Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Mart 16

yalnızlık sözleri

Üzgünüm sana benzeyemem!




*** *



Gidişlere aglarken gitmelere varamadım..


*** *


Sende kalmış gülüşlerim.





ben artık;
"varım" yok oluşundan doğan . .




*** *


Çocuksam pek şımarıksam bölmüşler demektir uykumu!..





Gözümü kapattığımda
''Beni kimse Göremez!''
diyen küçük bir kızım.



*** *



KumarBaz ruhumLa seni aLdattım
Bu Oyunu asLında ben kazandım.



*** *



Biz şimdi αşklαrα boğulmuş αşklαrlα boğulmuş bir zαmαnı yαşıyoruz.






Düşlerim var her seferinde elimden düşürüp kırıverdiğim...



*** *


Bu aşk bir devrimdi her şeyi reddeden...
Ve her devrim ilk kendi çocuklarını tüketir..



*** *


Suskundu dilim açık yaralarım azmıştı..
Kendimden başka herkese benziyordum..
Ve kayıptım..





29 harfi katletti ellerim sen ardına bakmadan gittin... Ben 'g' bile diyemeden 'gitme' demeyi umarken…!





*** *



iуiкi qiяdiη кαLвiмє

нυzυяυ ѕαdєcє уαηıηdα тαdαвiLiуσяυм
νє
αşкı ѕєηdє уαşıуσяυм




*** *





elleяіи uzаимаѕи uzак duяѕuи





Yaşlı qözlerle aqlama melek o mutlu diчorum .

Ya sen diчor
Donup kalıчorum .




Son siqaramsın veremem ellere
Çekmeчe kıчamam içime
Ben чanmışım чakamam seni de (!)


*** *



hayat yaŞıcaım $éyLeri
Sana kıyaK qéçiorum
yaz Çiz oyna
hiç ßi $éy istéMedim
isTémıorm !



*** *


ÈsкiLεяdεη izLεя haFızaмda SisLεя
siLiηмεεN ßiя qRcq vяSa
CatLayaη duwaя
Çöкεя .)






Hεεεεy
ßüücü yaptı ßüyüyü ßüüdε qεL !! tutuLмz hεr εL
.)



*** *


Hayat bana ne qıcık kapıyor..!
AaA Né tesadüf bHndé oNa .)


*** *
Nakaratına kapıldığım
şarkılar gibisin bu gün *
şu doyamayıp sarıp sarıp
dinlediklerimden
kurmaya korktuğum cümlelerin öznesi
ne güzel yaşatıyorsun insana
g i t m e | hep kal yanımda

 en moda nickler



“SensizLik diye bir şey yok;
sen var oLmasan da benimLesin” deseydin..






Üstünde o kadar sevimsiz bir tavrı varki,
renkLeri biLe yakışmıyor ruhuna.










GözLerinin içine baktıkça uzakLaşıyorsun
her Lafında ise biraz daha da acımasız oLuyorsun. ^








Umudumu, hayaLLerimi kendi eLLerimLe öLdürüyorum.. *



bendeki doğacak güzel günLerin sancısısın..



..
Söylenemiyor çok şey
Susmadan .
..






kopkoyu içim
inan çok çalıştım bu kalpsiz dünyayı sevebilmek için...




Hayat o kadar zor mu?
Atılır mıyız oyundan benzemezsek onlara?






Gitmelerime alış demiyorum;

Gelen ben değildim çünkü!

Tamda Anlamını bulmuşken hayatın
Elimden kayıp düşüverdi yüklemlerim
Şimdi devrik bir cümleyim
Anlamsız




Acılarımı bile tatlandırıyor aşkın.
Yıkıma terkedilmiş kalemin bütün hücrelerine sürülmüş iksir gibisin...





müzik.siz.siniz...



yalnızlık sözleri

açıp baktım kaLbime..
bir isim kazınmış.
kimseLere anLatamazmışım...
dönüp baktım aynaya.. gözLerim yaşarmış.
bir de derLer ağLayamazmışım..



Sonra…
Sonrasi yok
Düş bu ya...
düş bu...
düş...
bu...
düş...





İnanamadığın üzerinden atLayamadığın
korkuLarın oLdum...











herşeyin oLmak isterken
beLki de hiçbir şeyin oLdum...










Geçici Asma beni
KaLıcı öLdüR...









Boynumun izi kaLsın
Yüreğinin İpinde..













Kaybetmek İçin çok Erken...

Sevmek için çok Geç artıK..!









Gidenin Arkasından Bakmayı ''En'' İyi Ben biLirim ..









ÖLüm geL ben kendimi kendimden aLmadan sen bana geL ve onu benden aL.



Tut ellerimi
Sakın bırakma
Ağlarsam
Sana sarılıp
Silme gözyaşlarımı
Bağırmaya
haykırmaya çalışırsam sana olan sevgimi


Aşk
bazen yıllanmış bir çınarın öksüz kalan son yaprağıdır.
Ürpetir seni yalnızlık..
Ya vargücünle tutunursun ya da yere düşer kaybolursun..

0 yorum: