Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mayıs 15

Nickler

Gecenin ilerleyen saatlerindeyiz saat 2 mi 3 mü öyle bişey, tam seçemiyor gözlerim, hoş yarın okul da var.. Kim takar.. Bugün biraz yoğundu ama güzel geçti, tabi bu yorgunluğu güzel bir uykuyla tatlandırdık :) Şimdi sizi beklediğiniz nickler le başbaşa bırakalım..

Gül dediğin nedirki, Solar gider, Ateş dediğin nedirki, Kül olur gider, Gün dediğin nedirki, Geçer gider, Ama sana olan sevgim sonsuzdur, Ancak mezarda biter!!


Güneşi sevdiğini söylüyorsun güneş çıktığında perdeleri örtüyorsun.Rüzgarı sevdiğini söylüyorsun rüzgar çıktığında kapıları kapatıyorsun.Yağmuru sevdiğini söylüyorsun yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun.Korkuyorum çünkü beni sevdiğini söylüyorsun.


Hayat bir şekilde elbet devam edecek birde içinde sen olsan işte o zaman her yer yeşerecek.


O vefasız kalbin hissetmesede.. Sana bu şarkıyı dinleteceğim.. Bu aşkın uğruna ömrüm bitsede.. Sana sevmeyi öğreteceğim...

Buarada msn nickleri ni kesiyorum yeni şarkılarını nasıl buluyorsunuz hani millet kop kop uçuyor..

Gecelerden ayazı sevmem.. ya gündüz olmalı ya gece.. namludan çıkan kurşun.. ya kalbimin derinlerinden vurmalı.. ya namludan hiç çıkmamalı.. insan sevdiğini ya ölümüne sevmeli.. ya hiç sevmemeli...


Varlığının tiryakisi.. Yokluğunun delisiyim.. Seni benden mahrum etme.. Gözlerinin hastasıyım...

5 yorum:

yosh-nilsu dedi ki...

gül güzeldir bahçen varsa,umut güzeldir dileğin varsa,aşk güzeldir senin gibi aşkım varsa (lütfen bunuda ekleyin lütfennn)

Adsız dedi ki...

süpersiniz, yoshi sende çok hoş yazmışsın

Adsız dedi ki...

ben im ben sevgilim wardı oda göçüp gitti

Adsız dedi ki...

BİLİRMİSİN NE ZOR ISLAK GÖZLERLE UYUMAK DOKUNDUKÇA KANAYAN BİR KAL PTAŞIMAK HASRET DOLU GÖZLERLE ETRAFA BAKMAK BİLİRMİSİN NE ZOR SEVDİĞİNDEN UZAK YAŞAMAK?B

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş