Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Aralık 7

özgün msn sözleri

"єѕкι ∂σѕттαη ∂üşмαη σℓмαz" вυηℓαя єη вüуüк уαℓαηℓαя

вιя zαмαηℓαя ƒıятıηαℓαя єѕтιяιя∂ιм єѕкιѕι gιвι ∂єğιℓιм şιм∂ι ∂єğιşтιм...
yenilikçi nick şekilleri
:::вαηα нєя zαмαη ∂єℓι мαηуαк ∂єяℓєя єνєт вαzєη öℓє gєℓιρ gι∂єяℓєя!!:::

ѕυѕ ρυѕ ∂υямαм ѕαкιηℓιğιм∂єηιηѕαηıуєтℓє çözмєуı ѕєν∂ıgıм∂єηιℓℓє ∂є ѕαναşмαкѕα ηıуєтıη¢єѕαяєтıη ναя мı уєηιк ∂üşмєує

içimden haykırmak gelmiş ama o an konuşamamışım ben dilimi yutmuşum fark etmeden susmuşum

hayaLin kırıLınca imkansızı umunca korkulan gerçek oLunca
gözyaşı kurumuyor..


»¦« ßoğaZımda DüğümLendi A$k Adına SitemLerin Hesap Mah$erdedir Dendi Gider Orada ßekLerim.»¦«

Her günün son günün olacakmış gibi yaşa.. Çünkü bu günlerden birisi son olacaktır..

νє му s's..... ร๏๓єtเ๓єร א๏ย ђคשє
t๏ ﻮเשє ยק รtђร ฬђเςђ คгє เ๓ק๏гtคสt Ŧ๏г א๏ย

ιиѕαи уα нαуяαи σℓυя вαиα...уα ∂üşмαи...
уα нιç уσкмυşυм gιвι υиυтυя..... уα ∂α çıкмαм αкℓıи∂αи

Bir şarkı tutturdum sewdiğim senin için kimsenin bilmediğ
i görmediği bir şarkıiçinde sadece sen we ben olan

Siz hala inanmasanızda
ßiz hala birlikteyiz!
Hala sırt sırtayız
Hala hayallerimiz var!

Kapında kaldım bir dilenci utancıyla!.
özgün msn sözleri

Unutmak kadar acıdır bazen yaşamak!
Ne yeminler bozdum
Geceler büyürken sensiz!
Ne yeminler...


Meğer susmak
insanın içiyle konuşmasıymış...
Geç fark ettim!"...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

özünde kadın ve erkeğin toplumsal eşitliğini vaat eden düşünce hareketidir.
kadınların güçlenmesi bir toplumu ileri götürebilecek en önemli olaylardan birisidir. bu sebeple feminizm herkese gereklidir. başlıkta birçok yazarın eleştirdiği ise feminaziliktir ve en büyük zararı feminizmin ta kendisine vermektedir.