Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Temmuz 2

Mutluluk veren sözler

Seni sevecek kadar cesaretliysem...Bir kalemde silecek kadarda yürekliyim.!!!
Araba, para, lüks deil sunabileceğim kalbim var!!!
Gözlerin Bir ışıktı benim gözlerimi alan....
iLk defa bi kızı modifiye kadar sevebildim...
эи α¢ι dμλqμ †эяк эdίſмэк†ίя...
эи αdί $όz $эиί нί¢ $эωмэdίм кί dэмэк ωε
эи qΰzэſ ¢эωαp ''..Gΰſΰp Gэ¢мэкτίя..''



Daha gömeceğim rüyaLarım var benim,kırıLan kanatLarımda
biriken damLa damLa hayaLLerim ..! *


eski . eski . eski ... sevgilinin eskisi mi olur ya .. ? diğerlerine göre yeni ama .. !



Aşk kendini gittikten sonra farkettirir !-



Mutlu son için zaman daralıyor ..


Eski Fotolar Gibisin .. Tatlı ve Eski ^^


Aşık oldum ama sana değil, heveslenme !


Aşk Mı ?! Beni es geç ..


Ya tut ellerimden, yada bırak ve trip atma git !!
 mutluluk nickleri

Sen gittin, ben hep ağladım ..


Duygularım yoklar yerlerinde !..


Bence artık sende herkes gibisin .



Sen Hiç KaLbimden EmekLi OLmadınki..



HαkkıмDα ßiLqin YoKsα..Fikяinde OLмαsıN..!!



PasLı Bir YLnızLıktı AvuçLarımda..Ardımda BirYürek Yükü Rüzgar..
Ne Zaman Sevmeye KoyuLduysam..DoğruLup ÇoğaLdı AyrıLıkLar..



Çocukken masaL seven, şimdi yaLana boyanmış..



mutluluk veren sözler
ErteLenen sevdALArın bedeLini ödemiyor yAşAm.



αυѕ Lυтe νerzωeiifLυng
( sesLii tereddütLerden )





мαncнeя ѕнмeяz iiѕт ѕσ gяσѕѕ ..dαѕѕ dαѕ αυge кeiine тяännen ωeiinen кann ѕσndeяn nυя dαѕ нeяz ѕтiiLL υnd Leiise вLυт ωeiinт.!!
( bazi dertLer okadar büyükdür ki ..gözler agLayamaz sadece kaLbin sessizce kan agLar )




deя мυnd кαnn αυcн dαnn Lαcнen ωenn dαѕ нeяz endişeli ωeiinт.!
( kaLpLer agLasa biLe dudakLar güLebiLir )





«. dυ вiiѕт iiммeя nσcн iin мeiineм нeяzen
( sen haLa benim kaLbimdesin )





вiiz кσnυѕмαуι вeceяeмediiк x(
Markalı bi telefon kadar değeriniz düşük.!!!
Sigara dumanı misalı çekici ama zararlı bi kişiliğim var....
Arabamın freni gibisin bastıkça yıprandın...
yALaNLaRıN ArASıNDa bEni ßuL YeTeR.!!!
Ecellle buluşmak istedim günleri saydım...Geride sadece sigaramın külleri kaldı.!!!
Herşey karşılıksız yani değer versen değer alamassın.!!!
Ya$anan her$ey ani insanı delirtir bazen.!!!
Herkes birşeyler düşünür çıkarın varsa dostundur...Kimse düşünmez Zorda kaldın mı gerçeği görürsün.!!!
İçkiLer GüLdürmedi Ama ZaMaN ZaMaN UnuTTuRdU.!!!
YaŞaDıkLarımızın Anahtarı Keşke Bizde KaLSa.!!!
Bu HaYaT çOk bokta.n, YiNe DöNüYo KaFaM.!!!
sEni Sevdiğimimi Sandın Üzülme Bee Hastasın

1 yorum:

reyhan dedi ki...

çok kaliteli gerçekten süper..