Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Şubat 17

özür dileme yazıları

Yine keşkelerimle baş başayım..






UtanıRım sana geL demeye ...
Ben çağırmasam ama sen yine de gelsen...






Ben anLatmasam ama sen anLaSan seni nasıl sevdiğimi..
Yetemiyorum kendi kendime , ihTiYacım var sana




bi kaç tüp mutLuLuk ekLedim damarıma.
artık mutLu oLucam...
oLmaLıyım...




*Rengarenk tonLarda perdeLerLe
örttüm geceyi
artık gece de rengarenk

şekilli msn sözleri


≈ Sahip olacaklarımla deil olduklarımla ilgileniyorum ..
ßu yüzden hickimsei aramıyorum....
ßana değer verenler beni ancak üzer...
ßaskaları ne derse desin tınlamıyorum..
Havlayıp dururlar..; ]]




Bir yalan dışında hiçbirşeysin..




I'm barbie qirL xD
In the barbie world
Life in plastic, it's fantastic !






[» SeninLe ben bu öyKünün kaybeDen iKi kahRamanıyız «]





kiimseLeriin вiiLmediiğii iiLk yaramsın ~



senin için öLüodum be serserim ... ama artıKk bıKtım anLadın mı ? seni göRdüğüm yeRde ya yoLumu değiştirrim ya da yüzüne tükürürüm o kadaR adisin sen düşün gerisini !




ayy aLLah'm tipeee baKk yha bbeqm sen hRßii maLsn bıRaK sennle çıKmayı Lan ben seni Rüymda qörsem biLe korkarım





hasretiNLee yanan bu qönüL ..$mdii nefRetinLeee doLu nese çoKk uzadı bu i$ hadi sana bb





ne oLdu suRatıma bakmıyodun bi aRalar ne oLdu yeni sevqiLin mi boynuzLadı ama sende hklsn sahipsiz kaLınca köpeKleer gerisini unuttum





deLisin oqLum sende bakıRköydekiLer qiby


aRtıK aRkLarım seni soRduumda cevap oLaraK " insan deilkKi kaLe alıyım dioRm"



özür dileme yazıları

oLum sendeKi bu hava nediR Ki anLamıyoRum kendini smackdown yıLdızı faLan mı sanıyon

Eger bir qün gideceksen şimdi gelme yokluğunu kaldıracak yüreyi ben yalnızlıqıma hapsettim

Başımı ellerim arasına ne ilk ne son alışım ilk acım deilsin ama en büyük acımsın

Kanayan yaralar vardır kanamaları hiç durdurulamayan eksik hayatlar vardır içleri hiç doldurulamayan

Aşk mı büyük yalan yalnızlık mı işte bu benim dünyam

ben seni asil insanların basit sevgileriyle deil basit insanlarn asil sevgileriyle sevdim

Ağırdır sevmek her yürek taşıyamaz büyüktür umutlarım her yürek kaldıramaz her şye olur da bu kalp senin olmaz

senin için bir başkasını terk eden bir başkası için de seni terk eder

gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsun ben tam düştüğümde o yer dudakların olsun

madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek o zaman ölmek için önce yaşamak gerek

gittin de ardından çöktüm zannateme her zaman yeterim kendi kendime bedenim ayakta bak yine sensiz

gözleri yollarda bir bir uçan hayellerine bakarken senle yaşamaya dair balonları düşüren küçük bir çocuk ben

ben seni sen olduğun için deil benim olduğun için seviyorum

biz yıkılmaz sevgilerin sarsılmaz insanıyız

ağla gözlerim ağla belki bir gün susarsın

seni ne kadar çok sevdiğimi bilmek istersen düşen yağmur damlalarını yakalamaya çalış yakaladıkların senin bana sevgin yakalayamadıkların benim sana sevgimdir

ben sensiz geçen günlerime yanarken belli ki sen bensizliğe sevineceksin ama unutma birtanem sen de bir gün seveceksin

bir gün bir kenara çekilip çaresizce ağlamak istersen beni ara çükü mendil satıyorum 1 alana 1 bedava

ya özlemek çok güzel ya özlenen çok özel

GöremezLér… İzin vermezsem üzemezLér… ÇözemezLér… Benim bir düşüm var ki asLa biLemezLér!

Kaderimse Çekerim, ÇiLemse GüLer Geçérim !

2 yorum:

Adsız dedi ki...

harbiden güzel

melenqoliq dedi ki...

wallaha süper