Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Mart 30

Msn sözleri

ßana Şımarık Diyenin DiLini Koparır,Eline Veririm !
Yordu !
Gözyaşlarım gözlerimi ..
Yorgun düştü yüreğim ..
Söylemek istediğini anlatamamaktan ..
Yordun yüreğimi sevdiğim ..
Kendini saklamaktan ..
SeviyoRum deseydim sever miydin ??


Yetişiyorum koşar adım yalnızlığıma...



ßu Gécé Ay TutuLdu .. Kimé TutuLdu ßiLmiyorum!? ßén TutuLmuştum Ya İşté
ÖyLé TutuLdu .. °° ßén Gördüm Şahitim °° Ay TutuLdu . ..
ßén TutuLdum Kimsé Görmédi Ay Kimé TutuLdu ßiLmiyorum ¿
ßén Sana TutuLdum .. Sonra Ay KurtuLdu ..


.☆ßén KurtuLamadım☆ .


.▌♥▐ .




İçiмde -κi çocuğun
мasaL saatine denκ geLмişti
aŞk...

--

hiç bir keLime senin adın kadar yer tutmadı dudakLarımda...


--


**

Çıldırış’ım provasız çıkıyor bu sefer sahneye…


**

'' kime dokunur eLLerin
Kimi Görür gözLerim
öLüm Çıkar Karşıma
Yine SEN Derim. ''

--


KaL Dedim Gittin .. Benim HikayemDin Bittin ..


๑ ๑
Dalma... Düşünme... Ağlama
๑ Hayat bu!.. ๑
Mahfeder insanı mesutken
Bak ben ağlıyormuyum?
Herşeyimi kaybetmişken !!
๑ ๑


Msn sözleri
GözyaşLarımdan
y a n g ı n L a r
çıkarıp
y a k m a l ı b u y ü r e ğ i…



****




Kaç harften olusuyosun?
Kaçın sesli? Kaçın sessiz?
Kaç davranış sergiledin?
Kaçı yerli? Kaçı yersiz?


***


Şimdi.
Kaderime küfRederim hayaT misaLi



--

Kalbim;
Sana kanamak yakışır...
  ilgi çeken yazılar


Her AdımımDa DeriNe Ö.L.Ü.Y.O.R.U.M.. !

**Nikahına beni de çağır Asuman istersen yaparım sana pansuman bu adam kim diye soran olursa dersin sıvacı Osmannnn :d:d:d
erkekler kadınlar önce yaratılmış olabilir ama her şaheserden önce bir kabataslak vardır
acele kan aranıyor grubu fark etmez(imza: vampir)

0 yorum: