Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Nisan 20

Farklı nickler

Biz seninle imkânsız sevdanın iki kuluyduk...



Farklı nickler

nE anlatabiLdim yokLugunun acIsInI sana ne de sen anLadIn sensizLigin hicLige e$ oLdugunu !..


Sana düŞman biR seN var iÇimde...

Seni seNinLe savaştıRıyoruM...



˜”*°.˜”*°•Sakla Eskiyen Yaralarını •*”˜.°*”˜



uMutLarıMın katiLii.....




Ama sen hiç benimle olmadın ki...
YA AKLIN BAŞKA YERLERDEYDİ YA YÜREĞİN...

Bu evin içine yaLnızLık qirdiqinden beri ..
Her odası darmadaqın tıpkı ruhum qibi..
Ya a$k bitti ya zaman..
İkisinden biri…

artk eski haLim kaLmadı hiç (.)
qözLerimde yanan o ı$ık çoktan söndü (!)
eski co$kusu yok yüreğimin..
ßedenim bu kendinden nefret eden ruhu ta$ımak istemiyor (.)
Ve ßir itiraf ; AsLa qöründüüm kadar qüçlü olamadm...

Kacmak istersin hayattan..tek basina yasamak karanLikLarda..yapamazsin..birakmazLar pesini..ønLar køvaLadikca sen kacarsin..nereye øLdugunu biLmeden..bir gùn kazanicam diye inad edersin..kazanamazsin..sønunda yeniLir ; hayatLar icinden hayat secersin..sebebsizce ya$arsin õLmek isterken deLice..

Ne qüseLdi o qünLer gözLeriNde hayeLLEr x$



Sen nefes aldıkça umutlarım nefeslerinde yaşadıkça ağlamıyorum ağlamayacağım da.



Biliyorum sen bensiz de yaşabilecek kadar güçlüsün..



Unutmadan bir teşekkür borçluyum sana; kısa bir süreliğine de olsa yarımlığımı yalnızlığımı unutturduğun için..

Artık mutluluğa kanatlanma zamanın geldi...



Hoşcakal yüreğimi adadığım ömrüm....





Aşk bir yaşam biçimidir kandırmacasına boğulmuş gidiyordum işte...



Belki de kader kırmızı kağıtlara kanla yazı yazmak olsa gerek... (x


farklı msn nickleri
Aşk şimdi şımarık bir zengin çocuğu...

Artık çok değiştim
MeLankoLi bir kişiliğim..





..susmaya gidiyorum.../..birazdan dönerim..



Gideceksen seni bana bırak öyle git ..!



Gelişinin bir gidişi olduğunu bile bile seviyorum seni…




Dünyada bir tek sen kalsanda
Senin olmayacagim asla!!

Gidişimin ardından seneLer geçecek ve sen "Unuttum.." sonunda diyeceksin..




gitme dedim ama..........simdi dön desem?..



Ben bir tek harfine ne düşler adamıştımoysa şimdi cümleler boyudur uzaklığım sana... x$





Sen giderken gözlerine yüklediğim anlamlar boyudur yalnızlığım... (x




“Aynı suda ikinci kez yıkanmak imkânsız değil boğulmakmış!”

0 yorum: