Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Haziran 7

Ağlatan msn nickleri

biLioRsun taLebeyim hafTa aRası qeLeMem , cumaRtesi aNNem evDe, pazaR babaaNNemDe, heLe iqİmİsi qöRürLeRse seyRed siNemayI evDe. aNNasaNa be bNm qözüm yoqh seNde.
Ağlatan msn nickleri
Sαηмα Sєη qiDiηcє ßєρ Hєρ AqLαDιм Nє Yαѕ Tυттυм Nє Kαяα ßαqLαDιм,ßiя qєяcєqi qєcтє σLѕα AηLαDιм KαDєяiмDiя DєDiм 'ÜzüLмєDiм кi..'

SöyLe kaLßine Zahmet Etmesin Sevmesse ßeni Kendi Gibi..
Hiç YoruLmadan Hiç DuyuLmadan Çeker Giderim Efendi Gibi..

Sen ßi GururSuzu Sevmedinqi GeLsn Ardından..!!

ßir Anda Durdu Dünya..
AyrıLık Vurdu ßizi..
Sen Ve ßen Geçmişte BİZ Ken..
ßizde ßittiq Ndn ????

méRtLéRin sofRasıNda naMéRLéRiN yéRi yHoqTuR.../!\



var mI Hiç kuLLanıLmamı$ sıFır bi yüreK ??


aFiTap söNüq ßiR mum...AyRıLıq HaiN ßiR zéHiR...


Adı "Mutsuz" Soyadı "YanLız" Kodadı "ÖLü".

HUZUR, özüR diLéméLi ßana uqRamaDıqı iÇin..GURUR, affétméLi oNa Sadıq oLamadım Téq éksiqim.....

aşık sözleri



ZiRwéLéRdé kaRtaLLar da ßuLuNuR yıLanLaR da.Ancaq ßiRiSi oRaya süzüLéRéq,diqéRi iSé süRünéRéq qéLmi$tiR.




ßéN kéNdi hüKmümd3 yoL aLıYoRum zaTéN ß3n séWéR qißi yapaMıYoRumm..!!!

Ne__PİŞMANLIK,___ne__DE__isyan__DERİNDEN__bir__'KE ŞKE'dir___İNSAN...

Konuşacaksan öyLe Bir KonuşKi , Inanayım . AqLatacaksan öyLe Bir aqLatKi , Susmayayım. Gideceksen öyLe Bir GitKi , öLümüne Unutayım ; Ama Seveceksen öyLeBir SevKi , KonuşsanDa , GitsenDe , AqLatsanDa Seni Yüreqimde Yaşatayım...

*a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtac étmés!n...!:

Hayati gözyaslarinla ödüllendirecegine gülücüklerinle cezalandir....

Suskunluğum içimdeki İSYANIMDANDIR……

Sen Nefesimd(s)in.....



Her $ey bir anLıktır...
A$kLar sevdaLar..hepsi...
KaLansa tortusudur hayatın...
AyrıLıkLar,acıLar bir de yaLnızLık...

Onun benim için ağladığı her bir damla gözyaşında ben derin sularda boğuldum



ilmeZleR naSıl sewdiK biZ, bilmeZleR naSıl yanDık. HaNi durMaz dönErdi düNya, biZ delİ sewDAlıyDık

0 yorum: