Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Ağustos 14

Hüzünlü nickler


aqLına qéLirim - aqLın qiDér

**ne olurdu bir yaprağın daha olsa,, bak sevmiyor işte hain papatyaa

[K0pyAlA TarZıMı ….. yApı$TıR HaYaTıNa…. (h)]

NickiNi biLé Görmék isTémioruM..oTurum aÇmasaN ii édérsiN,MaiLim saNa ağır Mı géLdi éNgélLLédim séNi aFédérsiN...

Herkes, insanlığı değiştirmeye çalışıyor, kimse, kendini değiştirmeyi aklından geçirmiyor.*

HayaTımı KuraLLarına qöre diiL.. kafaMa qöre yaşarım

*Bni çekemiyosan anten taktır*

ҳ̸Ҳ̸ҳ || ßeN HaYaTı CeVrIm Dı$ı Ya$ıoRuM HaYat ßeNi £nGeLlese NoLuR || ҳ̸Ҳ̸ҳ

  msn nickleri
Geçmişini ''Inkâr'' & ''Ihmâl'' Edenlerin Geleceği ''Inşâ'' Etmesi Mümkün Olabilir mi ¿


ßeNi anLayan anLar bi YeRde anLamaya Kapaq oLur iLerDe..!!



Yalanlarınıza Kanan Küçük Kız YoOk acı Artık


diLek tutmadan kaydı bütn yıLdızLar

né oLDum deme ne oLCamDa déMe . . ne oLuyo naaNn Dé.) ehuhueh xD
 süper harika sözler
no paniC, no heyCan, béN koyCam séN susCan xD

Kendi mutLu dünYamda muDsuz yaSıOm ben...

Benim iLgileNmeDikleRim Sizin PeşiNden KoştuklaRınızdır. . Alayına Y.O.L xD

CeHenneM boş. . . BüTün ŞeyTanlaR buRda x)

kimiN eLinDéSin, unuTuLdun mu seNDé sinSiCé,
çöZüm senDé cNm
zoR mu qéLDi bu sonsuZ biLmeCé ?


'ßir Kez 0Lsn qüldür yüzümü...Choq'mu sey istiorm Sadece sew ßeni(LL)


ßu dünya $akaySa
néDén ßén qüLmüoRm
ßu dünya $akaySa
néDéN ßén haLa öLüyüm !!!


Oynanan Son Perdeydi Hersey Sona erdi mutlu SiL unut Beni
Kapattım o Perdeyi.
Hüzünlü nickler

HiSseT bEni tEnİndE ,. dAyaN YüREqİm SeNsİzLiqe . , HaYkIrIrIm saNa aSqInA kAna kAnA . , iSyAnIM SaNa Ve YaLnızLIqAa..

mudLu éDméi béCéRémioSan yhasma boŞuna yhok..!

haYatı kuraLLarına qöRe deiL kaFama qöRe ya$ıoRum.!




işte devamıda bu....'!






Varlığımı saymazsan
dönmemek özere giderim
Bakışın,umutlarımı devirse,
sözün yıksa beni
Her hareket'in bir
uyuşmazlığı gösterse
İnan giderim seni


ßiTTi mi söyLücéqLerin - sen vé qeReqsiz tüm cümLéLerin



Renqarenq düsLerm wrdı üserinde yürüdüqüm.. Pmbe buLutLrm.. Artq hersy deisdi.. düsLrmin renqi soLdu.. buLutLrm nerde biLmiorm..

0 yorum: