Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Şubat 9

Komik nickler

kesKe inansaydim 0nLara..

istedigin bumu :
evet simdi
yaLniz, caqreSiz ve sensiZim !


Seni sevdimde ne 0Ldu ?


komedi sözleriyle ilgili yazılar

αЯαdıκlαЯıм = ßεηiм αslα ßUlαмαdıκlαЯıмdıЯ





gurur degiLmi herSeyimi mahveden..




Eskiden Yeterdim Kendime
Artardım Bile!
Şimdi Ne Yapsam Nafile



TatiL Timê !.



Asıl sorumlular krallar ve soytarılar





░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░


Bedenim Toprak olana,
Cehennem Buz Tutana KaDarSeninim






Anlattıkça üşüyor anlattıkça ısınıyor yüreğim.
Bugün sardunyalarım da açmadı Belki de küskün renklere
Ellerimde günah gibi yaşayamadıklarım Sensiz soluyorum anlayacağın
" Mavi mavi ölüyorum "



ђücrε gibi vücuduma Giriyor ''Buz'' Soğuğu Duygular..








TuTsaqım aşkıNaa...Demir keLepçeLerLe baqLıyım Sana..Dar zindanLarında kaLbimm..!

ELéLé ve daima iLeriyé
ßirgün birbirimizden ayrı dü$sek biLé
ßiLiyOrum hiç bir zaman ayRı deqiL yoLLaRımıZz
Ve aynı yOLda yürüdükCe




Gün geLir éLLérimiz yiné biRLé$ir
"AyrıLsak biLé kOpamayıZz"

Komik nickler





qüne$in ßatıpta qittiqi yerde
Sen doqarsın qönLüme ı$ıL ı$ıL
ßen qeceLeR ßoyu hep seni düşünürken..
Sen ßenden habersiz uyursun
mı$ıL mı$ıL .. )=


,> winKy (:



sayqı duyun
sewqi qörün
muahh






Łơшε Łơшε Łơшε . .
_gâLâtâSârây _
Gönülden Seviyoruz







Hep karanlık bir son..
Bir öncesi olmadığı gibi..
Bir sonrası da yok..
Siyah-beyaz,ölüm-yaşam







kiŁŁєя D๏ŁŁ


Yüzüme bir bak o benim
Sen aşık olmadın aşk senin ^^.


*haLüsinasy0n musunuz?

0 yorum: