Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Mayıs 26

Şekilli msn nickleri

Şekilli msn nickleri , msn nickleri , nickler , kişisel iletiler
эи qΰzэſ λэмίи $όz ωэямэкτίя...
эи βΰλΰк ίиτίκαм Ⴣэτмэк†ίя...
эи α¢ι dμλqμ †эяк эdίſмэк†ίя...
эи αdί $όz $эиί нί¢ $эωмэdίм кί dэмэк ωε
эи qΰzэſ ¢эωαp ''..Gΰſΰp Gэ¢мэкτίя..''



Daha gömeceğim rüyaLarım var benim,kırıLan kanatLarımda
biriken damLa damLa hayaLLerim ..! *


eski . eski . eski ... sevgilinin eskisi mi olur ya .. ? diğerlerine göre yeni ama .. !



Aşk kendini gittikten sonra farkettirir !-



Mutlu son için zaman daralıyor ..


Eski Fotolar Gibisin .. Tatlı ve Eski ^^



Aşık oldum ama sana değil, heveslenme !


Aşk Mı ?! Beni es geç ..


Ya tut ellerimden, yada bırak ve git !!


Sen gittin, ben hep ağladım ..

Şekilli msn nickleri , msn nickleri , nickler , kişisel iletiler
Duygularım yoklar yerlerinde !..


Bence artık sende herkes gibisin .



Sen Hiç KaLbimden EmekLi OLmadınki..



HαkkıмDα ßiLqin YoKsα..Fikяinde OLмαsıN..!!




PasLı Bir YLnızLıktı AvuçLarımda..Ardımda BirYürek Yükü Rüzgar..
Ne Zaman Sevmeye KoyuLduysam..DoğruLup ÇoğaLdı AyrıLıkLar..



Çocukken masaL seven, şimdi yaLana boyanmış..




ErteLenen sevdALArın bedeLini ödemiyor yAşAm.

Şekilli msn nickleri , msn nickleri , nickler , kişisel iletiler


5 yorum:

Adsız dedi ki...

al buda benden bi söz aşk avuçlarımın arasından kaydı tutamadım çünkü kafam kariştı

Adsız dedi ki...

biz sevdiğimizi kır çiçekleri qibi elimizde deqil kur$un yaRası qibi kalbizde ta$ırıZ

Adsız dedi ki...

BİZ SEVGİMİZİ DİLİMİZDE DEĞİL YÜREĞİMİZDE TAŞIRIZ...BENİM İÇİMDE SEN BİTMİŞ OLSAYDIN BENİM İÇİMDE SEN YAŞIYOR OLMAZDIN...HAYEL EDEBİLİYORSAN GERÇEKLEŞTİREBİLİRSİN...BUNALR AYRI AYRI ŞİİRLER GENÇLİK Bİ DE ESPİRİ YAPİMMİ?AŞK BİR SUDUR İÇ İÇ KUDUR AŞK BİR VİŞNE İÇ İÇ KİŞNE:DEKLEYİN TANIŞALIM BU ARADA BEN SELDA... SENSİZ_HAYAT1995@HOTMAİL.COM

Adsız dedi ki...

GECELERDEN AYAZI HİÇ SEVMEM...YA GÜNDÜZ OLMALI YA GECE...NAMLUDAN ÇIKAN KURŞUN... YA KALBİMİN DERİNLERİNDEN VURMALI...YA NAMLUDAN HİÇ ÇIKMAMALI...İNSAN SEVDİĞİNİ YA ÖLÜMÜNE SEVMELİ...YA HİÇ SEVMEMELİ...

Adsız dedi ki...

bence cok gusel ama daha cok olabılırdı yınede bıravooo