Kısa facebook, şekilli yazılar, aşk sözleri, güzel sözler, twitter sözleri, aşk sevgi sözleri, etkileyici sözler

Yeni Çıkan İçerikleri Takiple

29 Haziran 2008 Pazar

Güzel msn nickleri


Güzel msn nickleri , yeni nickler

Seninle doğdu seninle öldü hücrelerim.

Sağda Solda Bir Melek var İyiyi Kötüyü Gösteren yanlış olanı bi kere seçtim yarim oldu sabreden.

Gözlerimden akan yaşlar biliyorumki haklılar ben bi kızı sevdim bu aşkın hatrı
var.

Silikon bi gönül değil bu acır elbet açıksa yarama bandaj hicved.

Yerde kalmış anılar dağınık,hücum haline geçti yasım yine,ben varım ben yokum allahım gönlümün konaklar bomboş .

Kalbimden bir oda verdim sen talan ettin

Bi çok sual var hiç çözemediğim bi çok duvar var hiç geçemediğim .

Biri Beni Çağırıyor Şeytan Azabta Azrail Moruk o Hep Kapımda .

Sadık olmayan sabıkalı bi aşk benim gözlerim parıldar yaş,güneş doğmaz bi gider bi gelir geceler . Güzel msn nickleri , yeni msn nickleri

Şarkılar yalancı bugün,yerim dar gelir savaşlarım biter,gittiğinde soldu heryer vakit çok geç dönülmez yollarda şer

Yeniledim herşeyi yine benim herşey gene susan ben yine sen kazanan .

Bomboş şimdi gönül konakları içinde şarkım yankıların bi söz gelir yıkar duvarları

Ağır bu yük aşacağım elbet bedenime hastalık yayılıyo içten bulaşıcı sevgiler hepsi ezelden .

Bugün herşeyi mahvettim katlettin duygularımı kırdın gittin

İstanbulun senin olsun bırak hayatın benim olsun türk filmlerindeki gbi bi avuç cennet olsun .

Bir Avuç cennet istedim ama vermedi mutluluk çok uzaklarda şimdi kaderime küfrederim hayat zindanında

Kalbin olsun dedim yerim

Pesimist düşünülmez duygular var aklımda.

Bugün seninle var bu şer yüreğim yanar söner bedenim istmaçlı .

Sen Solarsan ölürüm bunu bil şer talibidir izdivacım.

Öyle bi durumdayımki tüm hislerim makyajsız bu öyle bi durumki bedenim telaşsız

Sersefil bu bedenim .

Yalnızlıkta Gizli Verasetim.

Kimseler bilmez line yarim sen gidince göz yüzüne halim kalmaz oldu günlüğüm yine senle dolu özledi yani

Gelmedin mademki sevmedin kalbime hançer gbi saplanır ok .

Yaktı canımı selametle uçtu gitti .

Belki çocuk gbi oturup ağlayacağım ama ne kadar çok sevsemde seni unutacağım .

Ben sana koştukça sen hep canımı yaktın oysa farklıydın .

Dünya döner bir gün daha yeryüzünde aşk durdukça .

Biliyorsun gitmem gerek yollar bitmez düşünerek .

Güzel msn avatarları


Bugünki konumuz güzel msn avatarları genel olarak kız lar için, ziyaretçilerimizin %75'inin kız olduğu görülüyor. Sarışınlara değinelim dedik bugün.

kız avatarları
kız avatarları

Alttaki bence üstteki iki sarışından daha hoş görünüyor, siz ne dersiniz?


güzel msn avatarları

alttaki resimde çoraba bakın çok hoş :)

güzel msn avatarları

Artık güzel msn nickleri ve avatarları konusunu düzene sokmak istiyoruz, belirli aralıklarla dönüşümlü olarak yayın yapmaya karar verdim, çünkü ikisinin de taliplisi çok. Buarada müzik dinliyordum sizin dinlediklerinizi sormak istedim, ne dinlersiniz kimlerden hoşlanırsınız müzik dalında?

28 Haziran 2008 Cumartesi

Komik nickler


Komik nickler , komik msn sözleri , nick

_Biz o kadar fakirdik ki; mahallemizde gökkuşağı bile siyah beyaz çıkardı

—biz o kadar fakirdik ki; masraf olmasın diye ben 7 yaşına kadar doğmadım. Ağabeyimi de gazete verdi.

—biz o kadar fakirdik ki; misafirliğe giderken bineceğimiz dolmuşun arkasından koşmak suretiyle takip ederdik

—biz o kadar fakirdik ki; eve gelen misafirleri yerdik

—biz o kadar fakirdik ki; peynirimiz yoktu her sabah tenekenin içine girer peynir taklidi yapardık

—biz o kadar fakirdik ki; biber çekirdeklerinden çorba yardık

—biz o kadar fakirdik ki; ağabeyimin eskilerini kendi giyerdi ben çıplak dolaşırdım

—biz o kadar fakirdik ki; ne sen sooor ne ben söyleyeyim kuracak cümlemiz bile yoktu yani.

—biz o kadar fakirdik ki; tuvalet kâğıdını kurutup kurutup kullanırdık
Komik nickler , komik msn sözleri , nick
—biz o kadar fakirdik ki; kokain yerine tebeşir tozu çekerdik.

—biz o kadar fakirdik ki; okul karnesini karneyle aldığımı bilirim

—biz o kadar fakirdik ki; kasabı manavı geçtik köpeğe kemik borcumuz vardı

—biz o kadar fakirdik ki; dilencilerin paralarını çalar counter oynamaya giderdik

—biz o kadar fakirdik ki; Hint fakirleri dayanamayıp misyonlarını bize devrettiler.

—biz o kadar fakirdik ki; okula jaguarla gidip geldim senelerce, yok yani bildiğin jaguar deh diyordum gidiyordu kırmızı ışıkta durmak sorun oluyordu çok zorluk çektik çook…

—biz o kadar fakirdik ki; eskimesin diye aynaya bakmazdık

—biz o kadar fakirdik ki; Fakir BAYKURT bizim idolümüzdü duvara posterini asardık duvarda desteksizdi çiviyi çakınca yıkılmıştı zaten

—biz o kadar fakirdik ki; siyah beyaz televizyonumuz bile yoktu bizim televizyon sadece siyahtı bizim kadar fakir olan komşumuzun beyaz televizyonuyla yan yana koyar öyle seyrederdik ya.

—biz o kadar fakirdik ki; küçük kardeşimi acıkınca yemiştik ağabeyimde akşam gelip hani bana hani bana demişti. Rahmetli….

—biz o kadar fakirdik ki; meteliğe atacak kurşunumuz bile yoktu bizde taş atardık

—biz o kadar fakirdik ki; babamdan tokat yerdik başka şey yoktu bir tokadı 4 kişi paylaştığımız günler oldu

—biz o kadar fakirdik ki; sinekler bize değil biz sineklere konuyorduk.

26 Haziran 2008 Perşembe

Güzel msn avatarları


Sitemizin ziyaretçilerinin çoğunun kız olmasından dolayı onların isteklerini az ön planda tutuyoruz.


güzel msn avatarlarıgüzel msn avatarlarıgüzel msn avatarlarıkız avatarları


kız avatarlarıkız avatarları

kız msn avatarları



Üstte belirttiğimiz gibi sitemizin çoğu kız ziyareçtilerden oluşuyor bu bakımdan kızlar için güzel msn avatar arşivimizden bikaç örnek sunduk size. Nickler konularımızda devam edecek tabi yakında ;)


25 Haziran 2008 Çarşamba

Can yakan msn nickleri


Can yakan msn nickleri , can yakan msn sözleri

bnm ez!yeT!m k€nd!m€..orTaq oLmaq isTemiosan...bb

Séndén Adam OLmas Ama Sénsis Dé OLmas..[ÜnLém]

Ték Dérdim YaLnısLıkty. SéF Dién AkLımın Taa a* xD

KimiLeRi VaRdıR aŞkın En Yücesine LayıktR kimiLeRi vaRdıR a$kn En Yücesini VeRsende A$$aLıktıR...

ßn aSiym Kmséyé byN éymm hRçNm Kmséyi diNLémém ßn ßym séwéRsN ßNi ßöLé séw SwmésNdé Swmé sNki sNLé doqDm ....


]†[Üser!mdeq! LaneT! Sew!oOrum]†[

Can yakan msn nickleri , can yakan msn sözleri
Iyılıqe Dair Herşei Sattım Şeyta'na ††
Yaşıyorm LayLayLom .. Hayat Gelsin vay vay hom.. xD


m0deRn ZamanLarda a$k düttürüdürü müdür? x)


† έmo qirL's | aNti PoP | †


†kanatSz SheyTan xD


SiLdim Hayatımdaki malları .. | ÖnümüzDeki Kolilere Bakıcaz '^ |


nfret oYunnda ßir perde dha :/


• † Drakula'nın Daveti † ..


qripte yasmayan top oLsn diinncee yasmak zrnDa KaLdmmm xS


>>>> ŞuRaMa SaNCı SaPLaYaN Bu RuH HaLi aSıRı DoZ MeLaNKoLi!!!


LauBaLi xD


AşK BaSİtTİr OlUrSa NASİpTR OlMaSsA ....hassddiR xD


hiç bir operatör beni bağlayamaz ki, sensiz hayata...


[ aRKamdaN koRkup kaçTı demesiNLeR diYe yaşıoRum !... ]

24 Haziran 2008 Salı

Kız avatarları


yazılı msn avatarlarımsn avatarları



güzel avatarlarkız avatarları



güzel avatarlarmsn avatarlarıyazılı msn avatarları


Sürekli nick koymamızdan dolayı darılan veya önceden darılmış ziyaretçilerimiz için içinde kız lara özel olan güzel yeni msn avatarları olan bir dizi msn resimleri hazırladık yakında yazılı avatalar da olacak bizi takip edin hayatta moda siz olun ;) buarada yorumlarda nickler yollayan arkadaşlara teşekkür eder yakında yayına girecek olan sistemle onların güzel sözleri de yeni konu olarak yayınlanacak ! yenilikler yaz dönemindede sitemizde tam gaz devam edecek..



22 Haziran 2008 Pazar

En iyi nickler


En iyi nickler , msn sözleri

Aşk yağıyor ßugün,
ßardaktan ßoşaLırcasına.
ßen şemsiye açmışım,
Aşk'tan korunmak uğruna..
SırıLsıkLam Aşık oLmak;
kimin umurunda?(:



*bir daha mı deneyelim dediniz ?
olmaz bayım,
ikinci eli olmaz aşkın !




sinirle topladım
tüm eşyalarını
.......
sakın almaya gelme...
bırak izlerin kalsın bende!!!


Ey ayrılık;
SeN NasL bi$eySn Ki büTn A$kLaRa hakiMsN, akLım aLmıYr.AcaBa Bi KeRe oLsn a$Kta kaZaNabLmK içN
saNaMı a$ık oLmk qeRek??

En iyi nickler , msn sözleri

unuttun mu sende sevmelerimi
alışabildin mi bensizliğe
söküp atabildin mi kalbinden..
yok muyum artık sende?..



hayat bana gıcık kapıoo bnde ona!!

вelĸι prenѕeѕιм нayaттa,вelĸι ĸül ĸedιѕι
neyιмe lazıм
ĸralιçelιĸ ѕaçıмda вιr тacıм вιle yoĸѕa




sen nasıl kurtuldun ey yar
aşkın elinden..
anlatta ey yar
bnde firar edeyim..



“Adam gibi” sevmenin yasaklandığı bir yerde, ne kadar çok seversen o kadar acı çekersin.
Ve sevdiğin için kıyamazsın.
Ama sevdiğin için kıyarlar sana...




Olaki yürürüm bir başka aşka
Ya da yürürüm mavi olmayan bir gülüşe
Unutmaki tek aşk olduğum sensin
Aşık olduğum değil.......


кαριℓмα яυzgαяιмα иєzℓє σℓυяѕυи...



yoksun artık yanımda aman çokta umrumda

hadi kurtar beni yine eskisi gibi...

20 Haziran 2008 Cuma

Milli takım nickleri


Milli takım nickleri , msn nickleri ,nick sözleri

Gülben Ergen Milli Takım Avrupa sözleri

{Bir arapas, ceza sahına, şut, goool. Top ağlarda, bir sıfır öne geçiyoruz}

La La la la Laa
Gol Gol Gol La la la la la la

Yaz, hadidi! Yaz!
Yaz futbolun tarihini
Kupaya giden bu yollarda inlet yerleri gökleri
Gol! Haydi, gol gol gol!

Türkiyem göster kendini
Tek yürek olduk yanındayız
Durma coştur, gönülleri.
Milli takım nickleri , msn nickleri ,nick sözleri
{Rap: İmkansız gelen zaferlerle doğdu içimizdeki tek bir aşk
İnançla kazanılacak zaferlerde mutluluktan akacak her bir yaş
Helal olsun
Feda olsun
Kupalar ay-yıldıza yar olsun, var olsun
90 dakika bütün sahalar Avrupa’ya dar olsun}

Avrupa duyacak Türklerin ayak seslerini
Herkesler soracak büyük şampiyonun ismini
Av ru pa dikecek bizim gibilerin heykelini
Bütün dünya görecek Türkiye’nin gollerini..

La La la la Laa
Gol Gol Gol La la la la la la

Yaz, hadidi! Yaz!
Yaz futbolun tarihini
Kupaya giden bu yollarda inlet yerleri gökleri
Gol! Haydi, gol gol gol!

Türkiyem göster kendini
Tek yürek olduk yanındayız
Durma coştur, gönülleri.

{Rap: İmkansız gelen zaferlerle doğdu içimizdeki tek bir aşk
İnançla kazanılacak zaferlerde mutluluktan akacak her bir yaş
Helal olsun
Feda olsun
Kupalar ay-yıldıza yar olsun, var olsun
90 dakka bütün sahalar Avrupa’ya dar olsun}

Avrupa duyacak Türklerin ayak seslerini
Herkesler soracak büyük şampiyonun ismini
Av ru pa dikecek bizim gibilerin heykelini
Bütün dünya görecek Türkiye’nin gollerini..

18 Haziran 2008 Çarşamba

Şekilli nickler


Şekilli nickler, msn iletileri , modası geçmeyen sözler

çhokta tınNN triBüne WıNN WıNN...!

2 dK DeliKanLı oLun PaRaSı NeYSe VeRiRiM

ßu мuduя ßaηa яєωa qöяdüğüη ?! кiмSєLєя вiLмєS, ßu ßiя кöяdüğüм !


€limde Bir Kitap Sayfası İsTe Hayat, Tek Tek Çeviriyorum Hepsi Bayat..!!

$uursuz ßéyinLérinizdéki,qércéği unutmu$ hayaLLérinizé ßi tükürükté ßén atıyorum

SaNa Dü$eN Susmak ÇeNeNi YoRMa SaYGıLaR.!!!


Beni Kimin NeReSiNe taKtĞı öNELi AsıL öNeMLi OlAn bnm KiMi nEReMe tAkTıĞıM


HaYaT YeDeK oYuncuLarLa DoLuDuR ... !
ßo$aLan YeR Her ZaMaN DoLDuruLur ... !



insan maskeleri o yüzsüzlüğünüze hiç yakışmıyo !!..

SırıtıYorUM yüsüNüze nefretiMle

ĐokunuŁmâmış ĐüşŁérim Vârdı ßénim Кimséyé §öyŁémédiqim ..
Vé Кimsénin ßozmâsına Ĭzin Vérmédiqim ĐüşŁérim Vârdı .. Ĭçindé §én 0Łân Ẵmâ
§énin ßiŁé ßiŁmédiqin, ĐokunuŁmâmış, КirŁétiŁmémiş , ßozuŁmâmış ĐüşŁérim Vârdı.
ßéni ßu Кâdâr MutŁu Єdén 0nŁârdı ..


Şekilli nickler, msn iletileri , modası geçmeyen sözler

Ήéя Кâяéѕi
گiуâнâ ฿σуâимιş ฿iя ฿υŁмâcâуιм.
Çözмéуé ÇâŁιşтιкçâ Ĭçiмđé КâуЪσŁυяѕυи!

Hep böyleydin sen..Ruh çatlağıdan binbir renk sızıyor yine..



Kendi Ellerimle Çizdiğim Bir Ayrılık Tablosuna ...
Çaresiz ''Çare''Lerimi Sığdırmak
Ve Bir Türlü Tüketemediğim Sensizliğin
Mürekkebini Uğrunda Harcamak Mıdır Aşk..?

İçtiqim biraydı hayalin

Yakar bir siqara biterim ..! Dumanında yitip qiderim ..

Yedi rengi görmeyen bir çocuktum büyüdüm
GöLge gibi bedensiz bir hayata büründüm
İnsan yüzü görmeyen bir diyara sürüLdüm
Yarını hiç biLmeyen bir dündüm bir bugündüm
Hayat çok güzeLdi durduk yere üzüLdüm
Her doğum günümde neden bir yaş küçüLdüm?



Sen benim eksik yanımsın.. . eksiLen yanım.. şizofren yaLnısLığım

Senden Korkum Olmasa Kurşunu Kafama Ellerim Hediye Alır ...
Anlaman Zor ya " Neyse " Ahım Gider.Vahım Kalır ...


héRkés inSanLıqı déqi$tirméyé çaLı$ıyor kimSé kéndini déqi$tiRméyi akLındaN qéciRmiorR..!


baSit biR inSan zaManı nasıL öLdürceeNi déqéRLi biR inSaN da naSıL kazaNcaqıNı düşüNüR.!

17 Haziran 2008 Salı

Yalnızlık msn nickleri


Yalnızlık nickleri , msn nickler, nick iletileri

siz hiç makyajsız palyaço gördünüz mü?
ben her gece aynada görüyorum...! ! !



YaşadıkLarım bir masaLdı yiné... KurdukLarımsa hayaL...


Düşünméktén utanmıyorsan, söyLéméktén dé utanma!


oyunlarım umutlarım düşlerim vardı
hepsi birden yarım kaldı
maviye boyadığım gökyüzüm vardı
kuşlarımı kimler çaldı??


sen ışığını arayan güzel günebakan
ben tozuna dumanına hasret bir enkaz
..



Gözlerimi kapatınca kurduğum hayaller rotasını şaşırdı zaten sevgili.
Olur olmadık zamanlarda, olur olmadık bir şekilde karşıma çıkıp, geldim diyebilme ihtimalini düşünüyorum.


Yalnızlık msn nickleri , msn nickler, nick iletileri
AşK bana 1 beden büyük mü geldin ?!



Kendi Ellerimle Çizdiğim Bir Ayrılık Tablosuna ...
Çaresiz 'Çare''Lerimi Sığdırmak
Ve Bir Türlü Tüketemediğim Sensizliğin
Mürekkebini Uğrunda Harcamak Mıdır Aşk..?




Yedi rengi görmeyen bir çocuktum büyüdüm
GöLge gibi bedensiz bir hayata büründüm
İnsan yüzü görmeyen bir diyara sürüLdüm
Yarını hiç biLmeyen bir dündüm bir bugündüm
Hayat çok güzeLdi durduk yere üzüLdüm
Her doğum günümde neden bir yaş küçüLdüm?



Küflenmiş ruhum unutmadı, unutmadı seni haLa ..!


Karmakarışıklaşmaktayım...!




Bir bavuL doLusu cümLe var defterimde...
Yara bandı tutmayacak kadar derin tümceLerim..



// ђéя séçίş, bίя ωazqéçίşтίя..!! //


єνєтℓєяιм уαℓαη αℓαуιηα ѕℓм χ)




.... Sorry I Love You ....

15 Haziran 2008 Pazar

Damar nickler


Damar nickler , msn nickleri , üzüntülü sözler

^ Meğer herkez tanışıyormuş mutlaka gerçeğin ta kendisiyle..insan bunada alşıyormuş,dayanıyormuş tüm gücüyle...^


Hepinizden Uzakta KaLmak..
SaLakLıkLarınızı Uzaktan İzLemek..
O Kadar EğLenceLi ki.!
Sizsiz Hayat O Kadar GüzeL ki.!




^beni kimler sorduysa sizi görüp , gülüp gitti dyin...




Ufak Tefek İnsancıkların,Kalın Kafalarının İçindeki Minik Beyinleriyle Ürettikleri Basit Eleştirileri Görmücek Kadar Körüm!Duymucak Kadar Sağırım Eleştirsene
Gören??
Duyan??
Sizi Takmak Mı ?? Ahaha Düşünce Kirliliğisiniz,Alaylı Gülüşlerimin Nedenisiniz



Damar nickler , msn nickleri , üzüntülü sözler



Ölüm gerçekse yaşam yalanmı ??
Yaşadıklarımızın yalanının farkında olsakta olmasakta,
Hüsranla yaşayanların kefaletini kim ödeyecek ?
Bizlere hesap verilmesi gerek !




Kendime zarar verdim acı duymadım.
2 karar verdim ama başaramadım.
Birisi ölmekti bocaladım olmadı.
Birisi yaşamaktı yaşayamadım


Rengarenk tonLarda perdeLerLe
örttüm geceyi artık gece de rengarenk



adımı tükürün azınızdan çiğnediğinz yeter !
Nefret ettim bazınızdan,dostum düşmanımdan beter.
Kmse kusura bakmasn,ynımda kmse kaLmasın
we kmsede surat asmasın, Lan sen arkadasmısn ?


Damar nickler , msn nickleri , üzüntülü sözler


Bir meLek kaydı qözLerimden ..
Benim meLek oLduğuna inanmak isdediğim asLnda hç oLmamş Bir meLek ..
Bir düş qördüm ...
düşLerde yaşanır bir aşk yarattım.
Düş bitti,qözLerim qerçeğe uyandı !!
Bir aşk çizdim,senary0su Bana ait !!
ParçaLandı düşüp qösLermden ..
Ben yapbozLarda kayboLdum !!!
Şimdi bir umut yanar qözLerimde seni unutmaya dair qerçek aşkı yaşayabiLmeye dair ...

*


beni bitiren
dünyanın içindeki hayat
hayatın içindeki zaman
zamanın içindeki ben !




bi kaç tüp mutLuLuk ekLedim damarıma.artık mutLu oLucam. ^^oLmaLıyım..'



qüzeL qünLükLerim vaRdı..
ve birde günLükLerim kadar qüzeL OLmayan günLerim..

14 Haziran 2008 Cumartesi

Babalar Günü Nickleri


Babalar Günü Nickleri , msn nickleri , nick sözleri

Çok sevdiğim canım babacığıma kucak dolusu sevgilerimi sunar, Babalar gününü kutlarım.

Sen güllere özenme güller sana özensin. Üzme tatlı canını sen güllerden güzelsin. Özgürlük kadar özel güller kadar güzelsin. BENİM GÜZEL BABACIĞIM

Üzerine sabır tohumu ekip sevgiyle suladığın gülünün bilmeni istediği bir şey var. SENİ ÇOK SEVİYORUM CANIM BABACIĞIM.

ATESIN YAKTIGINDAN, GUNESIN HAREKET ETTIGINDEN, GERCEGIN BIR YALAN OLDUGUNDAN KUSKULAN FAKAT BENIM SENI SEVDIGIMDEN ASLA KUSKULANMA BABACIGIM, BABALAR GUNUN KUTLU OLSUN.

Babacığım seni çok seviyorum. İyi ki varsın,iyi ki yanımdasın,iyi ki babamsın. Babalar gunun kutlu olsun...

KOKLANACAK GÜL AÇILACAK GONCA YAŞANACAK HAYAT VE ALINACAK NEFES OLAN SEVGILI BABAM IKLIMINDEN TASASIZLIK SEVGINDEN CESARET VE GÖZLERINDEN ESARET ALDIĞIM GÜNLERI HEP YAŞAMAK ISTIYORUM.
Babalar Günü Nickleri http://guzel-msn-nickleri.blogspot.com sitenizden sizlere..
GELINCIKLERIN EN SADESINE PAPATYALARIN EN GÜZEL KOKANINA GÜLLERIN EN GÜLER YÜZLÜSÜNE BABALARIN EN SEVGILISINE BABALAR GÜNÜNÜZÜ BIR KEZ DAHA KUTLUYORUM.

DÜNYADAKI ÇIÇEKLERIN EN GÜZELI GÜLDÜR GÜLLERIN EN GÜZELI ISE SEN GÜNÜN KUTLU OLSUN BABACIĞIM.

MESAFELER NE KADAR UZUN OLURSA OLSUN SEVGISINI HER ZAMAN ÜZERIMDE HISSETTIĞIM DÜN DE BÜGÜN DE YARIN DA HEP YÜREĞIM KADAR YAKINIMDA OLAN BABACIĞIM SENI ÇOK SEVIYORUM.

SEN ALLAHA DILENEN DILEK GÖKLERE UZANAN ELLERIMSIN SEN GÖZÜMDEN SÜZÜLEN YAŞ DÜŞÜNCEM HASRETIMSIN. SEN ANLATMAK ISTEYIPTE ANLATAMADIĞIM, KELIMELERLE IFADE EDEMEDIĞIM BIRICIK BABAMSIN.

Mesafeler ne kadar uzun olursa olsun sevgisini her zaman üzerimde hissettiğim dün de bugün de yarın da hep yüreğim kadar yakınımda olan babacığım. Seni Çok Seviyorum.

Sen güçlü bir çınar gibisin.. Arkamı ne zaman sana yaslasam sanırım ki dünyayı bile fethedebilirim.. Çünkü bana hep güç verirsin.. Babalar günün kutlu olsun...

Bana yaptığın dünyadaki en büyük iyilik bana dünyanın en iyi örneği olmandır. Babaların en iyisi, bu gün sadece senin..

İlk adımlarımı atarken ellerimden tutuyordun. Şimdi fark ediyorum ki babacığım, ellerimi hiç bırakmamışsın. Babalar günün kutlu olsun..

13 Haziran 2008 Cuma

En Yeni Yepyeni Nickler


En Yeni Yepyeni Nickler, msn nickleri , kişisel iletiler

màdém'Kî $u hàуàTTà YéRi dσLduruLmàyàcàk îηSàn yσK σZmη éSkiLéгé sLm y£niLéяé ĐéVàmM(...)

Rockcu Çocuk isyanlarda, Onu paklar Metallica

hoplayaROCK zıplayaROCK inanaROCK coşaROCK e birazcıkta matROCK dinlemek lazım ROCK

нєя кαяєѕι ѕιуαнα вσуαимιѕ вιя вυℓмα¢αуιм. çözмєує çαℓιѕтιкçα, ιçιм∂є кαувσℓυяѕυи

ŇέFŘЗ†э §ëvĢįDeN DãĤā çǿΚ ίήǻЛιЃІМ çūŅκű δĒvĢΪήίΠ ŚǻĥΤ∑ѕї όĻŲŗ äΜä ΠēƒŖε†ій ДδŁД . . .

Elmada dolaşan kurt hikayelerimi yemiş,gözlerimin boyası akmış ağlarken.Benim filmim renksizmiş...Yağmuruma yanmış acının iklimi,kalbim merdiven boşluğunda asılı kalmış...

hαчαтιмdαn qїdεnLεя..ßїя dαнα qεяї qεLмεчї нαчαŁ εтмεчїn...нαчαтιмα чεnї qїяεnLεя...qїтмεчї dusunυяsεηїz...нїc ßεкLεмεчїη... тαnιмαкsα αмαcιnιz..duяuρ dїnLεчїn... ßαsкαLαяιndαn

* adı hayat olan bir d3nklem kur kafanda, sonucunu bulabilirsen ßaaaada haßer ver...{x|0>x<3 } ??
En Yeni Yepyeni Nickler, msn nickleri , kişisel iletiler
*UmrunusDa deiLim uMrumda yoksunuS denqLemi qurdum anLamıyrsunus

eLinde cennet cehnnem oLsa dahi adaletsz oLan hich biseye EGİLMEM..!!

†.tersh hacLıLar yéryüzüne indiqnde,huzur insanLara,acı ceqmek tanrya kaLmısthır.†.//(666) bLoodthirsTy SaTan ..

*rahaTım - rahaT oLun - rahaTsız oLMaM !..|

* вö¢єк σℓмαуι кαвυℓℓєηєηℓєя, єzιℓιη¢є ѕιкαуєт єтмємєℓι∂ιяℓєя

**öZenDiNiss hAAdıMı yaShamaqLa mesgLmmm ...

bitti sNdn nefRet edioRum - anLaki seNi hİç sefmioRum - qöRki seNden bucaq bucaq kaçıoRum.şimDi kuLaklaRını tıKa ! " seNi uNutamıoRum "


*Hayatın anlamı yoktur, olamaz da..

* Melankoli, egoizmin düş halidir.
Sen Benim Adımı Bile Anamazsın...Bırak Dost Kalmayı Sen Benim Düşmanım Bile Olamazsın!!!

*özéйTii àşkLà®__
*Şey.. AJapa faSLadan 2 kanadın vaYsa veYebLymsn ? BenmkiLeyi kıydıLayda

*ß!z! ß!zd€n ßa$ka K!ms€ !Lg!l€nd!rm€z...!! K!ms€de ß!z!mL€ !lg!l€nm€s!n..!! g€r€km€z...!!
En Yeni Yepyeni Nickler, msn nickleri , kişisel iletiler

*birR çıqLıq buLsamM ! hiç sSusmayanN , yaDa biR cümLe beniİ anLatanN !

*ßeni ßendeN bashKa qimSe iLgiLnDrmEZ kiMseDe ßnLe iLgiLnMeSn GreKmes ... xD

*iyLkLerini ßir kEnara atmaDn öNje hayaLLeriNi yık... öL.mL.. ...

*Ruhsal çöküş

*Belki dürüst bir adam olurum günün birinde

*Yaptım Şimdiye kadar eLimden ne geldiyse
*yaŞamıNı YEniDEn yaşayabiLSeyDm...

11 Haziran 2008 Çarşamba

Şekilli nickler


Şekilli nickler , msn sözleri

- Gücün yetmez isinmaya,, hApsoluncA yalnizligA..

-herkezi sevebilirdim SENDEN baslamasaydim

-Düsmani affetmek Dostu affetmekten daha kOlaydiir!

-Tas ve sOpa kemikleri,, sözler iise kAlpleri kirar

-Çok iyi göbek atan kazana ne denir? İyi oynayan kazansın!

-….çσк ѕєν∂ιğιм вιя уαℓαη∂ıη….

-Dunyáá yikilsá üzeriméé, SON SOZUM yine iki kelime /SENI SEVIYORUM\

- UNUTMA her erkegi diz çökturen biir KADIN var!

-OLMAZSA olmazimsin SENDEN baska kimim varkii

- Gitmeem biir yere TAS olup kirilsam BIN kere

-sevmek hayatın ta kendisidir.bedeli onu onsuz sevmek bile olsa...

-Eğer senden ayrılırsam benide yanında götürür müsün??

-Güzel kiz insani mutlu eder,, Kötü kiz ise filozof eder
Şekilli nickler , msn sözleri
-Kadin bir çicektir erkekse etrafinda uçan pis bir böcek

-уüz мιℓуση ∂єƒα ѕöуℓє∂ιм ѕαηα αвαятмα∂αη кσηυş ∂ιує!

-BENİ BOŞUNA ARAMA BEN SENİN TELEFONUNDA DEĞİL KALBİNDE KAYBOLMUŞUM!

-Aşkım var dağlar bilemez, sevgim var kimsenin akli alamaz, bir de sen varsın ya Birtanem dünyada kimse böyle sevemez.

-En büyük delilik değilmii hiiç dönmeyecek olanı beklemek..?!

-ßσğαzıм∂α Ќίℓίтℓєηίρ Ќαℓ∂ığı ίçίη ∫öуℓєηмємίş ßίя ∫üяü ∫öz¢üк Vαя ίçίм∂є..

-Ne zaman duraCak bilmem kafamdAki dönme dOlaplar,,?

-Sen Olmassan bu cAn bAnaa yaramazz!

-yAgmuur oluur üzeriine yAgarim,, yiLan olur mezarina dAlarim [ölsen biLe benden KURTULAMAZSIN!]

-Vicdanı tertemizdi, çünkü onu hiç kullanmamıştı.

-Gel kAlbiimde yAsa valla kira istemem

- Bir gün anlarsın hayal kurmayı; beklemeyi, ümit etmeyi ;)

-Fırtına Ne Kadar Sert Eserse Essin Kayadan Alıp Götüreceği Sadece Tozudur !

-Acilar beni YIPRATACAK ,, mutluluk hep senin OLACAK!

-kaliteni baskasi belirlerse UCUZA gidersin

10 Haziran 2008 Salı

9 Haziran 2008 Pazartesi

Mutsuz ayrılık nickleri


Mutsuz ayrılık nickleri , msn sözleri , nick

Bu yürek ilk sahibinden
Camları kırılmış
Boyası dökülmüş ...
Dışı çizik çizilmiş
otomatik kilidi bozulmuş
Çok saklı gizli yerleri yara almış
Birazda kilometre yapmış.


Artık bitti kendimle savaşım.
Yenildin içimde;
Ben -bir- im artık.
Sen sıfır!
-Biz- bittik artık,
Git biraz da başka yürekleri kır...

GözLérimdé bir fiLmsin. . .
göz çukurLârımdâ uyuyâ kâLmış bir bébéksin;
béndé ninninim, uyu !. . .

Mutsuz sonlu masallar diyarının emekli kahramanı
Mutsuz ayrılık nickleri , msn sözleri , nickler
-Bir çocuğun elinden yeryüzünü almak gibi birşey büyümesini istemek!..
Çocuksam,pek şımarıksam bölmüşler demektir uykumu!..
Kalbim hep haylaz kalacak,
üzgünüm hayat ben büyümeyeceğim. . .

Sén Bânâ Siyâh(ı) Sévdirméyé ÇâlIşIyorsun Bén İsé Séni BéyâzLâr(â) Bürümék İstiyorum Griyi BuLâmIyoruz / BuLurmuyuz..? / BiLmiyorum.. / BiLmiyorum..BéLkidé BiLiyorum(dâ) / BiLméktén Korkuyorum.. / BéLkidé.. BéLkidé.. Néysé Né ÖyLé

Bir melek kaydı gözlerimden…
Benim melek olduguna inanmak istediğim aslında hiç olmamış bir melek…
Bir düş gördüm.
Düşlerde yaşanır bir aşk yarattım…Düş bitti, gözlerim gerçege uyandı..
Bir aşk çizdim, senaryosu bana ait.Parçalandı düşüp gözlerimden..
Ben yapbozlarda kayboldum…
Şimdi bir umut yanar gözlerimde seni unutmaya dair gerçek aşkı yaşayabilmeye dair…


KâŁbimiŋ KırıŁdıqıŋı Görméyé Dâyâŋâmâyâcâqıŋı SöyŁémiştiŋ
Kırârkéŋ GözŁériŋi mi Kâpâdıŋ ¿ ?


YâLân söyLüyorum hér gécé kéndimé,
''Séni sévmiyorum'' néfrét édiyorum diyé,
Oysa yâLânLârım bir kârâbâsân gibi uyutmuyor beni,
biz yâLânız diyé.

8 Haziran 2008 Pazar

Yepyeni msn sözleri


Yepyeni msn sözleri , msn nickleri

Ne Unutacak Kadar Nefret Ettim .. Nede Hatırlıcak Kdr Çok Sevdim ..

KaN ve AteŞ Küfredyor Tüm Masallra Yas TutuYor MeLKLeR KaranlığıMıza Ve Nasırlaşmış YüreğinLe Sen Aciz Dünya...!

Beni kaybedersen bi daa asLa ßuLamassin o aç Gözlü kaLbine Rahat batmasin !


Canım ßiLe emanetken, kayBedecek neyim oLaBiLirki ?

KuzuLar Için Aglayan Kurtlarda vardır Hayatta ...!!!

kendine fazla güvenme ... kendini fazla beğenme ... yıkılırsın günün birinde ...

Siz hiç makyajsız palyaço gördünüz mü? ben her gece aynada görüyorum ..!

Ölünce Özler miyim seni Sen Öldürdün Beni Ama Ben Hala Özlüyorum Seni..

Nefesin Kadar Yakın Olsamda Ben Sana..Yıldızlar Kadar Uzak Oldun Sen Bana ..

Yepyeni msn sözleri , nickler

Ölen Bendim Gidense Sendin !

ßir ÇıLgın Gibi Şimdi Hayatım..Ne Svgim Kaldı ..Nede Gözyaşlarım !

GözLerimdeki Acıyı Cekme Kanına Ruh'un GüLüsümün HayaLiyLe DoLsun..

Sen Sorgularken Beni Kafanda,Ben Gözlerine Bakıyordum KuşkuyLa!Bir Tek Sözün Bağlardı Beni Sana,Oysa Sen Hep Susmanın Koynunda...

sna canımdan can werdim daha ne yapacaktım!

Başarılar Gelir Geçer, Asaletin ßize Yeter Aslanım !

ßu Gençliğim Harßì Yaralı Nitekim ..

Elini SON Defa Yanağıma Koy, İstemiyorsan Giderim..

ELbette beni sonsuza deK sevmek zorunda deiLdin !! Sahibin deiLdim sadece sewgiLindim ..

DertLerLe YaŞamak HayLi Yorucu KaderLe Oturup Zarmı SaLLasam..

KaderimSe Çekerim Çilemse Güler Geçerim ..!

SaNa oLaN GüveniM SonsuZ EğeR YakalarsaM DonsuZ, * SusuZ SabunsuZ

Dünyanın 1000 kahrını çektim Sensizlik Bana Göre Değil Asla Durmadı Gözyaşım Bak Birtanem Gel Başını Omsuma Yasla !

7 Haziran 2008 Cumartesi

Havalı msn nickleri


Havalı msn nickleri , nick sözleri

Dünyanın merkezindeyim.
Etrafımdaki binalar kutu kutu pense oynuyor,
Güneş yağ-bal satma gayretinde elinde buluttan mendili.
Eğlenemiyorum.
Çocuk değilim.


.. LânêtLênmiş bêdênimin kutsâL küLLêrindê ..
.. Kâyıρ ruhLâr kêndiLêrinê bir yoL buLuyor ..
.. GünâhLârım intihâr süsü vêrmişkên sâģımdâki mêLêĸLêrê ..
.. Hêrbiri cêhênnêmdê bênim için duâ êdiyor


| . . Ağlamakla başlar her şey, bağlamakla gelir gerisi Taze derisi al nesnesi oluverir tek kötekte
[ Tımarı bilir insanoğlu Yazık, bir kazık ]
Pasaporttur diğerlerine temsilen Eğerlerini kim tutar,e kim batar
Güneş satar tüm değerlerini
3 kuruşa kalleş doğanlar, kalleş ölür . . |



Canini Yakack Eller Uzatiyolar İnsanlr.KaÇ RÜyani Yakaladn? Ben BİKaÇini Ama Soyut.
Kolunu Jİletİn KeskİnlİĞİyle Keser Bİrİsİ Yazar Koluna, Ben VÜcudma DeĞİl Yapraklarima Yaziyorm.
Ben Hep O KÜÇÜk ÇocuĞu DÜŞÜnerek Yazıyorm

Havalı msn nickleri , nick sözleri

HİÇDe Mutlu DeĞİldİ Ve Ayna KarŞisnda Çekİngen ,SahİplİĞİ Zayif 1 Bedene SiĞdirilmiŞ GÜÇ
BurnuMu SÜrtmektn, İyİnİn Kokusunu Almam GÜÇ.
Turnanin GÖzÜndn Vurmak İÇn Zamana İhtİyÇ VarmŞ
Hedefm BaŞkalarininDa HedefİymŞ ,
NeymİŞ İŞİm 'ZormuŞ'


" HaLa Küçük ßir Kız Çocuğuyum "
HaLa Yüksék Sésé KırıLır, HaLa KoLumu Sértçé Tutarsan AğLarım
ßana PahaLı ŞéyLér ALma ELma Şékériné ßayıLırım Né OLur Tut ELLérimi
YaLnızLıktan Korkarım Çok Canım Acıyor SöyLé Géçér Mi?
Né Kadar ßüyüméLiyim ?
Uyusam ßitér Mi? ßu GözyaşLarı ßaLıkLara Yétér Mi?
Küçük Dünyam ßu Sarsıntıya Dirénir Mi?

6 Haziran 2008 Cuma

Güzel kız avatarları


güzel kız avatarlarıgüzel kız avatarları





güzel kız avatarlarıkız avatarları



kız avatarları


Herkes nick'lerin yanında ek isteklerini belirtmişti bizde kayıtsız kalmayalım dedik ve herkesin beğendiği emo olarak adlandırılan güzel kız avatarları msn avatarları nı koyduk. amöa gerçekten ben bayıldım siz ne dersiniz bilemem bunların devamı da yakında gelecek ;) bizi izlemeye bizle kalmaya bir numara olmaya devam edin !

4 Haziran 2008 Çarşamba

Saçma msn nickleri


saçma msn nickleri , nickler , kişisel ileti sözleri

Saçma sapan dünyanızda devam edin çoğalmaya


qittim dié yüzünüz qüLmésin warLıım yétér huzursuzLua



вiттi мiiİ SöLićєqLєяİη .. Sєη ωє qєяєqSiz тüм ćüмLєLєяİη

üς кuяuşLuк нєωєSiiмdii яєziiL γüzüηü qöямєк.!

İчi niчεtlεяiмi мε$gule ωεяdiм...

вuqüη кaLвiηє кaς qiвi qiяdi єη Sση кσηuк ???


Geçmi$imi çöpe Attmı..Karı$tırın özenTiLEr xD

BedeLini YüreğimLe Ödediğim En Masum Günahımdın...

Tek deRdm mutLu sonLaRı masaLLaRın...

aLısmak Ve kaYßetmeK...!!

''YaLnısım Y**murda ßu sokakda éLımdé Pémßé ßır sarap Sarkı SoyLésém KaranLıkda **Larkén? '' =]

$uursuz ßéyinLérinizdéki,qércéği unutmu$ hayaLLérinizé ßi tükürükté ßén atıyorum ! (;



msn nickleri , kişisel ileti sözleri


ßisDé nuMaRa ßoL RahaT oL KénDini KasMa !!

SonDunuS,,KorKtuNus,,siS yOqtuNus !!

Pas wéR,şuT çéK,KaLéyé aßaN,,AmaN yıKıLma ROCK ßaßaN !!

2 Haziran 2008 Pazartesi

Aşk nickleri


Aşk nickleri , msn nickleri , msn sözleri

ben şahadet ederim ki; aşk'ın ispatıydı varlığın! sen gittin!ve senden sonra hiç kimse hiçbir dilde anlamadı beni...


“bana müsade, sana rast gelsin” budur hikayemiz...


sussam yalnızlık, konuşsam ayrılık, dönsem yıkılış, dönmesem yok oluş…


şimdi ben susuyorum, yalnızlığa talip.. sende sus bana sus ki, bir daha ölmeyeyim..


Ardımda kanlı cam kırıkları ve ıslak hüzünlerde büyütülmüş o kadar ayrılığım var ki, suskunluğuma kilitlediğim...


Öylesine sahipsiz....

Aşk nickleri , msn nickleri , msn sözleri
İşte bütün umutlara havlu attım gidiyorum...


İçimde geç kalmışlığın çaresizliği çocuklar gibi ağlıyorum...


Bu gece
; kırılgan düşlerimin koynunda sabahlayacağım...



Tenimde susuzluktan kurumuş, elbiseleri yırtılmış, öfke kanamalı aşk sözcükleri kazılı...


Aşkı bana anlatmayın aşksızlığı yaşadım aşk kokulu bulutlarda…


Ve gel gör ki her damla gözyaşımda yine seni arıyorum...


gelen gider, makbulüdür kısası ziyaretin…

Aşk nickleri , msn nickleri , msn sözleri
Denize kıyısız durgun ırmaklar akıyor gözlerimden...


Çatlarken sevimsizliğin ardamarı, acemi bir işkenceci kesiliyor hayat...

1 Haziran 2008 Pazar

Ölüm nickleri


Ölüm nickleri , kişisel iletiler , msn sözleri

öLüм öиcєsi yorguиLuк vαr gözLєriмdє?.göLgєм вiLє вoğмαк içiи fırsαт кoLLuyor


Siz entel dantel işlerle uğraşırken biz arka sokaklarda racon kesiyorduk

Seviyorsan yanımda kal sevmiyorsan ufaktan ufaktan yol al


Hачатιи Ѕоиυиа 5 каLа , GэL Dэŝэм • Gэl¡я міѕіŋ???

HaYaTıMıN GeRÇeK öYKüLeRiNe aYRıLaN Bi FiLMiN SouNTraCkiNdeiM.. ÖyLe BiR aN YaŞaDıMKi CeNNeTiDe HiSSeTTiM CeHeNNeMiDe...

Nereden bileceksin silaHıMıN şarJöRüne mermi DiYe SeNi KoYup DeFalArCa KaLbiMe SıKtıĞıMı???:

O melek yüzün, benim güleryüzüm.
Şimdi geçmişim hüzün, sensiz yaşanmış her bir gün...
Senden başka, artık düşemem aşka.
Ölüm nickleri , msn nickleri , nickler
dönüşü yoq geLemem artıq geLipde seni ßuLamam artıq ßıraq ßu sevda ßöyLe kaLsın kadere isyan edemem artıq

SiGaRaNıN uCuNdA AşKıN tÜtEr Bu AşK aNcAk MaHsErDe BiTeR BeNdEn BaSKaSıNı SeVeRsEn SeVdİğİnİn KoLLaRıNdA GeBeR.........

aLoNe DaNcEr PuPpEt

╔╗ ♥
║║╔═╦╦╦═╗
║╚╣║║║║╩╣
╚═╩═╩═╩═╝
coca cola reklamlarındaki penguen gibisin.Dört kapak versem gelir misin ?..

♣▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒♣
.......DÜş pé$indeySén düŞ pé$imé...

**Nikahına beni de çağır Asuman istersen yaparım sana pansuman bu adam kim diye soran olursa dersin sıvacı Osmannnn :d:d:d

ºº¢ığLığım boğâzımı késti, kânâ(yâ)mâDım
-dé hâLindéyim âcıLârın.º

msn nickleri, nickler