Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Haziran 11

Şekilli nickler

Şekilli nickler , msn sözleri

- Gücün yetmez isinmaya,, hApsoluncA yalnizligA..

-herkezi sevebilirdim SENDEN baslamasaydim

-Düsmani affetmek Dostu affetmekten daha kOlaydiir!

-Tas ve sOpa kemikleri,, sözler iise kAlpleri kirar

-Çok iyi göbek atan kazana ne denir? İyi oynayan kazansın!

-….çσк ѕєν∂ιğιм вιя уαℓαη∂ıη….

-Dunyáá yikilsá üzeriméé, SON SOZUM yine iki kelime /SENI SEVIYORUM\

- UNUTMA her erkegi diz çökturen biir KADIN var!

-OLMAZSA olmazimsin SENDEN baska kimim varkii

- Gitmeem biir yere TAS olup kirilsam BIN kere

-sevmek hayatın ta kendisidir.bedeli onu onsuz sevmek bile olsa...

-Eğer senden ayrılırsam benide yanında götürür müsün??

-Güzel kiz insani mutlu eder,, Kötü kiz ise filozof eder
Şekilli nickler , msn sözleri
-Kadin bir çicektir erkekse etrafinda uçan pis bir böcek

-уüz мιℓуση ∂єƒα ѕöуℓє∂ιм ѕαηα αвαятмα∂αη кσηυş ∂ιує!

-BENİ BOŞUNA ARAMA BEN SENİN TELEFONUNDA DEĞİL KALBİNDE KAYBOLMUŞUM!

-Aşkım var dağlar bilemez, sevgim var kimsenin akli alamaz, bir de sen varsın ya Birtanem dünyada kimse böyle sevemez.

-En büyük delilik değilmii hiiç dönmeyecek olanı beklemek..?!

-ßσğαzıм∂α Ќίℓίтℓєηίρ Ќαℓ∂ığı ίçίη ∫öуℓєηмємίş ßίя ∫üяü ∫öz¢üк Vαя ίçίм∂є..

-Ne zaman duraCak bilmem kafamdAki dönme dOlaplar,,?

-Sen Olmassan bu cAn bAnaa yaramazz!

-yAgmuur oluur üzeriine yAgarim,, yiLan olur mezarina dAlarim [ölsen biLe benden KURTULAMAZSIN!]

-Vicdanı tertemizdi, çünkü onu hiç kullanmamıştı.

-Gel kAlbiimde yAsa valla kira istemem

- Bir gün anlarsın hayal kurmayı; beklemeyi, ümit etmeyi ;)

-Fırtına Ne Kadar Sert Eserse Essin Kayadan Alıp Götüreceği Sadece Tozudur !

-Acilar beni YIPRATACAK ,, mutluluk hep senin OLACAK!

-kaliteni baskasi belirlerse UCUZA gidersin

3 yorum:

Adsız dedi ki...

eth coq gusel seyLer var saqolun

Adsız dedi ki...

nickler çoooooooook hoşuma gitti

Adsız dedi ki...

msn nicklerim:
1: 3 KuRuŞlUk İnSaNa 5 KuRuŞlUk DeĞeR vErİrSeN,fAzLaDaN vErDiĞiN 2KuRuŞa SeNi SaTaR!!!!
2: RoCkCu OlUp KaFaNı SaLlAyAcAğInA RAPÇI OlUp DüNyAyI sAlLa!!!!
3: ZaFeRe HiÇ bİr ZaMaN çİçEkLi YoLdAn GiDiLmEz
4: SeVmEk ÖlMeKtİr BeNcE; bEn De SeVmİşTiM öLmEdEn ÖnCeE!!!!
5: ©º°¨¨°º©©º°¨¨°º©Bu AşK bİtMeZ©º°¨¨°º©©º°¨¨°º©
6: AşK; bİrBiRiNe BaKmAk DeĞiL,bİrLiKtE aYnI yÖnE bAkMaKtIr!!!!
7:ArAda KeMeRiNi SıK dA O sAhTe KiŞiLiĞiN dÜşMeSiN!!!!
8: MeZaRcI bAnA öYlE bİr MeZaR kAz Ki AlEmE iBrEt OlSuN;üZeRiNe ÖyLe BiR yAzI yAz Ki SeVdİğİm OkUdUkÇa KaHrOlSuN!!!!
9: DüNyAdA iKi TaNe GÜL OlSuN;bİrİ kIrMıZı BiRi BeYaZ.SeN bEnİ tErKeDeRsEn KıRmIzI GÜL sOlSuN,bEn SeNi TeRkEdErSeM bEyAz GÜL KeFeNiM oLsUn!!!!

GÖZÜNÜZ NİCK GÖRSÜNNNNN!!!!!!!!!