Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Ağustos 21

Sevgili nickleri

Sevgili nickleri , sevgi msn nickleri , nick

öLüm Sana yakı$madı ße sevgiLim..



ßiiiidaa qLSém $u Dünyayaa yiné Sénii sevéRdim ßu aŞqla . .


Döndüm kendime
Sordum bin keRe
HayaT nie böLe!?!




KenDi dünyamDa yazDığım
hayaLLerLe süsLü bi masaLdı bu...
herşey biTTi ama kaLbim unuTamıyor
onu



ağLamakTan gözyaşı kaLmaDı...
derdimi kimseLer anLamaDı....




çek giT yüreğimDen Sende...
ardına bakmaDan
Sessizce...


[[Ben Seni DeqiL Can Alıcıyı kaybeddm]]
{{{}}}Aç kulağını bak gözlerime dinLe son kEz SewiYrdm Shenii

arkadaşLar sürekLi nick ekLemekteyim yani eLmden qeLdikÇe bakmak isterseniz haberiniz oLsun dedimm

Sevgili nickleri , sevgi msn nickleri

Hayatının résmini yap dédi
ßana ßiri.
Vé siyahtan ßa$ka rénk vérmédi.


ßedenLeriyLe aRqamda ßıraqDıqımın - yaTağını ısıTıR !


Kimler aldıysa bulup sakın geri getirmeyin
Beni kimler sorduysa sizi görüp gülüp gitti deyin..



*-Küçük BiЯ Kız Büyütmü$tüm Bén içimde Kaybettim $imdi Onu BiЯyerLeЯde... Yok'yЯé


Koy masaya yUregiNi ve cek Git..



Bıraq her$eyi beniMm UstuMe eLLeriniHayaLinikokuNu...KorkuLarıNı ÖzLedigin Herseyi Bırak
[ruYaLarıMa]

Kime ne ki ben kimim?..
Nereye yürüyorum?...
Gönlümün bahçesine günde kaç çiçek dikiyorum ?...


Düşündüm, ikimizin Çözümü Yok ! BuLdunda AnLatacak Yüzün mü

Y.O.K




Hadi topla Bedenimi Ruhum….
Kalk Gidiyoruz…!





Buharlaşmayan sevgi istiyorum .

2 yorum:

Adsız dedi ki...

idare eder

Adsız dedi ki...

facebook için birerbir güzel aşk sözleri