Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Nisan 19

Yeni

Yeni msn nickleri , şekilli nickler , güzel msn sözleri
BeLKi YanLız Sanıyosun Beni aMa ... Düşün baKaLım Senin aŞKın Bende oLmasaydı Bunca Zaman NasıL dayanırdım Ney?

Ben seni Sevmek İçin DeğiL Sevmenin nasıL bişey oLdugunu Göstermek İçin Sevdim !!

Hayat Seni ağlatmak için uğraşacaktır,sen inadına gülmeyi başarabiliyorsan, hayat senden gizli ağlayacaktır!!

Canımıda aLdın işTe Daha Ne İstiyorsun ALLAHSIZ Bende aRTıK SEN Diye Birşey KaLmadı

GöZlEriMdEn yÜzÜnÜ ÇıKaR Da aL Aşq yaLaNsA HeR MewSiM SoNbAhAr YaşNcAk dAhA BİR ÖmÜr wAr yIkIlCk kAlIn bR DvArR!!

Sen Gelmezsin Bir Türlü.. Dertlerim Türlü Türlü.. Nice Dertleri Çektim.. Bu Başka Türlü.

HaksIzLIk Önünde EgiLmem Çünkü HakkImLa ßeraßer Gururumuda Kayßetmiş Olurum..

ßen Tekim ßenim ßeyaz Sayfamda KaLemimde SiLgimde SevdikLerimin ELinde.. ßen YazarIm ßen SiLerim!'

ArTik SanDaLYéMDéN Son DéFa DuSuYorum

DéTayLAr AynaDir Fark'i YansiTir .. KraLLar iz BiRakir SoyTariLAr KisKanir .. SaLLanirSaDa YiKiLmaz TahTim

Seni ben kendime KADER saymi$tim, Ugruna her$eyi góze almi$tim. Yúregin ta$tanmi$ ¢øk ge¢ anladim. Bir damla góz ya$i DEGMEzMİŞ SnA
Yeni msn nickleri , şekilli nickler , güzel msn sözleri
CocukLArin Bir MaSaLa KanDiği Gibi BéNDé SéNin GozLéRiNé Kanmsim GuNésin YéR Yuzunu Yaktiği Gibi Gulum SéNin GozLérinDé yanmisim . .

GéL BuLut oLDa Yağ Biraz iSLanDir aL BaSimi DizLériNé YasLandir DéLirMisim SéVDé BéNi usLandir..

oLüm GéLdiği Zaman YaniMa GéLMé.. Bén AzRaiLLé'Dé HéSap KiTap Yaparim !!

۞۩๑(ѕєηι υηυтмαуα öмяüм уєтєямι...!)۩۞۩๑:

Al hersey senin olsun kir kalbimi gönlün olsn
Ben simdi baska kollardaym buda sana kapak olsun

yi₪₪·•●((¯`•.•:*:•♥×AnLaDiM KaDeRiMSiN×♥•:*:•.•´¯))●•·₪₪

˙·٠•●●•٠·˙.•:*¨`*:•Ŝęνΐỳõŗuм ŝęñΐ Ъΐŗtẵňęŝΐňđęň Ъΐŗtẵňęŝΐňę•:*¨`*:•.˙·٠•●●•٠·˙

ßεηίм ڴεηί ڰεω₫ίğίм кα₫αя κίмڱє گεωємεž ڴεηί

Yeni msn nickleri , şekilli nickler , güzel msn sözleri

0 yorum: