Ana içeriğe atla

ramiz dayi sözleri

● ● ●
...Herşeyi zirvesinde bırakmak isteyenler için...
Ben zirvede bırakıyorum...
...AŞK gibi...
Çocuk gibi susuyorum... kandırmadan... ona susuyorum...
kendime susmadığım kadar...
AŞK okuyacaksın ve ağlayacaksın sadece yeğen
Yazık olacak kirpiklerine... AĞLA ÇOCUK... zamanı gelince anlayacaksın...
Falı hatırla... ne dedi...
Bi telefon görüşmesi... birbirinizi kıracaksınız... görüşmeyin demişti...
...Oldu... Kırdık... Kırıldık...
● ● ●
Bu aşkın denklemi çözülmez be sevgili !
Her kayboluşumuz . ... Bir eşitsizlik ... .Her varoluşumuz
Bir yok oluş oysaki yeğeeen

Ne aradıysam bilki sende bulmuşum.
Senden öncesi yoktu ..
Seninle var olmuşum.
Sende bütün özlemler.
Sende bütün gelecek.
Beni bende arama.
Ben artik sen olmuşum...!



"Bu kentte diri cesetler gördüm yeğeen
Konuşan acıkan kusan ve hiç sevmeyen kalpler gördüm.
Oysa cesetlerin tek hakkı değilmiydi çürüdüğünü bilerek susmak."
insanlık nefret edilesi et yığını.

ramiz dayi sözleri 









Prensestim çok özeldim kötü kalpli kurdu bile ben yedim





~
Kafamı ßozma ! AkLını Alır Eline Veririm.AkLın Elinde Yol Veririm
..





۞
Az önce aldığım nefes kadar anlıktı varlığınız
~
ezel nickleri



Bir gün anlayacaksın neden sessizce gittiğimi
Senden vazgeçmek uğruna nasıl bir savaş verdiğimi...









Herkesin üç kişiliği vardır;
Ortaya çıkardığı sahip olduğu sahip olduğunu sandığı..







Akıllarda paylaşılamayan kalbin anahtarı (:










tehlikeli bir masala eklenmiş.cam bir labirent.
kahramanları.bilinmek ile bilinmemek arasında diz çökmüş.
tanrının eteklerinde aykırı.kanlı ama görkemli bir şölene davetliler.
****


Ne Dua*Lar kurtarır bizi artık /
Ne de zaman !
Unutabilmek gerek bazen
Ağlamadan!
Ne yeni bir aşk avutur bizi ne de geçmişin izi...
Kabullenmek gerek bazen yenilgiyi!
Bir Hüzün Şehri Ayırdı Bizi ve Bu Son Olmayacak !
Gözyaşıyla beslediği''


Ya Rab. ...
Aşk Belası'yla içli dışlı kıl beni
Bir an bile ayırma. ...
Aşk Belası'ndan beni!. ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Renkli şekilli sözler

Renkli şekilli sözler

Göz£êrïmdê Pêrdê$ïñ ßâktıqım Hêr ¥êrdê$ïñ ¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ !

●●●мυтℓυℓυк вιℓє α¢ı ωєяισ ¢üηкü ѕσηυ ωαя вιℓισяυм...●●●

qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR !!

DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...

$eYtaNmIsIN? MeLeKmİSİn? SaNkİ ßeNdEn YüReKLiMiSiN?

$eytanıN teK suçuU meLeqe tecavüzZ etmesiymiş$$ !

.. kim séwér béni bén kéndimi séwmésém?? Hér$ey béndé ba$Lar béndé biTér..!!!

güLLeRim devRiLiyoR gençLiğim savRuLuyoR vedaLaR yoRdu beni biLdiğin gibi değiL...

insanLıK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !

yoK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içinn !

aşKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!

karizma msn nick


yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeniİ !

deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRakK !

'' İnanıyorsan Savunduklarına, Arkasında Duracaksın...Gerek Yok Cellada Çıkarıldığında Darağacına, Tabureye Sen Vuracaksın!''

senin maRKa oLduqunN yeRd…

Morali bozuk nickler

yeNi * !


ѕαηкi вiяαz ραяçαℓı вυℓυтℓυ giвi *
яαнαтѕız є∂iℓмєк iѕтємiуσ...вiяαz нυzυя..υzαααα!!!
уєηi уüzℓєя тαηıмαк iѕтємiуσ нαуαтıη∂αкiℓєя σηα уєтєя..*
∂üηуα υмяυη∂α ∂iiℓ..

Güneş varsa en uçTa...
Morali bozuk nickler , moralsiz msn nickleri
GözLerimde bir yoL varsa bitmiyor tükenmiyorsa

Eğer, bi cennet varsa en uçta

GözLerimi her kapattığımda

Seni duysam sadece başucumda..! (:

HayaLden de oLsa



ѕαℓℓαηıяѕα∂α уıкıℓмαz тαнтıм (:














İnsan bazen kaybolmak ister.
kendi kendine kalmayı özler.
Hayaller kurmayı sever.
Gerçekler bazen az gelir,
Bu dünya bazen dar gelir,
Bu hayat boş gelir,
keyifLi bi qün.
Yinede keyifLi bi qün
..







küÇüKLüğüMdeN beri hep merak eTTim gök kuşaının 7 Rengının hıkayesıNı..sonra anLadm bızım hayatımızda gök ku$aının renkLeri ..' Her qüN dei$ik RenkLeriN içiNde ya$ııoRz..yagmur yagdıkdan soNra güNe$n cıkmasının anLamsızLıgı gbi. .













Bi Süre yaLnızLıa,SessizLie ihtiyacım Var sanırım.Bu denLi aqıR ŞeyLeri tek başıma kaLdıramıyorum.







BıraKında Kendime RenkLi Bi Dünya Yaratıyım.Sadeceo ve ben.Dünyan…

Hayat nickleri

hayat bo$ eğLen co$$

yoq canımın içi kaLbim dayanmzz oLduu $imdi!nede sewmi$im emanet ßu yürek
sanki..kaLbim ağLıyor..ta$ deiLki ßu yüreq dayanmıor...!!

öLürqen biLe yanımda oL sewgiLimm..cennet ßiLe çekiLmez snszz ahh ben
neyLeyim...
koLay yoL yoq oLmaya giden,ağır ağır yoLa dönüLür eLßet..


sana deLi gißi a$ıkken tükettiin bu kaLße yan...

istersen aL canımıda kurtuLayım..zaten kaLßim oLmadan ne kadar ya$arım..???

korkuorum geLen günden her gün daha fazLa..eLimde deiL nefretim ßüyüyor insanLara......

yüxsek doz a$k aLıp ßurda mutLu öLsek ya..

YasakLandın!! Hep SakLandığın bu KaLpten kovuLdun Sen.Isınıp Uyumayı Unut,SarıLıp AğLamayıda Günaydın Gittim Ben....


geçer demek inan Zzor çünkü a$k senin adın.!!!

ßana seni sewen 1kaLp biLe bırakmadın..



*yasıyorum bunuda biL ..!! gidiyorum adımı siL .. acıyorum yaramı deşş!


*gözümün yasını sildim bn.. kosmam kmsenin pesnden..


*gülüslerim vrdı bnm.. bn kmm bn nerdeim?? tm krsya gcrkn bıraktıın o el bnm!

*asıksan korkuyrsn kyp.. sewpte susuyrsn ayıp!…