Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Nisan 7

Yeni msn nickleri

Yeni msn nickleri
Varlığınla başlayan bir günün yokluğunla bitmesine alışamadım, aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın Hiç Sensiz
Kalmazdım !

» Günü gece olsun diye yaşıyorum, Çünkü gece hayallerime geliyorsun, Seni beklemiyorum çünkü sen hep benimlesin, Hayallerimde
ve kalbimdesin,terkedip gitmiş olsanda, unutsanda, UNUTMUYACAĞIM…

» Varmı daha ağır yük, hasreti çekmek kadar. yaşama sebebimsin, ekmek kadar su kadar. Ayrılığın, hasretin her şeyin bir hazzı
var. seni anmak da güzel seni özlemek kadar.
Yeni msn nickleri
» Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan
sevgimi..

» Kalbimdeki aşka, dudaklarımdaki gülüşe, akan gözyaşlarıma, yalnızca sen layiksin.. Çünkü benim için çok özelsin aşkım..

» Hasret kapımda nöbetler tutuyor.. Sevgilim uzak bir $ehirde gözlerim onu arıyor.. Bir ku$ olup gitsem a$sam $u enginleri
varsam senin yanına öpsem doyasıya koklasam..

» Geceleri uzaklara çığlık olur sesim, denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana özlemim, bu sabah sırf senin için aralandı
gözlerim, günaydın benim Her$eyim..

» Bin Ömrüm Daha Olsa! Kollarında Son Bulsa! Sana Kavuşmak Varsa!! Ölmek Bile Düğün Gelir Bana!!! Sensizlikten Çok
Korkuyorum! İnan Kendimi Bilmiyorum! Önce ALLAH Sonra Sen Benim İçin! O Bilir Seni Nasıl Sevdim!!!!

» DudakLarın’Da A$kıN YankıSı var SevDan’a KapıLaN BiR KaLBiM var.. Beni Sana BağLayaN BüyüK üMiTLeRim var.. YıkMa DunyaMı
SaNa VeRecek SON Bir CaNıM Var!!!

» İki kişi birbirini severse; sevgi olur. Biri kaçar, diğeri kovalarsa: aşk olur. İkisi de sever lakin kavuşamazsa: efsane
olur.
Yeni msn nickleri
» Korkma!Sakın sevmekten korkma.Kurşun sesi kadar hızlı geçer yaşamak ama öylesine zor ki kurşunu havada sevdayı sıcacık
yürekte tutmak..

» Sil baştan yaşama şansım olsaydı eğer; kusursuz olmaya çalışmaz rahat bırakırdım yüreğimi korkmazdım çok riske girip sana
aşık olmaktan..

» Ne zaman sağır bir ressam, kristal bir zemin üzerine düşen gülün sesinin resmini çizerse,işte o zaman seni unutur bir
başkasını severim…

» Yalnızlık gecelerin, umut bekleyenlerin, hayal çaresizlerin, yağmur sokakların, tebessüm dudaklarının, sen ise yalnız
Benimsin!

» Şafak vakti yağan bir çiğ tanesi kadar Masum,gün batımında denizlerden esen rüzgar kadar Çılgın ve okyanusun derinlerindeki
bir inci tanesi kadar Özelsin

Yeni msn nickleri

0 yorum: