Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Ağustos 24

Saçma msn nickleri

Saçma msn nickleri , saçma nickler, msn avatar

konuŞurum - boş oLmaz.
saÇmaLarım - hemde nasıL !
süsLüyümdür - sorma qiTsin xD
sevioRum kenDimi - aa senDe mi xD




Renqarenk
anılarım vardı*



3-5 tαηeηiηizi seviyoяum..
ßαzıLaяıηızdαη ηeFяeT edioяum..
ßi çoğuηuzsα uмяumdα ßiLe deiL !





Taş DuvarLar Ördüm Yine Etrafıma.
Kimseyi KaLßime Almaz Oldum*



Kafamı ßozma !
AkLını aLır,
éLine veririm.
AkLın éLinde,
yoL veririm !



".. Sözler toz pempeydi
Susmalar uçuk mavi .."



Ama benim uçmam gereeek istemiyorum ders çalışmak !

Boynu bükük solmuş bir çiçek gibi,

Mutsuz

Renklerini kaybetmişçesine,

Umutsuz

Hayal edemeyecek kadar,

Yalnız

Sevilmeyen bir,
Kimsesiz



SensizLik kanıma karıştı . .
Gücüm kaLmadı komadayım..










ηiγє вaηa hєя şєγ кσякu hєя şєγ тaSa
ηє qєćє ηє qüηdüz кaγqıSız
ηєdєη вüтüη γσLLaя кaяaηLığa
qєćєLєяiм uzuη ışıкSız
aşк γaяı γσLda кaLdı ηєγLєγiм
кσякмuγσяuм вєη вuγuм вöγLєγiм
γaяıηLaя кadaя γaкıη iςiмdє Fıятıηa
вu daLqaSız dєηiz duяquη aLdaтıя iηaηмa
γaSLaηıp quяuяuмuη кaмвuя Sıятıηa
кєηdiмє яağмєη duямaм вaSaя qidєяiм..
Saçma msn nickleri , saçma nickler






herkezin ßiraz faiLi oLduğu...
mechuL ßir cinayetim $imdi...


Gitme ruhum Sen yokken...
hiCran dü$er ßu $ehre...


yağmuru yanmı$ acının ikLimi...
kaLßim merdiven ßo$Luğunda
asıLı kaLmı$...!

$imdi her$ey anLamSız,,
ßomßo$ oLacak ßiLiyorum ...!


Son Sözüm ...
ßen SenSiz ßu ömrü ,,
iStemiyorum ...!.


yüreğimde gecikmi$ ßo$Luk,,
eLLerimde eLLerinin izLeri...


heSap ßöyLe ßitSin..
heLaL ettim hakkımı
nefretimSin ..!


tüm karanLıkLar Sizin oLsun..
Gerçek karanLığı gözLerimLe anLatıyorum ..!


Sen gözLerimi yağmurLara emanet edip ,,
ßaharLara geLin gittiN ..!


eLLerimi tutamayaCak kadar yaSak..
GözLerine ßirdaha ßakamayacak kadar ,,
haramSın ßana ..!


Git ! ardına ßakma..
Gözya$Larımı siLerim Sonra..!


hep yanLız yürüdüm ßen..
karanLıkta hep ßu sokakda ..!


yanıLgıLarımı yüzüme vurmayın ..



dü$künLüğümü yağmaLa..
içimdeki terk ediLmi$ cocuğu vur ..!



Sevmiyorum artIk yanLız geceLeri...
hiCmi özLemiyorSun ßeni?
vicdanSız SerSeri ...


ßirkez daha anLayacağım...
ßenzemediğini..
hayatın masaLa ...!


kanım cekiLiyor dostLar...
ayrıLıkLarın en dokunuLmaz
$ahidiyim..

0 yorum: