Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Ekim 7

en şekilli msn sözleri

~~~ηαѕıℓ вιя ѕєν∂αуѕα вυ "кαяşı" кσуαмαм~~~
уαяıм кαℓ∂ıм.. ѕєηι ∂üşüηєяєк вιттι вιя gє¢є ∂αнα.. gözℓєяιм αηℓαтıуσя нιѕℓєяιмι αмα..вєη ιѕтєѕєм∂є кєℓιмєℓєяє ∂öкємιуσяυм...αğℓıуσяυм αğℓα∂ıкçα вιя кєz ∂αнα αηℓıуσяυм ѕєηι ηє çσк ѕєν∂ιğιмι..öуℓє вιя нαℓє gєℓ∂ιм кι вαктığıм,göя∂üğüм,∂υу∂υğυ м ѕєηѕιη.. çσк υzαкℓαя∂αѕıη(!) αмα...
en şekilli msn sözleri
ѕєηι ѕєνιуσяυм...

∂üηуα∂α вιяιηι ¢σк ƒαzℓα ѕєνє¢єкѕєм σ вєηιм öℓє¢єgιм кιşι σℓα¢αк...

hasretlik çekilmiyor bu soğuk gecelerde...sensiz yaşamadım ki....bu kahpe boş şehirde...!!
séfDim onu néDénsiz ..séfméDi $éréfsiz .. ama ßis kaLDırDığımız g*tü inDirmésiniDé ßiLiris !!


öLümDén korkmuyorum Da ték korkum unutuLmak ..


a$kın çaLar saati kopya kaLpLér uyku ßöLDü ...


hücRéLérimin hér ßiriyDi kansérin yémi !!


söLéDikLérimDén çok sakLaDıkLarımDa sakLıyım .. wé qizLéDikLérimDé qizLiyim .. ßéni anLamak iÇin konu$tukLarımDan çok sustukLarıma kuLak wérin

aRanıyor sahißi ruhumun ..


hayata anLam yükLüyorum ıııııııı[]ıı %99..


sénsizLiktén Doğan, séssizLik DoLu oLan =/


DoğruLuk sonsuzLuğun qüné$iDir .. nasıL oLsa Doğar


Tüm ümitLérim sénDéyDi..! // Hér zaman ßöyLé oLmam ßéncé fayDaLan ßu DurumDan [.....] !


A$k oLunca konu.. qéLmiyo sohßétin sonu !!


masaLLar qérÇék DéiLDir .. né kaDar hayaL étsénDé ..

éski yérini kaLßimDé aRama.. GözümDén akan séLé karış†ın.. !


aLLahı^ım yağmur yağDır yérzüné pisLikk çokk !!


söyLénmémi$ sözLérim war !!


karizma şık nickler

séßioRum sizy <3<3<3




Eér HéR GéCé YaTTııNda
ßüüLü Dü$Lér SaNa ßéNdén ßaHséDioSa..
Hémén TaTLı UyqUnDaN uYaN ÇüNqÜ ßéN Hiç UyUyAmAm..
SéNy Dü$ünDüüm ZamAn.. !

bırak güneş doğsun bırak dünya hain kalsınbırak yalancının değirmeni dönsün amaaa yaşamayı bırakma sen yaşa ki;dünya insan görsün!!!?

Sil sil at gönlündeki eseri senden kat kat üstün bu gördügün serseri.. YA iste hanimefendi bu gördügün serseri senin gibi HANİMEFENDİNİN ESERİ...!

Şu SeNi DeLiCeSiNe SeVeN YüReĞiMe SoR BeNi

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ALDATANI ALDATMAK ZEVKTİR SEVENİ ALDATMAK KAHPELİKTİR