Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Temmuz 17

Meleklerle ilgili msn nickleri

Meleklerle ilgili msn nickleri ile karşınızdayız, melek sizce sadece bayan midir yoksa erkekte var mıdır hani hep filmlerde bayan gösterirler ya :) wampirler bile bayan ya :d neyse uzatmadan ben nickler e geçelim :)
MeLekLer ağLamaz dersiN
AğLadıM../..
SöyLemiştim;
Ben meLek değiLim..


ilkelerin olacak.
Seni satın alamayacaklar.
Aptalların uydurduğu
atasözlerine inanmayacaksın:
''Paranın satın alamayacağı şey
yoktur.''
''Herkesin fiyatı vardır.''


Vakit varken tomurcukları topla, zaman hala uçup gidiyor ve bu gün gülümseyen bu çiçek, yarın ölüyor olabilir!


çocukluğumu arıyorum!
Hayallerimin bedenlerinden çıkıp giden o saf ruhları ..


Kafamı bozma,Aklını alır,Eline veririm, Aklın elinde yol veririm.


Meleklerle ilgili msn nickleri,msn nickleri ,nick
Yazık.!
kaybettik bi insanı daha az önce.



Öyle bir gittin ki benden, bu yürek buna hiç inanmadı...



Sancısı boğazımda dikenli tel örgü misali..
Kanıyorum..*



...aşk dersem çık, ayrılık dersem çıkma..

dedim../..çıkmadın
aşk bitti..



Anlatamadigim birseyler var,*
*Hep baska baharlara biraktigim.
*Ucurumlari tam a$arken,
*Kiriliyor kanatlarim.**



Satılık topraklarda satılık kahramanlar,
Satılık krallarıyla satılık soytarılar..



Hatırlanacak Güzelliklrin Belirsizliğinde
Geride Ne Bıraktığını Bilememktr Ayrılık xS

3 yorum:

Adsız dedi ki...

pek de güzel sözler deil daha ii olabilir

Adsız dedi ki...

YA BUNLARIN MELEKLERLE İLGİLİ OLMASI GEREKMİYOR MU?? :@

Adsız dedi ki...

bencede yaa bunların melekle ne alakası var ama fena deiller :s