Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Temmuz 9

Harbi delikanlı sözleri

suskunLuğumu hafife aLma … konuŞursam kaLdıramazSın !
Harbi delikanlı sözleri
sewenLer oLmaSaydı, sewiLenLerin götü kaLkarmıydı ?

eğer bir gün bana dönücek oLursan , eski günLerimi getir !

kötü niyetLe soruLan bir soruSun, iyiLik arama cewaPLarda …

bakkaLda pepSi bırakmadım a.q ama içinden bir türLü aySun kayacı çıkmadı

herkeSe Laf s*k bana sokma terS tePki yapar sana g*rer sonra

sözLerine bakıLırSa LeyLa’Ları anımSatır, yaptıkLarına bakıLırSa kahpeLere taŞ çıkarır

amacın ne güzeLim ? öküz gibi bakmakLa tren durmaz ki

mazeret g*t gibidiR, herkeSde buLunur !

aşkınız markaLara endexLi 2009 modeL a$k kaç $ ?

siz sidik yarıştırmaya dewam edin ben ağzınıza s*çtım gidiyorum

akLından gitmek mi geçiyor ? akLının sesini dinLe birtanem sk*tir*git

uzak durun oyuncuLar henüz yeni bir senaryo yazmadım
garip msn sözler
yıLandan korkSam boXer’ımda piton beSLemezdım benden uzakLara gitmek bazen kaR , bazen zaraR … !
Ben şaka yaparken gerçekleri söylerim, çünkü gerçekler dünyanın en gülünç şakalarıdır.
Bu dünyada başarıya ulaşan insanlar istedikleri şartları yakalayan insanlardır. Eğer onları bulamazlarsa, kendileri yaparlar.
Parayı kazanmadan harcamaya nasıl hakkımız yoksa, mutluluğu da üretmeden tüketmeye hakkımız yoktur.
Değişmez kural, değişmez kuralın olmayacağıdır.
Çocuklarınıza ders vermek istiyorsanız (bu hiç de gerekli değil) kendinizi örnek gösterin. Ama sizin gibi olmaları için değil, sizin gibi olmamaları için.
Yapabilenler yapar; yapamayanlar yapmayı öğretir.
Benim en iyi dostum terzimdir. Çünkü ne zaman beni görse, derhal o andaki ölçülerimi alır. Oysa bütün öteki tanıdıklarım benim hala eskisi gibi olduğumu düşünürler.
Yalancının cezası; kimsenin kendine inanmayışı değil, asıl kendisinin kimseye inanmayışıdır.
Merhamet sevgiye yakınsa, minnet onun aksine yakındır.
Ahlak duygumuz, ihtiraslarımızı kontrol eder.
Aşk, insana vakar, ağırbaşlılık, hatta güzellik verir.
yaLanımı sewSinLer aşkSız dönmüyor dünya
kıSkananLar çatLayınca haber werinde yapıŞtırmaya geLeLim
ipi kopmu$ uçurtma gibiSin g*tün baŞın oynuo

3 yorum:

Adsız dedi ki...

VaroL CubuqLu Çoq qüzel sölemişsin

kader dedi ki...

yaaaaa cok süper sözlerr ya
HARBI diyorum :D:P

mrb ! xD dedi ki...

Son Verdim KaLBmin işine ! AkLıM ermedi gidişine ?