Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Aralık 4

Aşk hikayelerinden birkaç alıntı

yoKsun yanıMda qene yanLızım.
derdimi sözlerime yansıttım
alıştım artık varlıĞına sensizim
Aşk hikayelerinden birkaç alıntı
ama bak tek başıma yetmez sözler
İğneLedim varımı yoğumu.. ..
bir çocuk gözlerine bakar, arkan dönüktür
ciğerinde kuruludur orkestra, duymazsın
koca bir sevdadır yaşamakta olduğun, anlamazsın
uçar gider, koşşan da tutamazsın
Söz ωєямişтiη вaηa
Sözüη тuтмadıη
γємiη ωєямişтiη вaηa
γємiη тuтмadıη
γaLaηıη вaтSıη Sєηiη
γaLaηıη вaтSıηηηη
Sєηdє σηLaяdaη
FaякSız мıSıη_!?
düηγa uмяuмda dєiL
hєяşєγ вiттi вєηiм iςiη
вiя Sєη ωaяdıη
iςiмdє
SeninLe ßenim aramDa
zorda kaLan hayaLLerim
qünahsız !
2 meLek omuzLarımda..Şahidim ! Yemin riyasız
Her sözüm !

ßazen;
...Yazmak istedim, kendime ve sana dürüst olmak adına.
İçimdeki çocuğun elinden tutman için.
Henüz hayalleri bir geminin ambarında denizlere gömülmemişken...





Yanımda Kal
Yanımda Kal
Düşlerin Yetmez Ki Bana...

Yanımda Kal
Yanımda Kal
yıLdızLarı Süpürürsün, Farkında oLmadan
qüné$ Kucaqındadır, ßiLmessiN
ßir ç0cuk qözLerine ßakar Arkan, Dönüktür
Ciqerinde KuruLurudr Orkestr,a Duymazsın
k0Ca ßir SevdadıR Yaşamakta oLduqun, anLamazsın

0 yorum: