Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Nisan 13

ramiz dayi sözleri

● ● ●
...Herşeyi zirvesinde bırakmak isteyenler için...
Ben zirvede bırakıyorum...
...AŞK gibi...
Çocuk gibi susuyorum... kandırmadan... ona susuyorum...
kendime susmadığım kadar...
AŞK okuyacaksın ve ağlayacaksın sadece yeğen
Yazık olacak kirpiklerine... AĞLA ÇOCUK... zamanı gelince anlayacaksın...
Falı hatırla... ne dedi...
Bi telefon görüşmesi... birbirinizi kıracaksınız... görüşmeyin demişti...
...Oldu... Kırdık... Kırıldık...
● ● ●
Bu aşkın denklemi çözülmez be sevgili !
Her kayboluşumuz . ... Bir eşitsizlik ... .Her varoluşumuz
Bir yok oluş oysaki yeğeeen

Ne aradıysam bilki sende bulmuşum.
Senden öncesi yoktu ..
Seninle var olmuşum.
Sende bütün özlemler.
Sende bütün gelecek.
Beni bende arama.
Ben artik sen olmuşum...!



"Bu kentte diri cesetler gördüm yeğeen
Konuşan acıkan kusan ve hiç sevmeyen kalpler gördüm.
Oysa cesetlerin tek hakkı değilmiydi çürüdüğünü bilerek susmak."
insanlık nefret edilesi et yığını.

ramiz dayi sözleri 









Prensestim çok özeldim kötü kalpli kurdu bile ben yedim





~
Kafamı ßozma ! AkLını Alır Eline Veririm.AkLın Elinde Yol Veririm
..





۞
Az önce aldığım nefes kadar anlıktı varlığınız
~
ezel nickleri



Bir gün anlayacaksın neden sessizce gittiğimi
Senden vazgeçmek uğruna nasıl bir savaş verdiğimi...









Herkesin üç kişiliği vardır;
Ortaya çıkardığı sahip olduğu sahip olduğunu sandığı..







Akıllarda paylaşılamayan kalbin anahtarı (:










tehlikeli bir masala eklenmiş.cam bir labirent.
kahramanları.bilinmek ile bilinmemek arasında diz çökmüş.
tanrının eteklerinde aykırı.kanlı ama görkemli bir şölene davetliler.
****


Ne Dua*Lar kurtarır bizi artık /
Ne de zaman !
Unutabilmek gerek bazen
Ağlamadan!
Ne yeni bir aşk avutur bizi ne de geçmişin izi...
Kabullenmek gerek bazen yenilgiyi!
Bir Hüzün Şehri Ayırdı Bizi ve Bu Son Olmayacak !
Gözyaşıyla beslediği''


Ya Rab. ...
Aşk Belası'yla içli dışlı kıl beni
Bir an bile ayırma. ...
Aşk Belası'ndan beni!. ...

0 yorum: