Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Temmuz 29

Koyan şekilli msn nickleri

beN Ne fünYeSi çekiLmiŞ eL bombasıyıM ne de diNamiT BeN yeRin aLtıNa qisLenmiŞ maYıNım üsTüme baSaNııı PATLATIRIMM..

..çıplak bedenlere girer ruhum ve seni arar durur yalvarırım kollarıma kanatlar kondur..

.asaletmz herkese yeter.kudursun tek di$i kalmı$ kefa$eler..

..KaZa qibiyim,kimin başına qeLceim beLLi oLmas..

bEn kEnDiMe a$ıĞıM üStELiK pLaToNiK.!

mutLu soNLaR uZaq biZee..


Dizime başını düşür uyu Saçlarım yüzünde gezsin Geceler uzun geceler boyu Ben yorgun sen güzelsinx)

Zaman ne kadar kirletmiş aşkları!

Sıyrıldım rollerimden Mutluyum çünkü artık yokum Bugün ..!


ÇaResi yoq bu iŞin soNu qeLmes nefreTimin..


Herkes ula$ılmazı oynarken ßen Ya$ıyorum..


yOruLdum artık geLişLerdeN ve gidişlerdeN..artık ya geL ya da git!!


mutLu s0nLarın kötü ba$LangıçLarına aLı$abiLmeLi .
hayatı diğerLerinden k0pya çekerek ya$amak ßudaLaca

qeçici döVmeSin TanRı çiZdi şekLini

serbest bıraqTı qösyşLarını,serbst bıraqtı kndini..akTı makyajı siLindi terk etme sahte qüLümsemesi..Dü$tü paLyaçoNun maskeSi..!

"Ben seni seviyorum ama..."larına karşılık, "...ama ben seni seviyorum"larım vardı.. Gittikçe devrikleşti.. Sildim..

...göqyüsünden çaresizliqim yaqmur vur yüzüme !

 koyucu msn sözleri
şimdi sende yoqsun hiç farqetms bn yine aynı bn..acınn şeqLi farqLı hiç farqetms bn yine kaybeden!!

Duyuyorum sana dokunmanın ezikliğini ve düsünüyorum aşık şekilli olmanın rezilliğini. İnan yanındayken çekiyorum en çok hasretini
séVmiOrum kéNdimi! séVmém öLé hérKésin séVdiqi $éyLéri


Ardından Hep Aqlanır mı Derler,,Oysa Senin Ardından Kalan O Güsel Sözler..

= bütün Bildiklerini SİL karanLık Senin olsun =

Iyılıqe Dair Herşei Sattım Şeyta'na ++

Yaşıyorm LayLayLom .. Hayat Gelsin vay vay hom.. xD

Tamam Tamam sustum .. ! Acımasız Acınızı aLdım !

TırmaLıyalımmıı , KeseLimmi Heryeri
 koyan şekilli msn nickleri
$eytanLa Dans Eddim =*

SéSSizLik İstiyorum .. SadeCe SeninLe oLmak (x)

GiT GidéßiLdiiin Kdr.. Né YaPpsaM Déi$méSSin ßnm Gißy SéwérSn aMa Snn Kdr SéwiLméSsinn

ßénim OLan ßénimdir. ßa$kasında Gördüsén Vasqéchmi$imdir. karizmatik Géri Dönü$ü ßénsisLiktir..! x)

Séndén Adam OLmas Ama Sénsis Dé OLmas.

aLayına qiDmein qenDinise qeLin !

Arada ßi kéméri sıkta dü$mésn o sahté ki$iLiin(=


qördüqünü diiL hisséddikLériny annad ßana vé hissédémédikLérini..

0 yorum: