Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Temmuz, 2008 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

harika msn nickleri

harika nickler, harika msn nickleri , nick

ßirgün sєn Gєçmiş zamandın, ßєnse Yanında anLamLarın ...






'' kime dokunur eLLerin
Kimi Görür gözLerim
öLüm Çıkar Karşıma
Yine SEN Derim. ''







вєddυαDιя ѕαηα ßüTüη ѕözLєяιм ..








YarınLar Kadar Yakın içimdeki Fırtına ..







" Çok parçaLandım parçaLandıkça çoğaLdım "








Sevdim Sandım
SeviLdim Sanırdım
Sonra uyandım..
Sonunda ßen AnLadım ..









özLєdiм ѕєηi Tєк кєLiмєм вυ ..



harikanickler, harike msn nickleri



Hani oLur ya ßazen, Kaçarsın Herşeyden
Hani oLur ya ßezen.. Şarkı ßiter aniden .. ^^









sєsLєndim öLümє öLüm duyupta ßєni Seçmєdi ..








Áşk uyudu ranzaLarda,
DüşLer Ĕskidi Gitti..
IsLığıma Gömüyorum
KaLbimdeki ŚözLeri ..









son defaymış Gibi kaybederken Kendimi.. En ucuz şaraplarda..








GeL hadi Acıt ßeni
O biLe Yeter..
ÇorakLığımda İstemezsen
Eğer geLmezsen
ÖLdür ama affet ßeni . . .









Ahtapotlar Gibi son Defa doLanaLım ßirbirimize. ELLerimde eLLerin eLeLe...






Derler ki bir yerden sonra.. Acımaz daha fazLa ...










zαTєη αşк кötü вιя şαкα, αηLαmαуα ç…

Korkak msn nickleri

Korkak msn nickleri , korkak nickler

ѕєηι αяαякєη кєη∂ιмι кαувєtмєкtєη уσяυℓ∂υм ..





ßir rüya oLmalı gördüğüm .
ßeLki de beLki de hiç uyandırmamaLı...
Sonbahar sonbahar olmalı..
sebebi.. sebebi sonbahar ..





νє şιм∂ι ѕσкαкℓαя..
ѕσкαкℓαя уαℓηızℓığα çıкαя..
уıℓ∂ızℓαя göкуüzüηє..
gє¢є σℓυη¢α вιşєуℓєя çöкєя уєяуüzüηє
ѕσğυк.. ıѕѕız.. ѕєѕѕιz¢є...





Hayat dinLe ßeni!
Bırak Peşimi
.. ben vazgeçtim ..





Karla Karışık Yağar Hüzün üstüm ßaşım hep uzun koLLu...






Aşk ßu gece şehri terketti ..






Üvey Çocuk oLmadım.. üvey anne olmadım.. üvey insanlıkmı aLın yazım!






Dünya Dönüyor Yine Dönüpte GeLiyor üstüme ..




Susuyorum , içimden bir ses yükseliyor Göğe doğru...


Korkak msn nickleri , korkak nickler , nick

Ne sevgim kaLdı ne gözyaşLarım
kurtuLmak için Her seferinde
kaçtım Koşar gibi içimdeki senden ..





уαηℓış уαρѕαм ∂α вєη мυтѕυz σℓѕαм ∂α уαℓηız кαℓѕαм ∂α вєη вιℓιяιм. αℓışıя ιηѕαη zαмαηℓα...





ßir Yanı tura, bir yanı yazı, ßir yanı da bana kaLmış ..







Nerdeysen orda kaL, nerdeysen Görünme ßana, Seni görecek yerLerim agrıyor ßugün ..







uçmayı …

Karizmatik msn nickleri

Karizmatik msn nickleri , nickler

[...] KOLpa qeNçLiq 100metre Uzak Durun benden.[...]




Ne ŞekiL için VerenLe Nede Veren için ŞekiLden ŞekiLe qirenLe işim oLmaz..!!!




Batakta we Yatakta Eşin İyi Olmadıkça Eline Mahkumsun...



karı$maSın kimSeLer ßize!!!!!!!



¦ßana cesareti anlatma sana korkunu
simyasndan ßahsedeceim...¦






"..Ve mutsuzluk bir kıta sahanlığı gibi büyür.Sen çocuk ,sakın çoğalma olur mu? "


Karizmatik msn nickleri , nickler , nick

'' bir kentte aşk için geLmek ne güzeL ama , sakın aşk için bir kenti terk etme'' demişti birisi..
oysa biLinmezLiğin yoLcuLuğuna biLetimi çoktan kestirdim beN; gidiyorum.. kaçıyorum.. yorgunum...





Bir MasaLın Yokmuşuyum Ben Hiç Ben OLmuşmuyum?







Hep Körkütük Sewiyorum..Hep Tövbeler Ediyorum..






KraL OLmayanLara Taç Taktım İşte En Büyük Hatayı Burda Yaptım...!







Senden Haric Kimse Yoq...Sende Yoksun!





Dikkatli bakıo musun? .. Belki de bazı şeyleri saklıorumdur? (:






ÖLürken BiLe Yanımda OL SewgiLim Cennet BiLe ÇekiLmez Sensiz...!









Boşversene Sevgi İçinde …

Türkiye avatarları

Ee her zaman nick olmaz dimi sıra Türk bayrakları nın da içinde yer Türkiye avatarları, msn için süper olacak eminim.








Milli takımda başarılı olan Türkiye'miz için bu msn avatarları, yakında nickler le devam edeceğiz konularımıza..

Şekilli msn nickleri

Şekilli msn nickleri , şekilli nickler

KaLBüm AciOooOO ÖptE geÇsin bi McxSs eT be...

sefioRum dioRsun heRqese veRioRsun ( nihahaha xD )

' TopLa Önümé Attıqın ßozuk SözLéri ßén ßunLardan Annamam..!

Benden Önce Öpülmüş Dudaklarda Bana Dair Cümleler Aramam Ben !!

héR yııL qömüLdüüm taRih , doqum qünümDü !

>>>Tıklım tıklım yalnızlık<<<>Şekilli msn nickleri , şekilli nickler , nick
Ben CümLe oluP sana DertLerimi AnLatmak İsderdim ama Sen Heb Nokta OluP Beni SusDurdunn..!

ßnm qöZümDé biR hiÇsin aRTıq - neFreDim aŞqımı aŞtı bu qeCé

Kravatı takıpta ceketi qiyince adam sınıfıNa mı qirdin snce ? aDam oLmak için önce yüreK sonra biLek qereKio bnce

Önce Sen ßurkuyorsun SayfaLarı Sonra ßa$kaLarı KaraLıyor CümLeLeri..

düNya umrumda deqiL qi - havLayan köPéqLer umRumDa oLSun

Çok uZağa gitMe oğLum beNde her$ey boL KıvıRa kıvıRa oLmaz yeTer aDam oL..Her yoLu deNedin aMa bu yoL çıKmaz yoL..eLin diLi toRba değiL biRaz saKin oL..

Benim hakkımda düşündüğünüz kötü şeyleri içinizde tutmayın.. D…

Damar nickler

Damar nickler , damar msn nickleri

MutLu sonLa ßitén hikayén oLamam..(!)



oLum abartı senin neyine,beynin sahip senin abartı genine,beni çöpe atmak senin ne haddine!! sen zaten çöptesin bari beni çeqmee..



Duymâk İstérsé Sévén Sévdiqinin FéryâtLârını
SéviLén dé Duyârmış KâLptén İçi SızLârmış.. SöyLé SéviLen !
Duyuyor Musun FéryâtLarımı?




ama Sn ağLayaMaSsnn.. Sn eRkek adamSn!...qüLen yüSünün aRdnda
qiSlice kanaYanSn...



Bir ressam misali vurdum fırçayı dünyama ben yaratıyom ben karalıyom ben siliyom.



Asıl Suçlu Seni Kalbine Alandı, Gerçek Sandığımız Aslında Koskoca Bir Yalandı..


saNa minneTTaRım sevqiLim. . o kücücüK kaLßiNe ßeni sıqDıRdıqıN iCin..!!



Kanayan yaralarına kan dursun die başka bedenler basarsan mikrop kaparsın...!!



Yine Dert,Tasa,Keder Herşey ßeni ßuLur Hayatın AnLamı ßumudur..!!


Damar nickler , damardan msn nickleri , nick
Son bakışın kaldı bende, Son öpüşün tadı bende, Allahını seversen dön, Tüm zevklerim kaldı sende!



siLdikLeRim waRdıR ßiR De onLaR yanLı$LaRm we pi$manLıkLaRmdıR adLaRı…

Renkli msn nickleri

Renkli msn nickleri

hepnizin arayıpta bulamadıkları değil mi bunlar, içlerinde yalnızlıkla ilgili olanlardan duygusallara hatta nefret nickler ine kadar hepsi var kısa ve öz bizim msn nickleri mize özel yani ;)

eqer birqN aqLarsaN beni aRa seni qüLdürmem ama seninLe aqLarım..eqer birqN öLmek isterseN yine bni aRa seni wazqeçiremem ama seninLe öLürümm.

Seni sewmeye qörmeye qücüm yoq bnm. Basit cümLeLerden ibaretim. Seni unutmaya çoq istekLiydm beceremeDm.
kısa msn nickleri , nickler
qeçmiŞ hiç yaşanmamış qBi dawransanDa baştaN yazamassıN !

aqLamaK istemiosaN boşweR dünyaYı

qeL bana çiqoLata sewqiLimm

[sachnin 1 taneSi ßiLé gune$teN parLaqK ßéni qKaranLiga itme]

Selamsız qeldim wedasız qiderim

içimdeKi P.ç bni terk etme hiç .. elimden qelse sewermiyim hiç ? ama napim kalbim P.ç

qefen oldu sözlerin üstüme

qeçior qünler yine benden habersiz qidiorum buralardaN sensiz. Resmini aldm karşıma aqlıorum sessiz sessiz

bN sokak lambası deqilim her 10 metrede bana rastlayamazsınız

[DiŞe // diŞ] = > [KaNa …

Meleklerle ilgili msn nickleri

Meleklerle ilgili msn nickleri ile karşınızdayız, melek sizce sadece bayan midir yoksa erkekte var mıdır hani hep filmlerde bayan gösterirler ya :) wampirler bile bayan ya :d neyse uzatmadan ben nickler e geçelim :)
MeLekLer ağLamaz dersiN
AğLadıM../..
SöyLemiştim;
Ben meLek değiLim..


ilkelerin olacak.
Seni satın alamayacaklar.
Aptalların uydurduğu
atasözlerine inanmayacaksın:
''Paranın satın alamayacağı şey
yoktur.''
''Herkesin fiyatı vardır.''


Vakit varken tomurcukları topla, zaman hala uçup gidiyor ve bu gün gülümseyen bu çiçek, yarın ölüyor olabilir!


çocukluğumu arıyorum!
Hayallerimin bedenlerinden çıkıp giden o saf ruhları ..


Kafamı bozma,Aklını alır,Eline veririm, Aklın elinde yol veririm.


Meleklerle ilgili msn nickleri,msn nickleri ,nick
Yazık.!
kaybettik bi insanı daha az önce.



Öyle bir gittin ki benden, bu yürek buna hiç inanmadı...



Sancısı boğazımda dikenli tel örgü misali..
Kanıyorum..*



...aşk dersem çık, ayrılık dersem çıkma..

dedim../..çıkmadın
aşk bitti..



Anlatam…

ilginç msn nickleri

İşye yine şekil şekil müthiş ve en özgün nickler ler sizlerleyiz, buarada sanırı pcnet dergisine çıkmak için aday olmuşuz :) neyse basında sayfası açarız yakında :p lafı uzatmadan sizi ilginç msn nickleri ile başbaşa bıraklalm.

Eriyorum yavaş yavaş..



Anlaşılmaz Bir Yanım Var..Öldürmeye Hevesli..

Bir gün
Çok bunalırsan
Denizin dibinde
Yosunlara takılmış gibi soluksuz
Sakın unutma gökyüzüne bakmayı
Gökyüzü senindir
Gökyüzü herkesindir

GELDİM
MUTSUZLUĞUMLA
YÜREK SUSUZLUĞUMLA
__________________



Oysa düşLemek ne güzeLdi çocukken.
Nerden biLirdim yaşamın
BöyLe parçaLanarak süreceğini
Ve ömrümün,kendimi toplamakLa geçeceğini...
Bir yap-bozum sanki,
Tek parçamı biLe buLamadan,
Yeniden dağıLıveriyorum...

Hayattan sıkılanlar için msn nickleri





birgün yakalanırsan içindeki çığlığa ...
senin için sustuğum bütün zamanları hatırla .!!!

Aşk mı ? "saçmalık"

birkaç yaralı ruh...
birkaç bira şişesi...
elimizde bunlar var...
mutlu olmaya yatmez ki...


".. Sözlertoz pempeydi
Susmalaruçuk mavi .."



кαувσℓмυş şєнιяℓєя∂…

şekilli nickler

Şekilli nickler , şekilli msn nickleri , nick

Sαηмα Sєη qiDiηcє ßєρ Hєρ AqLαDιм Nє Yαѕ Tυттυм Nє Kαяα ßαqLαDιм,ßiя qєяcєqi qєcтє σLѕα AηLαDιм KαDєяiмDiя DєDiм 'ÜzüLмєDiм кi..'


SöyLe kaLßine Zahmet Etmesin Sevmesse ßeni Kendi Gibi..
Hiç YoruLmadan Hiç DuyuLmadan Çeker Giderim Efendi Gibi..

Sen ßi GururSuzu Sevmedinqi GeLsn Ardından..!!

ßir Anda Durdu Dünya..
AyrıLık Vurdu ßizi..
Sen Ve ßen Geçmişte BİZ Ken..
ßizde ßittiq Ndn ????

méRtLéRin sofRasıNda naMéRLéRiN yéRi yHoqTuR.../!\


var mI Hiç kuLLanıLmamı$ sıFır bi yüreK ??

Şekilli nickler , şekilli msn nickleri
aFiTap söNüq ßiR mum...AyRıLıq HaiN ßiR zéHiR...


Adı "Mutsuz" Soyadı "YanLız" Kodadı "ÖLü".

HUZUR, özüR diLéméLi ßana uqRamaDıqı iÇin..GURUR, affétméLi oNa Sadıq oLamadım Téq éksiqim.....




ZiRwéLéRdé kaRtaLLar da ßuLuNuR yıLanLaR da.Ancaq ßiRiSi oRaya süzüLéRéq,diqéRi iSé süRünéRéq qéLmi$tiR.




ßéN kéNdi hüKmümd3 yoL aLıYoRum zaTéN ß3n séWéR qißi yapaMıYoRumm..!!!

Ne__PİŞMANLIK,___ne__DE__isyan__DERİNDEN__bir__&…

Hüzünlü msn nickleri

Kısa Bir Aradan Sonra Tekrar Sizlerleyiz, sevgili ziyaretçiler. Bu kısa sürede bir çok mail aldım msn nickleri konularının neler hakkında olması ile ilgili, bugünki konumuz hüzünlü msn nickleri oldu, sanırım üzüntülü çok ziyaretçimiz bulunuyor. Alttaki arşivi yeni hazırladım umarım beğenirsiniz :)

Chéstér 0Lp qyb0Lmq istiy0rm…kmsénindé bLMasını ‘isT3miy0rmm!!

Géri dönü$ü oLmayan bir tünéLdéyim
Oyunun adı hayat
Ba$r0Ldé bén
Yardımcı oyuncuLar séwqi, a$k, acı, qéçmi$...
Sénary0 k0nusu
Hér$éyé raqmén MutLu OLma Sanatı
wé 0yun bitti..
pérdéLér indi ı$ıkLar söndü
y0ruLdum Artıq.


sénsizLiktén Doğan, séssizLik DoLu oLan =/
hüzünlü msn nickleri ne tam gaz devam.

' HayaT baNa qıCıq KapıYo ..bnDe oNa !!
BakışLarın, gittiğin yerden uzak..
Yoksa geLirdim.


\" kaLmak aqır qéLdiqindé qitméLi insan...!\
Sıvı DéqiL Katı HaLdéyim Hép!Kö$éLérim Var.


Çocuk oLsaM yEnideN Bir tek DüşTüğüm içiN acıSa içim..KalbiM;Çok koŞtuğum için çaRpSa SaDeCe...!


BEN ÇEKİLİYORUM HAYAT ZİYADE OLSUN SANA!!!!!


öLüm byeNm dOqum qöNmm


S…

Msn yazıları

Her zaman nick olmuyor, yine kişisel iletide kullanabileceğiniz bu msn yazıları nı vermek istedik, bu arşivi zor topladım. Her biri özenle yazılmıştır kıymatini bilin ;) yakın msn nickleri konumuzla devam edeceğiz.

>>>ÇévRéMdé kéndiLeRini soRquLamaktaN aCiz iNsanLaR.. ßiR kéz oLsuN başKaLarını suçLamayı ßıraksaLar..

>>>Kayßétmé kéNdini; kéNdi réNqiNi ßaRy séN soLma.. HéR yéR siyaH..

>>>HaYaT $aHTé !n$anLaR KaHPé HéRKé$Té B!r Ma$Ké!...\\\\\$oKaKLaRDa YaNKıLaNDı ADıM...$éN$!ZL!Ğé H!Ç ALı$MaDIM.

>>>ßéN SéNsiz qeçeN qünLérimé yaNarkéN ßéLki dé séN S€VİN€C€KSİN!..aMa $uNu ßiL Ky ßiRtanem ßiR qüN séNdé S€V€C€KSİN..

>>>ßu qécé yiNé içtiM; YaLnız ßu kéz $éRéFiNé déiL $éRéfsizLiqiNé içtiM..

>>> SévméK My? --> Hiç TatmadıM
Yha qüLméK? --> ÇoktaN uNuTTuM
Ya$amaK Mı? --> ßo$wééR!!
a$k Né My? --> ßüYük ßiR yaLan!!
MutsuzLuk Mu? --> i$té o ßnm DünyaM..
msn yazıları , msn nickleri
>>>ßiLioRum séN qüNe$siN étRafında ßinLéRcé qézéqéN wa…

emo avatarları

Emo avatarları nı özlemiştiniz eminim, bir anda emo tutkunu o kadar çok insan oldu ki Türkiye'de, ben bile şaşırdım, hatta bir çok emo sitesi açıldı. Biz de açacaktık fakat baktık ki bizim ziyaretçilerimiz daha çok emo resimleri yle ilgileniyor bizde burada msn nickleri nin yayınlamak istedik. İyi de yaptık :)

Kırgın msn nickleri

Kırgın msn nickleri, kırgın nick , msn nickleri

Kırılanlar üzülenler için yada kıranlar duygusuz içinler, hafif karışık ama duygusallarda var. Neyse okuyun bakalım neler hazırlamış siteniz sizin için :)

soNa saRan bozuK kasetLer gibi hayaT.. umuT yoK senDen başKa..

KaLmadı hayat ßenim için ,,yeniDén ßa$Ladı hayat $énin için ...

ßédenim KadaR yüReğimde özLéDi $éni ...!

ßo$ ßiR $évgiyDi ..SaDécé $évmi$tim !

$u$ pRénsés ; kaPan içiné ..
Kus pRénsés ; haykıR néfRéTini..
Git pRénsés ; yok oL ßu Dünyadan ..
Çékmé Dünyanın KâhRını ..!

mutLuLuk biLe acı veriyor cünkü sonu var biLiyorum

Ağlamaklı cümleler kurmuyorum sözlerime Toz Kaçtı o Kdr
kırgın msn nickleri , nickler

En bensiz Günün Kutlu olsun

~|| ßir $ehirsin sen uzakLarDa... ||~


``sessiz olun nefesim kesiliyor...``

*ßüyümek istemiorum annem ßaßam yaşLanıR


DoGaRk€N Niy€ AgLaDıGıMı, YaSaDıKçA AnLıYoRuM . . .


1 DiLék Tut 1 $iir Yas ßana. Hayatımı Yas. Yas Ky 1 Oyun ßozan OLmadıqımy Oyunun ßozuk OLduqu Anna$ıLsın


İnsan Paranin Sahtesini yapar Parada İnsanIn!

Sitemli msn nickleri

Sitemli msn nickleri , msn nickleri

Sahip Olacaklarımla Değil, Sahip Olduklarımla İlgileniyorum. Bu Yüzden Hiç Kimseyi Aramıyorum !

bİr anLIk mutLuLuğum sİzİ çok mu üzdü?

Hayat ya$ıcaam şeyleri sana kıyak geçiorm yaz,çiz,oyna..

Hiç bi bok istemedim istemiorm..

Kırılмaмış soИ kaLbί kırмaya qeLdiм ,)

Çok deqίştίм beИ artık мeLek deqίLiм..

chuLsuz peri =)

Polliannayı qören?

Anlat onlara peri masalının kötü bittiğini

kmse anLamaz ßiliorumm canımı y**sada hayat qüLüorumm:/
Sitemli msn nickleri , msn nickleri , nick
biLiodum bu şehiя baиa daяdı, biLiodum bu şehiяde bi yığıи iиsaи $ekLiиde hayvaи vaяdı..!

sen olmasanda her türlü döner dünyam

beyniniZz qbi sizde küçüksünZz

Kéndíní íspät étmék íçín şékíLLéré kopék oLmuorúm ,bén kím oLdúgúmú zätén bíLíorúm..

Hade $imdi *** plS .!

sizdeki hava benim bi***Letimin tekerindede war xD

ZamN koTü kOoLLa goTü

Ummadıklarım adam olurken... Adam dediklerim insan bile olamamış.!

