Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Temmuz 19

Farklı msn nickleri

Kurudum soldum çöle döndüm uğrunda..!
Kaynak : yorumla.net - ==> nick & imzaa <==
Farklı msn nickleri

Gözlerime bak son bir defa..
Derinlere bak..
Gördüğün aşk mı nefret mi söyle bana.!
Hatırla beni;
bıraktığın o kışı hatırla
Hem aşkımı hem nefretimi şimdi anla
Bırakmayacaktın beni apansız ortalarda..!
Ya da vermeyecektin aşkını zamanında..!



Sen diye bir başkasına sarılarak ağladım
Adın her geçtiğinde, sana sitem yağdırdım



bana bunu sen öğrettin,sende beni böyle sildin..!




[Dokunuşların kalbimi şehit ederken,Ben aşkının gazisiydim]




KAYBETTİK FARKINDA DEĞİL..!




Sevdigim kadar sevilmedim.



Kurudum soldum çöle döndüm uğrunda..!




Yasadıklarından ders almayan ve ınadına atan bı kalp benimki..




Ay geceye küstü ama hala yerindeydi,
Bırakıp gıdemedıgı tek yerdi..




Kabullenmelıydı bu küçük kız.
Onu uzaktan sevmekte yoktu artık
Kimbilir belkide kokusunu bile unutucaktı zamanla




Başkaları gbi anlatıcak hikayelerim olmadı bnm..
Onlar gbi 'biz' olamadık ki hiç..




__Duyduğum anlık nefretlerin arasına sevgi parçaları gizlenmiş sanki__




Ruhumu sallayan salincak bombos simdi, cok bos simdi sanki terkedildi..




" Bir gün doğacak güne tekrar hükmüm geçecek
Güneşi ben batırıp,
İstediğim zaman doğmasına ben izin vereceğim.
Hüzünlü şarkılar dinlemeyeceğim
Ve içki içip,iç çekmeyeceğim kendi halime…
Çekip gittikten sonra
Sadece kendim için yaşayacağım…’’ ( ;
en yeni moda sözler



kendimi ve benim olan hersei sewiorum..
sen karar wer benimmisin elinmi (: [/SIZE]
__________________
SeN uYKuSuZLuK NeDiR BiLiRMiSiN..?
TıRNaKLaRıNLa YaSTıĞıNı PaRÇaLaDıNMı..?

GöZLeRiNi TaWaNa DiKiP..;
DüŞüNDüĞüN oLDuMu HiÇ..?

We BüTüN BiGüN BeLKi GeLiR üMiDiYLe BeKLeDiNMi_?

GeLMeYiNCe.. SeNi aRaMaYıNCa..;
ÖLESİYE AĞLADINMI!!!_?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yha süper nicklerde birazyaşıma büyük