Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Temmuz 10

özlem sözleri

beqenmeq sefmeq oLsaydı kaLbm çöpLk oLurdu



eLbet Sana Görede Bir Tarifem VarDır Rahat oL...!



SaNa Dü$eN Susmak ÇeNeNi YoRMa SaYGıLaR.!!!



||ѕα∂є¢є bittiN ..вιℓмєм αηηαтαвιℓ∂ιм мι?||



†вέDέLLii мυтLυLυкLẫя..! «'3



(●νєяiiуιмDє αL giiт ємαηєтiiηii..«[ѕöуLєѕєηє]»..нαηgii кυяѕυη ѕєηiiηDii●)



вiizDз DσѕтLυк ηзDiiя вiiLiiямιѕιη..؟? ηзfзѕiiη тüкзηiiяѕз αL вυ cαη ѕзηiiη.. уσLυη ѕσηυ υçυяυмѕα Dυя ! iiLк αDıм взηiiм !!



яeηη ηicнт deм нiηтeянeя..deя aucн oнηe Dicн gLücкlicн iѕт(W)
(..arkasindan kosma..sensiiz De mutLu oLanLarn..)

вєηDєη ηєfяєт єтмєк ѕєηii güzєLLєѕтiiямєz..☆



YiNe Yoqsun Bu Gece Kar ve Soğuk Var süper Yerinde..!!



''sen'' i ke$fettikçe ''ßen''i yitiriyorum.. . .



Artıq seNin gibi p*çLere KaRnıM ToK..OyuNa DevaM RomEo..Ama Artıqh JuLiet yoqqh!



VaRLıııM HiSSeDiLMeYeBiLiR AmA YoqLuuM KoYaR… ;]



Ayya$a SoRmu$Lar '' NedeN İçkiYi BıraqtıN ''diye
Cevap varmiş:
'' $erefine içiLeceq a$k yoq,satıLmı$ BütüN SevgiLer ''
   hayat dolu nickler


Gurur A$K ' ı ZiyaN Eder ..!!



ï¢ïмdєn qєLєn sєs ¢ıLqın¢a HaykıяışLaяıм ŚïyaH kaяanLıqa döŃdü .!!



♥♥Ñєяdє yi†iяsєм hєp گےєndє ßµℓµyoяµм ßåşℓångıçℓåяıмı گےєnsє hiç ßi†мєz gibi ßєndє oynµyoяsµn †üм گےåkℓånbåçlårını♥♥



Sénde Üzqünsün ßu HayattaN Hemde NasıL <3 Bir KaLpte iki KaLp NasıL yaşanır..??



GözLerin daLarSa ßiLki dü$ündüm Seni, kuLagIn CInLarSa ßiLki aNdIm Seni, GeCe UyanIrsan ßiLki ReSMiNi Öptüm, GözLeriNden en yeni Ya$ damLaRSa ßiLki SenSiz ÖLdüM..



! Elimde saç tokan, Güneş misali mis kokan, Bıraktığın tek parçan, Bir de kocaman bir yalan !

özlem sözleri

! Bazı şeyler için, İyi olmak yetmiyormuş, Sevilmek için, aşk için, İyi olmak yetmiyormuş !

1 yorum:

Adsız dedi ki...

özlem dolu sözler