Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Temmuz 13

Derin msn sözleri

HayaLLerimde hep o var içim kan ağLar


Derin msn sözleri


Büyütmüş beni ölülerin üvey sevgisi







Ok yaydan çıktı gitti
*Başka zamana*







Yine dilimde senin adın
Yine keşkelerimle baş başayım







Zararın neresinden dönsem karşımda eski bir tanıdık



tanımak isteyen benim izin verdiğim ölçüde tanır





HakkımDa Néé Dü$ünüyoSanız, ALLAH ba$ınıZa VéRsinn..






anCa arKamdan koNu$mayı biLirsiNiz siz *






YeRi GeLdi EN büYÜk SatIŞLaRı YaşaDıM, DOSTUMU TanıdIm...!






Bir sıcak ele ihtiyacın olduunda.Dier elini tut.Kimseden fayda y0k.





Aşk : 1 sesli, 2 sessiz ve 2 aptaldan oluşan sözcük.





Eğer değer verdiğin kişi sana değer vermiyorsa bırak kendi değeriyle başbaşa kalsın [!]





Güveler elbiseleri nasıl kemirirse,Kıskançlıkta insanın içini öyle kemirir[.]






Böcek olmayı kabullenenler, ezilince şikayet etmemelidirler...







Kim oLuRsân OL âmâ umRumDâ OLâmâzSın. 0.o






' bény Bâ$tân CıkâRmâyâ KâLkı$mâ Ba$tâ kâLıRsın



nickler


Elimden geleni ardıma koymakLa meşguLüm şimdi..





Mutluluğum bi mucizeydi.Bırakta şimdi büyüsü bozulmasn.




SahteLiğinizi kendinize sakLayın .






Dövizcinin Önünden Geç Bak KURA ; Cebindeki Bozuklukla At Yazı TURA






Ardimdan çok cümle kuruldu teşhisi ben değil onlar koydu...





Beraber sonsuza .




Bir dost az, ikisi çokmuş,ortası yokmuş






üzülmek için çok geç..






tek sürümlük değil benim için bir ömürlük bu çan heρ seninle






Soy AdLaR farKLı oLSaDa . . .
KArDeşTen öTe . . . sewiLiyOsnnn






korktun mu sevmekten güçsüz görünmekten






gözü döNér aDam asaR..s0Ra marS*ta HayaT arar..CanLı YayınDa ŞéüTan*Lar






boşvEr benİ aLdıRma - bEn söylErim takıLma ! aŞk deniLEn meYdanDa görüŞürüs nasıLsa






ALLah kefenine göre mezar, çar$ına göre pazar wersin (:






deLiLik gençLigin dosTu , akıLLıLık yaşLıLıgın süsüDür..






ŞéréfsizLik Diz boyu Olduysa bizede Paçaları Sıvamak Düşer

0 yorum: