiz geçecek her günüme yazık

Sen şimdi ölü bir insana çevirdin beni yaşarken

Okunmaz bende mutluluğun izi

1 yorum:

özlem dedi ki...

özlem sözleri ni özlem olarak sevdim baya