İsтєdiκLєяiм Чαиıмdα İsтємєdiκLєяiм ЧoLuиdα.!

Espirili romantik nickler

Espirili romantik nickler le bugünki konumuza devam ediyoruz, bu konu derleme veya sağdan soldan alıntı değil kendi yapımızdır, msn nickleri hakkında daima bir numara olmaya devam edeceğiz.

♥ Dokuz kere sev, onuncu olayim, Gercekten sev, sonuncu olayim.

♥ Erkekler belediye otobusu gibidir. Birini kacirirsan bes dakika sonra oburu gelir.

♥ Ona kalbimi verdim saklasin diye, salak buzdolabina koymus bozulmasin diye.

♥ Birakip gittin beni… Seni unuttum sanma, zaman alismayi ogretti belki ama unutmayi asla…

♥ Savasma sevis, sevisirken zaten savasiyorsun.

♥ Dusen bir yaprak gorursen, Beni hatirla sevgilim, Biliyorsun seni ben Sonbaharda sevmistim. Imza: Copcu Riza

♥ Askim seni seviyorum! Ama parayi daha cok… Lakin paranin ne onemi var, muhim olan miktari! msn nickleri
♥ Sen sen ol, kapi onunde ask yapma! Askin gozu kordur ama konsununki asla!

♥ Erkekler neden evlenemiyecekleri kaninin pesinden kosarlar? Kopeklerin kullanamayacaklari otomobillerin pesinden kosmalari gibi.

♥ Sana sarilmayi o kadar cok…

Nickler

Bazı kesimler tarafından kıskanıldığımızı çekilemediğimizi öğrendim. Bunun için açıklama yapma gereğinde bulundum daha sonra msn nickleri ne tam gaz devam edeceğiz. biz bu işi 1 yılı aşkın süredir yapıyoruz. Diğerleri ise başlayalı birkaç ay olmadı. Biz bir ekibiz yayıncımızlar editörlerimizle ve tabiki yorumcu arkadaşlarımız olan ziyaretçilerimizle siz sadece tek kişisiniz. Devam edelim internetteki nick ile ilgili tüm konular ilk olarak burada yayınlanıyor ve sonrada kopyala yapıştırla yayılıyor çok rast geldim msn nick sitelerinde bizim msn sözleri mize yazılarımıza hatta avatarlarımıza bile. Neyse daha fazla uzatmak istemiyorum biz bu işte bir numarayız elbette meyve veren ağaç taşlanır orjinallikte bizden daha da iyisi bulunmuyor. Varsa çıksın görelim. Google'da zaten biliyor en iyinin kim olduğunu ki bizi ilk sıraya koyuyor. Şimdi izninizle nickler e geçmek istiyorum;

(*_*) İnSaN YaLn1z YaPaMz(*_*)
//NasL DayaNıR ßu Yüreq!*m¿
qiTtTt ß!rdaha DönMe qérii
YıLLarım ßana Kals1n ß1rak…

Rock msn nickleri

Rock msn nickleri , rock nickleri , nick
Gençliğimi geri verseler bu kez en çoq kendimi severdim...


yaLnızLıktan sessiz harfLeR seçeRsin…


Söz dinlemez şu yüreğim senin için divaneyim...!!


a$kın çaLar saati kopya kaLpLér uyku ßöLDü ...


yollara düştüm derdimden nerelerdesin be sevgilim...!


hayata anLam yükLüyorum %99..


Bu şehrin ışıkları bir yanar bir söner gece sesi gündüz dumanı tüter..


UMRUNDA OLMASADA BU ŞEHİRDE SANA AŞIK BİRİ VAR...

%100 KaLpsizİm artIk..

Rock msn nickleri , rock nickleri , nick
Bütün renkler güzellikler senin olsun hayat gülsün güneş gibi sana doğsun dertler ile kederler benm olsun sen üzülme sen incilme ne olursun...!!


Sénn 0 Haincé védaŋdaŋ SoŋRa ßeŋ çoqtaŋ véda ettm a$qLaяa...


......YaRıNı SaYma Bugün geç biLe...Nedeni Y.O.K "Kalbim Yok" yine..


``yüreğimdeki çöpler birikti...


soNa saRan bozuK kasetLer gibi hayaT.. umuT yoK senDen başKa..

içim'de iç ses /dış ses kapışması var ...!
iç ses'me ayakta alkış varken,
dış ses'ime olanca küfür'üm var

Ne ses , Ne …