Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Ağustos 1

Msn Aşk nickleri

kaLdır ayaqını dünyamdan yüreqimi ciqnedin cnm yanıyor!!..
ESRAR ÇEKMİŞ GÖZLERİ KANLI ßuRSa'da OTURUR BU DELIKANLI KOLUNDA ÜÇ BEŞ JILET YARASI ODA BİR KAHPENIN HATIRASI

KİMİNE GÖRE YALANIM KİMİNE GÖRE KRALIM BEN ADAMINA GÖRE ADAMIM

BENİ BİR GUN BOYNUM EĞİK GÖRURSENIZ BİLİNKİ YERE DÜŞEN BİR ŞEYİ ALMAK İÇİN EĞİLMİŞİMDİR

DİZ ÜSTÜ YAŞAMAKTANSA AYAKTA ÖLMEYİ TERCİĞ EDERİM

serseriler ağlamaz ağlarsa kımse susturamaz sunu bilki sosyete kızı herkez serseri olamaz

millete duyurmedık dıe sesımızı alem oldu serseri serserilikle olmaz işimiz delıkanlı adamız biz

eskıden karanlıktan korkar yağmurdan ürperirdim şimdi karanlıklar sırdaşım yağmurlar göz yaşım oldu

karanlığın ******** olup beni yanlızlığa satmasına yanlızlığın ****** olup benle yatmasına alıştım artık

arkadaş sen hiç ölümün gölgesinde özgürlüğünü yaşadınmı kahpesine***sine kurşun yağdırdınmı hiç bir garıbanın elınden tutupta kadere rest çektınmı
dile cicikız sen sosyetenın cilalı taşlarında dans ederken ben ise parçalanmış vücudumun dağılmış çenemle zulamda cigaram suskun silahımla gelmeyen özgürlüğümü beklıyordum

firari saatlerin ardından gelen isyankar sokakların tövbeker çocuklarıyız biz sevdiğimiz için için yaşar dostumuz için ölürüz vede hiçbir zaman hiç bir yerde kimseye hesap vermeyiz(öteki taraf hariç)

bedenın bakıre olsa ne yazar ruhun ****** olduktan sonra

farkedılmek için fark yapmak fark yapmak için meydan aşkı anlatan sözler
Kurşun sesi kadar hızlıdır yaşamak ama zordur kurşunu havada, sevdayı yürekte tutmak alışkın olsada yürek ayrılıklara yoktur kitabımızda dostları unutmak
 türk nickleri
güneşin rengine benzemez gecenin rengi üşütür ayaz korkutur karanlık bugün bir gariplik bir hüzünlük var yüreğimizde ya biz fazlayız bu şehirde yada bir dost eksik

hayat yollardan çizilmiş olsa bile bu yollardan birini seçeceksın nefret seçtiğin yolda ölüm olsa bile selam verip geçiceksın

beni yüreklendirecek bir söz söyle şehrin tutsaklarını salayım kalbimden beni yureklendırecek bir söz söyle kursunu beynıme sıkayım öylesine

delikanlı serseriler ne ağlamayı nede sevmeyi bilirmiş olakı sevdi birkez severmiş ve olakı ağladı gözyaşlarının düştüğü yerde ölürlermiş

olmuyor delıkanlılık kolundakı jilet yarası olmuyo delıkanlılık bir kızı deli gibi sevmek deli kanlı olmak istiyorsan hak yeme hak yedirtme fakkırı yoksulu ezdırtme

yaşadığım zaman içinde hiç aşık olmadım biz bu alemın arka sokaklarına baş koyduk çekmedık aşk acısı ama çok çektık dost acısı
msn aşk nickleri
farkımız tarzımız bizim delıkanlı olmamız ya kan kustururuz yada tam sustururuz bu hususta ne kural nede kral tanırız

nice delıkanlılar görduk kolunda kız cebinde emenet arkasında üzgün suru.. raconu kahpelık yuruyusu sahtelık,kalbi var yureği yok

Eskİden Olsa Arkandan ßakar

tutamayacağım sözler vermem
adımlarımda kım neder düşünmem
basit kişilerle polemiğe girmem
var mI Hiç kuLLanıLmamı$ sıFır bi yüreK

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Brazda scmalasnz tam olcq .d