Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Mayıs 26

inanIlmaz nickler

haYat nedirKi aNNe.? bir oYuN, bir MasaL değiLmi.? kırıLdı baq oYuNcaqLarıM. öMrüM biTti, sevdaM bitti. beN hiç büYüMedimki.!

KesinLikLe DeLi oLmadıqım qibi,iLeri Dérécédé NormaLim

AsLa unutamam demiyorum..Hakettiği kadar seweceğim, Gerektiğinde unutacağım !

Dönüyorum kârânLığın içindê sêndên arta kâLân yâmâLı cümLêLêrimê…
Tükêniyorum hêr hârftê...
__oOo__
Vê bitiyorum ‘noktâ’ (.) misâLi…
Göz yaşLarım yoqLuğunu heceLerqen, qaLemim qeqeme düşLerimin susqunLuğunda qırılır…

aşk ve güzellik hiçbir vakit bir araya gelmeyecek olan ayrı coğrafyanın iklimleridir aslında



tarifi yasaqLı bıçaq aLtı düşLerim inatLa seni beqLiyor…



canı çıqmış öLü bir şehirde adımLarımın sesi yanqıLanıyor...

Sevdamız, süvarisiz qaLmış bir qısrağın üzerindeqi soğuq qıLıç gibi qesqin ve can yaqıcı…
 harika msn yazILARI
sevgiyi sanıq sandaLyesine oturtup, ceLLâdın emriyLe onu infaz edebilir misiniz? qimin gücü yeter qi bir sevgiyi yüreqten qopartıp aLmaya(?)

Nerde güLüp mutLuLuğu avuçLadığımız sabahLar? Nerde ay ışığını qısqandıran sevgimiz?

uyquLarıma hapis cezası verdii ayrıLıq…

Sensiz yorgun cümlelerim..

qaLemim boynunu büqmüş satırLarıma...

Avuç içLerine göm yoqLuğumu…

OkyanusLların Ucsuz Bucaksız YerLerini Mavi Sanırdım,
AsLında ErişiLmez Sonsuz DerinLiğin Rengi YeşiLmiş,
GözLerimdeki Gibi.

Her gece miLyonların uyuduğu bir anda DevLer uyanıyor içimde. Sen yoqsun…

yan cehennem yan. beş kamyon kömürLe ihtiyaç tan geLiyorum!!!
inanIlmaz nickler
yazdığım bütün şiirLer , sana başLayan bir kitap için önsöz !

Tüm SAKLI isyanLarımı içime akıtıyorum...
ve taşıyorum bir damLa gözyaşımLa...
bağırıyorum sana, hayata...
YeTeR..!

Biz büyüdükçe kirleniyor uykusuz dünya

imgenin şiddetiyLe çoğaLır anLam
parçaLana parçaLana…

Özledim seni ya... Yine kozama kapattım kendimi... Her gece sen girersin rüyalarıma Her gece sen... Paramparça oLur uyquLarım…qaranLığın en qoyuLaştığı yerde qapının çaLındığını duyarım....

Sen yoksun... Bu bana her gece binlerce öLüm demektir.,,


Ya$adikca
oyuna dahiLim,
NamussuzLuk dunyasinda kabus nufusu ölümsüz artmakta, sakLan!
Kiyametin tiyoLari goz kirpmakta.
In$a ettikLerini yikmak icin geLecekLer..
ßunun ßiLinciyLe ya$a!!..

0 yorum: