Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Ekim 31

acılı sözler

SaNMaki HaLa SeViYoRuM SaNMaki HaLa ÖzLüyorum Sad€c€ KuLaqınaa $u iki keLim€yi FısıLdamak İstiyorum Canın Ceheneme

Ne kimseЧe Kendimi Tanıtmak Gißi ßir Derdim! Nede Kimsenin ßeni Tanıması Gißi ßir Lüksü wardıR

ßana a$k nedir diye sormayın..1 kere ya$adım 1 daha ya$armıyım biLmeyenLerdenim.

AnLadım S£ninki Aşk D£iL H£w£sTii..İşin AsLı B£nd£ SakLı S£nd£ki SahT£siydii!

Senin İçin warmıydım Yokmuydum..Az mı Cokmuydum??..



3 YanLısın 1 Doqruyu Götürdüqü Şu AptaL Hayatta Ték Doqrum Kéndimim ALayınız GéLsé Götürémézsiniz

qeCici Asma ßeni..KaLıcı ÖLdür ßoyNumun İzi qaLsn Yüreqinin İpinde..

^^ÖLümm..^^Ayıkken qELme Kapıma..Dönerim ßeLqi qirdiqim yoLdan yine Cıqar ßiriLeri,DostLarım Tutar ßeni.Kafam qüSeLqen qEL aL qötür ‘ßeni’…


Asq ßumu Acı mı AcıTırmıı..Asq ßunu ßana yhabmaya meCßur mu?


Aşk mı dedin bana saçmaLadın...Seni sewiyorum diyene inanma yoL wer...Beni en son bırakıp qidende beni herşeyden çok sewerdi boşwer..!




уαzмαq ιѕтєяιм α∂ıмı ∂єƒαℓαя¢α..∂υ∂αкℓαяıмℓα ∂υ∂αкℓαяıηα..

єℓℓєяιη єℓℓєяιм σℓ∂υqυη∂αη вєяι вєη кєη∂ιм ∂єqιℓιм ѕєωqιℓιмм..

нαℓα кü¢üq вιя кız ¢σ¢υqυуυм нαℓα уüкѕєк ѕєѕє кıяıℓıя нαℓα кσℓυмυ ѕєят¢є тυтαяѕαη αqℓαяıм... :



[ Sєn Dσqяυ Bєn Bαуαqı YαnLış ''Bαу DσqяυуLα'' ''Bαуαn YαnLış'' ]

[ Düиуαdα hєяkєѕє иαѕiρ σLмαм bєи...ALLαн'ıм bєиi ѕαиα bαqışLαѕıи. xD ]

Şimdi ikimizinde qeCeLeri Coq farqLı..ßirimiz ßasını yastıqa koyuyor.ßirimiz ßir yaßanCının Omzuna..We iqimizDe Deqişiq ßasLıorS qüne..ßirimiz uyqusuZ qaLmı$..ßirimz yarin koyNunda..

KimSe Duymuor qürmuor biLmior..DoqunSaLar Hüznüme..DöqüLeCeimm ParCa ParCa…


AwucLarımda Hüznüm Sana qeLmekteimm Senden ne Bir ömür İstiormmm Fakir yüreqime Feda EdiLiceq ..Ne De ßir Ten DiLiorm AcıLarmda Heba EdiLeceq.SAdeCe ^BenLe^ ßasLaıpp ^SenLe^ ßiten CümLe Sana qeLiorqen.. Yüreqinde ‘’ßir CümLeLiq Yerin’’ War mı..?

ßuquLU CamLardaqi SözLer qißisin.NefeSim oLmadan Sen ßir HiçSin..

SeSSiz oLmaq SenSiz oLmaq Kadar Zor DeqiL..AsıL Zor oLan SenSizLiqinnn SeSsizLiqinii DinLemeq..


Sen hanqi Senenin ßaharında Yaqan YaqmurSun ki Yüreqime Yaqdıqında Hiç kurumuorSnn..

Hep Sesine ßir KuLaC qaLa BoquLuormm..ßiLmem SEnmi Erqen Demir aLıosn ßenmii qeC qaLıormm..?

Weresiye vicdanLar SaTın aLıorumm.. DüşLerm ifLasın eŞiqinde..Aşq HırSızına CıqmıŞ Adım..Ruhum yer yer haCizLerde.. qözLerimm karanLıqa mahqumm.KaLbime müeßßet weriLdi.

Acılı msn nickleri , acılı sözler

1 yorum:

Adsız dedi ki...

acılı ama ne acılı helal olsun sözleri bunlar tebrikler