Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Mart 5

kısa msn yazıları

Kurtlar Vadisi'nde sürek avı hiç bitmez.

Dünya bir gündür o da bugündür!

Biz belimize silahı silahla vurulmak için koyduk.

Senden bir tane daha yoksa eyvallah diyeceksin.

Büyük güç büyük sorumluluk ister.

Sen sen ol! Asla biz olma.

Atasını tanımayan it peşinde gezer!

ıki kişinin bildiği sır değildir.

Biz ölmeyi çoktan göze aldık da yanımızda kimler g**ürücez onu düşünüyoruz.

Sakın 30 yıl hukukun olmayan birine sakın deme!

ınsana güvenme ölür ağaca yaslanma kurur.

Her gün olan yenilik benim geleneklerime bir ihanet ve hakarettir.

Kurtlar Vadisi'nde her cinayet ardında bir sır bırakır.

Kurtlar Vadisi'nde ölüm beklenmedik kişiden beklenmedik zamanda gelebilir...

Sen çiftlikte at tımar ederken biz insan tımar ediyorduk.

Kurtlukta kanun düşeni yemektir.

Azdan az çoktan çok gider.

Namımızın büyüklüğü dostlarımızın büyüklüğündendir.

Her şey yalan! Benim hayatımda tek gerçek sensin...

Kurtlar Vadisi'nde hayat ölümle kumar oynama sanatıdır.

Kurtlar Vadisi'nde özgürlük sonu meçhul bir firardır.

Kurtlar Vadisi'nde sadece şahlar hamleleri önceden sezer.

Kurtlar Vadisi'nde gözden akan bir damla yaş kimsenin susuzluğunu gidermez.

Bulutlara yükledim özlemimi rüzgarlarla yolladım sevgimi
Yağmurları yağdırdım gözyaşlarımla
Küçücük melekler gönderdim
Seni öpmeye gelmediler mi?

duvar yazıları
Güneşin bile buz tuttuğu bir yerde eğer ateş görürsen
Bilki o ateş senin için yanan kalbimdir.


Kağıt önümde kalem elimde
Duygular kalpte düşünceler yazıda
Ay gökyüzünde yıldızlar daha ötede
Tanrı yukarıda kullar aşağıda
En zoru da canım sen orada ben burada



HAYATTA IKI KOR TANIYORUM BIRINCISI SENDEN BASKASINI GORMEYEN BENIKINCISI BENI GOREMEYEN SEN....

SEN HIC DENIZLERIN DIBINE BAKINCA YEMYESIL ORMANLARI GORDUN MU?IMKANSIZ DEME!CUNKU BEN SENIN GOZLERINE BAKINCA OLULERIN BILE SAHIT OLMADIGI O CENNETI GORDUM.

BIR GECE AY BANA SORDU 'NEDEN SENI AGLATAN BIR KIZLA BERABERSIN? AYA BAKTIM VE DEDIMKI' SEN HIC GOKYUZUNDEN VAZGECEBILIRMISIN...

BIRINE VERILECEK DEGERUGRUNA FEDA EDILEBILECEKLERLE OLCULEBILIYORSA AC GOZLERINI ETRAFINA BAK.GORDUGUN HERSEYI FEDA EDEBILIRIM.AMA SAKIN AYNAYA BAKMA...

SENI COK OZLEDIM. SENI HER OZLEDIGIMDE KALBIME BIR YILDIZ CIZDIM. SENI NE KADAR OZLEDIGIMI BILMEK ISTERMISIN? SAYENDE BIR GOKYUZUNE SAHIBIM CANIM!!
kısa msn yazıları
KORKMA SAKIN GECELERDEN PENCERENDE YILDIZ GIBI PARLAYACAGIMNEFES GIBI ICINDEGOLGEN GIBI ARKANDA CAN GIBI CANINDAYIM BEBEGIM...

NE OLUR GITME ELVEDA DEME BEN SENSIZ KADERIMLE NE YAPARIM SOYLE ERIYORUM SESSIZCE OLUYORUM GITGIDE OZLEM VAR AMA CARE YOK SEVGIME

ASLA SEVMESEVERSEN IHANET ETMEIHANET EDENI DE ASLA AFFETME!!
Kurtlar Vadisi'nde gövdeden kopan başlar üzerinde ilerlenir.

Kurtlar Vadisi'nde şans doğru zamanda doğru yerde olmaktır.

Kurtlar Vadisi'nde sorular gün geçtikçe artan bir bilmeceye dönüşür.

Kurtlar Vadisi'nde hiç birşey tesadüf değildir.

0 yorum: