Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Mart 15

terk etme sözleri

KaLabaLıkLardan KaçIp, DizLerini KarnIna
Kadar Çekip AğLayaCaksın
İşte 0 An ÖzLeyeceksin..
Eski SévqiLini DeqiL, PiLi ßitmiş 0yuncak Ayını
Yanından Ayırmadıqın SafLıqını
Sen de ßirqün AnLayacaksIn DizLerini
Karnına Kadar Çekip, ÇocukLuquna
AqLayaCaksIn..
2
◘..O Küçük kız Çocuqu DéqiLsin Artık..◘


Beynimde intihar çiçekleri açmış,
Her gözyaşımda biraz daha büyüyor çığlıklarım,
Sonunu getiremediğim hikayelerim var benim,
1 2 3 tıp!
Daha kaç hakkım kaldıki yaşamaya?



Sokakta giderken,kendi kendime
gülümsediğimin farkına vardığım anlarda
insanların beni deli zannedeceğini düşünüp
gülümsüyorum...


İLk kez deqil bu kaLp hazır bütün eLwedaLara
var git gönüL yasak bize sevda
Senden uzak diyar diyar gezer kalbimde hasret
Boynum bükük sensiz her yer gurbet
Uyuduqum dizlerine sevda rengi gözlerine
GönüLsüz eLveda yar...
Ömrüm ağlar takvimlerde bir sürgündür bu can tende
Ben gitsem de kalbim senLe




qönüLsüz eLveda A$ka.



Yéni bir güne actıgmda gözlerimi ..
Yanlızlgn yanı basmda öylcé drup,bakar oldu..
Génis zamnla baslyan cümlélerin aynı sen gibi..
Hépsi gercklesmyeck rüyalrım sanki ..


GeL ßaK ßiR eLimde göKyüzü vaR haLa
ÖteKinde kayıp giden yıLdızLar..
KorkuLarda ßenim umutLaRda
*Beni ßıRaKma...*

Anla artık!
Sözler var ama satırlar yetersiz
Düşünceler var ama sayfalar yetersiz.

Duygular var ama mısralar yetersiz.
Anla artık biliyorum bir sen var, bir de ben..





Ask Odur ki ;
iki "OnuR"Lu insan
KosuLLara (( ALdirmaksizin Vé Durmaksizin )) Birbirini Séçér ..!

Değer verilmediğinde kuduran
Değer verildiğinde g-tü kalkan*
Basit karakterli insanlarla işim yok .





Çıkan Her Amorti Yeni Bilet Almaya Zorlar...

  terkedilmiş msn yazıları

*** *

ßuLasıcı ßiR EziKLiK VaR ßu GünLeRDe DiKKaT Edin xD



*** *




ßenSiz MuTLuySan ßen Seniz DaHaDa MuTLuYum Huh..!!


*** *



Hayat mıydı beni sevmeyen ben miydim yoksa hayatı sevmeyen…?




Cehenneme Gerek kalmadi sen beni Yasarken Yaktin Be .!

..Sénsiz Bir DünyadayIm Gércéktén Uzak Bir RüyâdayIm
/ MuhtâcIm.. /
Béni Sénsiz Dünyada Sonsuz Rüyâdan UyandIr 'da Git..
/ MuhtacIm../



☆.¸¸.¤·´¯`·¤.¸¸.•¤ ♡☆.¸¸.¤·´¯`·¤.¸¸.•¤ ♡☆.¸¸.☆.¸¸.¤·´¯`·¤.¸¸.•¤ ♡
sonsuzluk koyuyorum adını!
sensiz geçen günlerimi,senli günlerle takas ediyorum,
yokluğun diye birşey yok bende,
bende seni sonsuzluk kadar


terk etme sözleri

ßiR kaRanLık geLior yokLuĞunun ardından...
ne zaMan güne$ batsa bu son geCem...dioRum vaZgeÇ
˚·•‹●›•·( H.KSıZLıĞ. GéLéMéM )·•‹●›•·˚
•´)› * H.TıR GöNüL DiNLémém * ‹(`•

¨°o.O ~ B.B.MıN KıZıYıM BéN ~ O.o°
Oº°‘¨ + KuR$uN YéRiM + ¨‘°ºO


" Hér ßirLiktéLik "
KaLbinin Emzirécéqi ßir Yéni ßébéktir.
Öncé EmékLéméyi Sonra Yürüméyi Öqrétmén Gérékir.
KaLbindéki Sütü TükétmédiLér mi?
. .. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .. .


°°Túm rênkLêŕímí,
Pêmbê buLutLârımı,mor dênizLêŕímí...

0 yorum: