Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Temmuz 25

Şekilli delikanlI nickler

Delikanlılık tesbihi çekip silahı saklamaktır



derdi olanın dermanı, dert çıkaranın belası oluruz...


Eskiden Olsa Arkandan ßakar ağLardım
Şimdi Arkama ßile Dönüp ßakmam
Eskiden Uğruna Dünyaları Yakardım
Şimdi İse ßir Kibrit ßile Çakmam.!


ηαмıмızıη вüуüкℓüğü, ∂σѕтℓαяıмızıη вüуüкℓüğüη∂єη∂ιя
вιz öℓмєуι çσктαη gözє αℓ∂ıк ∂α, уαηıмız∂α кιмℓєя göтüяü¢єz σηυ ∂üşüηüуσяυz

вιz вєℓιмιzє ѕιℓαнı ѕιℓαнℓα νυяυℓмαк ιçιη кσу∂υк.
αѕℓα вιяιℓєяιηιη υмυ∂υηυ кıямα, вєℓкι∂є ѕαнιρ σℓ∂υкℓαяı тєк şєу σ'∂υя.
●●•нєяşєуι öğяєη∂ιğιη кα∂αя вιℓιяѕιη.вυηυ ∂α öğяєη ѕєν∂ιğιη кα∂αя ѕєνιℓιяѕιη●●•

  2010 harbi msn nickleri
Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!

HeR sEçiM Bi kAyBedişTiR...bENi kAybEtmEyi sEçeNi bEn kAzANmAk içiN uğRAşmAm aRtıK...

zannetmeki her susan konu$maktan acizdir ve kırıLan gurur ßir hiçtir. güzel ..suskunLuktan anLıyorsan çok $ey anLatmı$tır..

İsT€R Ah €T...İster Kin Duy...KeNdiNe GöRe HaKLıSın..AdıMı KöTü An...SoNuMu €LinLe YaZ...SeNDe ßiR Gün AnLaRsıN..!!!


HaYaT YoLLaRDaN ÇiZiLMiŞ oLSa BiLe Bu YoLLaRDaN BiRiNi SeÇeCeKSiN! SeÇDiĞiN YoLDa öLüM oLSa BiLe SeLaM VeRiP GeÇeCeKSiN!!!



Aşk ßenim damarLarımda doLaşan kimyasaL ßir etki!>>>ßen a$ık değiLim oğLum ßenimki sadece etkiye tepki<<<

σятαмıη ßιттιğι уєя∂є ßιz ßαşℓαяız şєкℓιмιz ιçιη уαşαя тαяzıмız aldatma ιçιη öℓüяüz
Şekilli delikanlI nickler
ßιzι ßιz∂єη ßαşкα кιмѕє ιℓgιℓєη∂ιямєz кιмѕє ∂є ßιzιмℓє ιℓgιℓєηмєѕιη gєяєкмєz


Rüzqar essede sen dallarını eqme...Hasret vursada sen sakın yıkılma...Ayrılık nedir? Acı nedir? Sen sakın bilme...Bu yürekden kim qiderse qitsin Sen sakın GİTME...


DağLar oNumDé éğiLirKéN KaYaLaRa YaLVArMamm

0 yorum: