Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Mart 9

kız nickleri

son saniyeLerindeyim hayaTın..DokunmayıN ! yoqSa - aqLaRım >.< ßana kimse sen qißi sarıLmaDı >_< diLim varmıyo " ßitti " demeye..sözcüqLerde ßittinde qeL anLat haDi yüReqimede. ßéndén ßu kadar ... Hayat kéndi kéndiné akıp dévam étsin ßéni éLLémésin. Sen gidince ßuraLardan sessizce... ßuraLar giTmiş peşinden gizLice.. küÇüq ßir kız çocuuyDum ßendeqi seni kayßeTTiqimde * küÇüqqen daa muDLuydum ßen - nerden çıqDı bu ßüyümeq durup dururKen >.< ßak ! ßüyüdüm hiÇ hesabda yoqqen..ßüyümek canımı yaqdı..qüZeL sanarKen =( ßenle yaşaDıqLarını unuT - yaŞamadıqLarını düŞün >_< ßeLki ßen Senin Hiç1şeyinim ama Sen o HiçßirŞeyin HerşeyiSin xL aRTıq üsdüme qeLme hayad ! kıyarım kenDime, ßeni ßiLirsin ! kimSe sen değiL.. sen herkes oLDun, ßiraz.. ßen değiL.. yaŞanmamış ve yaŞamamış oLsam biLé sen öZeL'din ... aŞq özeL'di xL Aşka cesaretimiz yoksa başka zaman görüşürüz! Seni unutmam için bana dua et ve ne olur karşıma çıkma..! her ölümün yeni bir doğuş olduğunu bilerek gel sende bende yaşayan "ben"i öldür! Dedim ya, kafama göre rastgele seçip, tüm haklarına el koyuyorum ! " ßence Mutluyduq. " ne demek ? Zaman gibi sessiz uyu, bu dünya dipsiz bir kuyu… kaLbimn mührünü aÇan tek anahtar , né oLur snDé terk étmé ßéni .. Amaçsızca çıktığı seferlerden yorulmuş köhne bir tekne olurdum kıyılarında ben... Kimse bilmez, anlamaz nasılsa hepsi bende saklı kalsın" diyerek biriktirdiğim bütün "az"larımı seninle çoğaltacağımı hissetmek istiyorum. Her Şey Susar, Konuşur Gözyaşlarım. Her ne olursa olsun, bendeki bir parça sen, aklımın bir köşesinde, gülüşümde, iç çekişimde, sessizliğimde saklı duracak... Özlüyorum seninle birlikte öldürdüğüm sevgiyi (!) Yaşadığım tüm aşkların üzerine yemin ediyorum Ben artık senden vazgeçiyorum.. Ertelenmiş sözler var dilimde... Tebrik ederim ! *Bembeyaz öykülerde simsiyah düş oldun. Ağzıında bulunan son harfleri döktün dilinden. Şimdi gidebilirsin bir cümlelik yanımdaydın zaten x( Ben 
SaHilDe Bu GösLeriM GösLeriNde TitReriM Baq TutuŞDu Yanıooo eLLerinDe eLLeriM

UzaqLaRDaN GeLDiM AşqıMmM Bny ßöLe ÜzMeMeliSin


Çoqq DeişTiN SaNa Ne 0Ldu ??
Seny Bu HaLe KiMLeR KoyDu ??
BeN SevGiNe doyaMaDıM….
SöyLe SaNa KiMLeR doyDu ??





ßnM AşqıM 0LaMassıN Bny SeN YakTıN !!

ALamadıM BéN AklıMı AşkıM oRDa saqLıMı
VarMı senDen başKaSı SeN düNYa TaTLıSı !!


HiÇ PasDa VerMioKeN PeqTe GösTeRişLisiN !!



FaYDasıZ Bu iSYanM KaN ReVaN Baqq SoL YanıM !! =(



GéLSéNé BAqSaNa GöRSéNé HaLiMi BéN SéNiN ESéRiNim !!



ßiR GéCé VaqTi KeNdiMé SorDm CeVaßı RéSmiNe BaqaRaq


uNuDDum ßaq HérKesy SéNDéN SoNRaSı


GÖzüNe BaqTığıM aNda AkLıM KaÇ KarıŞ YuqaRDa 



KeNdiMe SeNDeN BaşqaSı ÇaRe 0LamaZqi Bu HaYaTTa !! 




KaLßiMi PaRaMPaRÇa EdMesyDin !! 
 erkek msn yazıları


İçimi AcıTmaDaN GiT şiMDi 0LmuoSa 0Lmuo iŞTe !! 


10SuZ oLmaSsssS !! =( 


ßéN aşkı unuDdm ayLrr önJéé….kirLénéN kLßimi yıqaDhm az öNcéé…


yaLnızlıK acı vrMzz 0ldu..qéLécqq bénM ichn séFrbr 0lduğ..
SaNa BaNa Kalmass Bu 3 gnLüq DünYa
ßéNy Deli Edio 0 GözLern VaRYa !!




YaŞaMasN ßéDéniM !!


0Lurmusn ßnM aşqıM ??


0LmaYı DeNeDiM 0LmaDı SeNSizZzZz !!
kız nickleri
SığMıo İciMe SığMıo DerTLeriM GüLErMi BiR GüN BaNa ZaliM KaDeRiM !! ??

SaNa SoN sözüM 0Lsn ßaNa ßiR DaHa GeLMe ÇüNqü KeNdiNy SaTTıN İsTemeM Artıq SahTe ßi Aşq SeN MasuM KalßiMi KırDıN

SéN >> ßéN yoqqéN HiÇ GüLDüN Mü ??

SeNmy Çoq SwDiN yoqSa Az Mı GeLDiM AşqıNa


Hady HayRoLa ÇeyiZiMDe kaRyoLa



YanıNdayqéN ßiLé sény ÖzLeriM

BaNa SéN YaSaqSınN SaNa BéN…ßéNn TuTsaqq !!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sprr!!