Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Haziran 27

lanetli nickler

derin bir kesiğim artık kollarında…


her adımda yepyeni bir uçurum… keşke düşsem diyorum tam kurtulurken… tam ölürken ter içinde uyandırılıyorum...


his kaybı yaşıyorum… ne iyi olurdu, cana, taze dost selamı…


yüreğimde kaldı… kurşun gibi… ömrümün bitişi gibi terkedişi...
кiм doLduяαвiLiя içiмdєкi воşLuğu вєи istємєzsєм? кiм мuтlu єdєвiLiя вєиi вєи нαzıя dєğiLsєм?
кiм чıкαя чıpяαтıя вєиі вєи iziи vєямєzsєм? кiм ѕєvєя вєиi вєи кєиdiмі ѕєvмєzsєм? нєяşєч вєиdє вαşLαя вєиdє вітєя

Suskunluğum Asaletimdendir..!!


HücreLerimi yerine koy ! şakası yok savunmasızlığın


Yaşamda ve Ölümde Hep Seninle..


SENİ KENDİME SAKLADIM...

sonbaharda katil oldu rüzgarlar,
öldü tüm yapraklar,
yağmur aldı gözyaşı
ve rüzgar oldu ruhlar estiler yavaşça;
sen misali ağlamıştı her dünüm usulca .

~ ProféssionaL CindréLLa ~

uMutLar TuKéNDi GéNé iÇiYoRum aNNé. .

   suskun msn sözleri
Hêr Gêcên Gùn ßirâz Dâha Aciyør Canim.Hêr Geçên esrarlı Gùn ßirâz Daha Kân Kâybêdiyør HâyaLLêrim...

вєη∂єη αуяı ѕєη şιм∂ι мυтℓυмυѕυη؟؟ вєη вöуℓє αğℓαякєη нυzυяℓυмυѕυη؟؟

unutma içi insanın derdidir… herkes son cehennemde artık kendidir...


İçimden hep bir tren kalkıyor, raydan çıkmış bir vagon çığlığı...


gözün verdiği sadakadır gözyaşı…


aşklar öyküleriyle güzeldi eskiden, şimdi her aşk bir öykü arıyor kendine...


bir organ nakli gibi sevmiştim seni…


dudağımda yorgun bir ıslık acısı… dudağım boydan boya hayatıma yabancı…


böylesi bir yenilgiyi beklemediğim için, sabahın en serin ucunda bağıran ben, intihar edecekmiş gibi sıkıyorum düşük boynuma asılı sonbaharı…


şimdi o kente bilet kesmek seni sevmekten zordur…
lanetli nickler

ve sen neydin sahiden biliyor musun? iç çekişim, aşk ve sevgi iç kanamam, suskunluğum, pişmanlıklardan arıtarak gururla taşıdığım sevdam…


düş tapınağım yıkılacak ve anlayacağım ki hiç gemim olmamış yakacak…


Gitgide uzaklaşan kent rüyasıyım. Kendine saplanan ok olurum, yok olurum; ölemem..!


sana bakarken yaşlandım… ben susayım, kesilmiş bir damar anlatsın…



gözümüzü açtık ölümü gördük biz geldik herkes ağlıyordu…



sesimi bilerek kattığım sen… gelsin kırk şair çıkarsın benden…

0 yorum: