Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Nisan 8

Yeni

Yeni msn nickleri geldi paylaşalım hemen dimiii

вüтüи αyиαLαя sєиi gösтєяiyoя…yα dα sєиsizLiк göяdüğüм…

[̲̅S̲̅][̲̅E̲̅][̲̅N̲̅][̲̅İ̲̅] [̲̅S̲̅][̲̅E̲̅][̲̅V̲̅][̲̅İ̲̅][̲̅Y̲̅][̲̅O̲̅][̲̅R̲̅][̲̅U̲̅][̲̅M̲̅]



Denizler etrafımızı sarar. "Nehir"lerse içimizden geçer..."
"Bitmeyecek bir MaSaL''ın Prensesiyim ben.. Bu kez üç elma düşmeyecek gökten )"



susmak kabullenmektir...bence avazının çıkabildiği kadar bağırmak lazım.."teslimiyet ihanete direnisse zafere götürür"



Dünyaya nefretini kusmak mı?Ya da sesini kısıp susmak mı?Şimdi kendine bir yol seç ya da bu dünyadan vazgeç

Yeni msn nickleri

Bir Tesellim Bile Yok. Kime Güveneyim. Kime Sığınayım. Ayırma Bizi Kara Ölüm Kime Gülüp Kime Ağlıcayım... Bekle Beni Sevdiğim Ben Yanına Varayım. O Sırat Köprüsünde Boynuna Sarılayım...


** YAŞAMAK BUYSA ALLA'IM.***KİM BİLİR ÖLMEK NASIL***


KALBİM SENDEN VAZGEÇMEYECEK KORKMA İÇİMDE AŞKIN HİÇ BİTMiCEK



o kadar yalnızımki ruhum bile beni terketmiş


4$kI UntW4k K0l4y D€!L CunKu O 4nl4r UnuTlWzZ ........


Sєηѕιz вυ нαуαттαη вιктιм, αятιк öℓмєк вєηιм нαккιм, αѕкιм вαηα кιzмα ѕαкιη, ѕєηѕιz вυ нαуαттα уαѕαуαмα∂ιм


beni unutmak için yeminler etmişsin gözlerim gelmiş aklına vazgeçmişsin benden habersiz uzak diyarlara gitmişsin biliyor musun sevgilim UMRUMDA BİLE DEĞİLSİN..!!



KaRaNlIkTaN DüŞmEk üZeReYiM Ya eLiMdEn tUt YaDa tÜm gÜcÜnLe hAyKıRıP bİr sİlE VuR BaNa.......

Yeni msn nickleri

0 yorum: