Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Mart 26

Özdemir Asaf şiirleri

Bilmelisin ki.. Duvarda asılı diplomalar insanı insan yapmaya yetmez. Bilmelisin ki.. Aşk kelimesi ne kadar çok kullanılırsa, anlam yükü o kadar azalır..-

Can Yücel.

Güzel bir kafe kesfettiginde, güzel bir film seyrettiginde, güzel bir sarki dinlediginde eksik kaldiklarini hissettin mi paylasamadigin için onunla...

Özdemir Asaf

Sana Gitme Demeyeceğim,Genede Sen Bilirsin ,Yalanlar Istiyorsan Yalanlar Soyleyeyim Ama -Incinirsin . . .

Özdemir Asaf


Bir kelimeye bin anlam yüklediğim zaman sana sesleneceğim "

Özdemir Asaf

Gelmesen onemli degil , gelsen önemli olurdu-


Özdemir Asaf


. Beni öyle bir yalana inandır ki
, Ömrünce sürsün doğruluğu "


Özdemir Asaf şiirleri

BEKLE DEDİ Bekle dedi gitti
Ben beklemedim, o da gelmedi...
Ölüm gibi bir şey oldu
Ama kimse ölmedi...

Özdemir Asaf nickleri


Soru bir: Senin yüz fotoğrafın çekilecek, Yüzünde yüz var mı?
Soru iki: Senin yüz fotoğrafın çekilecek, Sende çekilecek yüz var mı?..

Özdemir Asaf

''Onun güzelliğini herkes görüyorsa o bence az güzeldir. Herkes biliyorsa o bence hiç güzel değildir. Onun güzelliğini yalnız ben görüyorsam bu sevgidir. Yalnız ben biliyorsam bu aşktır. Hiç kimse görmüyorsa bu yalnızlıktır''

Özdemir Asaf



''Kadınları sevmek bir kadına haksızlık etmek demektir. Bir kadını sevmek kadınlara haksızlık etmek demektir..''


Özdemir Asaf


Doğdu,sevinçten ağladılar.Öldü,acıdan ağladılar..O,bu arada yaşadı,hiç düşünmediler.

2 yorum:

MELAHATİMN dedi ki...

BUNA NEDENİR BİLMESİN BUNA AŞK DENİR O ZAMAN GİDERSİN

Adsız dedi ki...

cok güzel şeyler bn özdemir asaf hayranıyım süper şeyler war